Engang var han Krudtkongen: Nu står Kristoffer bag brandvarme SACKit

Skrevet af: Michael Qureshi
Kristoffer Glerup
Kristoffer Glerup

Det er et diskret kontor, designvirksomheden SACKit har på Gammel Gugvej. Øverst i en kontorbygning, der også huser blandt andre Tiger Media finder man Kristoffer Glerup og hans SACKit-team.

Der er intet prætentiøst over kontorlokalerne. Man får lidt fornemmelsen af, at succesen nærmest har overhalet virksomhedens udvikling. Det er gået superstærkt, siden Aalborg-virksomheden kom på markedet og satsede på sækkestole i lidt lækrere kvalitet.

Fire år senere er SACKit i 20 forskellige lande, og har i den grad et stærkt greb på danskerne på hjemmebanen.

Deres fokus på kvalitet, design og funktionalitet gør produkterne populære. Senest med MOVEit-højtaleren, som er en seriøs udfordrer til Sonos på lydsystemer.

Sackit i Aalborg

Glerup smiler meget. Det er der god grund til. Han har, som han formulerer det, stort set været en iværksætter fra barnsben. Som knægt fandt han selv på at købe Lego ind fra vennekredsen, og solgte det langt dyrere på Den Blå Avis.

Købmandsgenet har aldrig fejlet noget hos Kristoffer Glerup. Det var ham, der opfandt Krudtkongen, som er blevet en populær landskendt figur, man associerer med fyrværkeri og nytårsaften.

”Jeg startede krudtkongen i en lille campingvogn, hvor jeg solgte noget fyrværkeri fra. Det begyndte at tage fart, så jeg lejede mig ind i en butik inde i Aalborg. Folk syntes ham krudtkongen var en sjov karakter, og så gjorde det ikke noget, at vi rent faktisk solgte kvalitetsfyrværkeri.

Vi lejede også Kvægtorvet, hvor man på storskærme kunne stå og se fyrværkeriet. Det gjorde bare, at folk købte endnu mere. Vi måtte næsten lukke dørene, fordi vi ikke havde mere tilbage,” forklarer Kristoffer Glerup, da vi har sat os i et mødelokale i bygningen.

Krudtkongen blev et franchise-koncept, og der var fart over feltet.

”Vi fik skabt et brand, som folk kunne huske. Det var supersjovt med Krudtkongen. Det kom lidt af Stripperkongens piger, som var et succesfuldt program på det tidspunkt. Så var det oplagt, at der også skulle være en krudtkonge,” forklarer Glerup og griner.

Katastrofen med en brand i en fyrværkeri-fabrik i Seest nær Kolding i 2004 ændrede dog fuldstændig vilkårene i branchen. Kristoffer Glerup kom af med Krudtkongen.

”Efter Seest blev reglerne skærpet markant, og det sjove gik lidt af alt arbejdet med Krudtkongen. Så der skulle jeg videre, men Krudtkongen fik lov til at leve videre hos andre.”

Enjoy the sweet Sunday ? #sackit #woofit #retroit #puf #sofa #cactuslove #danishdesign #scandinavianstyle #nordicliving #interior #interiordesign

A photo posted by SACKit – Scandinavian living (@sackit_official) on

Iværksætter-lysten var dog langt fra udbrændt hos Kristoffer Glerup, der havde stiftet bekendtskab med solarie-branchen, og nu helligede sig en virksomhed bygget op omkring den industri.

Samtidig med Krudtkongen havde Kristoffer Glerup også nogle solcentre, men det var et hul i branchen, der pludselig skabte ham en hastigt voksende ny virksomhed.

”Jeg havde leaset de her dyre solarier, som kostede flere hundredetusinde kroner. Da jeg så skulle have nogle nye, så ville producenterne ikke give noget for de gamle. Lidt ligesom når din brugte bil indgår i en handel, hvor man køber en ny bil.

Så det irriterede mig tilpas meget til, at jeg kørte ned til Tyskland og købte et solarie. Det skilte vi ad og smed det på en trailer, og så monterede vi det selv i et af mine solcentre. Det var en langt billigere løsning,” forklarer serie-iværksætteren og supplerer med en krølle på halen på den historie.

”Der gik ikke mange timer, før en anden med et solcenter i Aalborg havde hørt om løsningen og ringede. Så tog vi igen ned over grænsen og hentede et nyt. Vores princip blev så, at hvis man købte et nyt solarie hos os, så kunne man få langt flere penge for sit gamle solarie end hos andre. Og de gamle solarier kunne vi også sælge videre rundt omkring i Europa.”

Den nye ide gav bonus, og pludselig var Kristoffer Glerups koncept en millionforretning. Efter nogle år nærmest over en nat ramlede det. Leasingproducenterne trak sig fra branchen, og solarier gik lidt af mode. Det kostede ved kasse et.

”Det er meget enkelt at forklare. I første halvår af 2009 omsatte vi for 24 mio. kr. I andet halvår blot for to mio. kr. Så meget styrtdykkede det på så kort tid. Det havde taget nogle år at bygge op, og vi tjente rigtig gode penge. Så det var lidt brutalt og hårdt, at det hele næsten forsvandt med et knips med fingrene,” forklarer Glerup om nedturen.

Men når en dør lukkes, så åbnes ofte en ny. Det blev starten på SACKit, der gik på markedet med ambitionen om at skabe nogle bedre sækkestole.

”Det begyndte egentlig med, at vi lavede sækkestole af bedre kvalitet. Jeg havde selv forhandlet andre sækkestole, og der var stor efterspørgsel på den slags af en højere kvalitet. Vi fik produceret nogle, der blandt andet var helt giftfrie. Der var et marked for det her, kunne jeg ret hurtigt mærke. Folk prioriterer selvfølgelig sækkestole uden ftalater eller andre kemiske stoffer i forhold til deres børn, hvis de kan komme til det, og det kunne vi pludselig levere.”

SACKit ramte også markedet på et tidspunkt, hvor nysgerrigheden omkring Facebook var tiltagende, og det var populært, at deres Facebook-følgere var medvirkende til designet på forskellige modeller. Det gjorde dem fra følgere til forbrugere, fordi de ofte selv købte så. I dag har SACKit hele 25.000 følgere på Facebook.

Fire år senere her i 2016 har virksomheden ændret sig voldsomt.

”Nu er vi en designvirksomhed. Vi producerer livsstilsprodukter. Hvor det før var fokus på møbler, så har vi også bevæget os over i elektronik. Det næste kunne sagtens være en lampe eksempelvis. Vi er ikke bange for at teste markedet af, men det vigtigste for mig i denne verden er kvaliteten på produkterne. Hvis kunderne er tilfredse med den høje kvalitet, så vil de i mange tilfælde også gerne have det næste i serien,” forklarer Kristoffer Glerup.

Ud af de mange virksomheder, han enten selv har startet op eller været involveret i investeringsmæssigt, er SACKit for ham den mest spændende.

”Det giver noget glæde, når man eksempelvis er nede i fitnesscenteret og ser flere bruge vores høretelefoner. Når folk er glade for det man skaber, så giver alle de mange timer bag det hele så meget mere mening,” siger han.

Stort set hele livet har han været sig selv, så det er også naturligt at spørge ind til, hvordan han selv synes, han er som chef.

”Det er jo lidt mine medarbejdere, der kan svare bedst på det. En af dem sagde forleden til mig, at jeg er meget forstyrrende men også motiverende som chef, fordi jeg hele tiden finder på nye ting. Hvis man siger, at jeg har ild i røven, så skyder man ikke helt galt i byen,” siger Glerup og griner.

Det næste projekt bliver møbler som lounge-stole og hængekøjer. Det er derfor mange i branchen anerkender SACKit som en af de mest spændende virksomheder i Danmark. Fordi potentialet er stort.

”Det er gået stærkt fra sækkestole til nu møbler i efteråret i lækkert design. Men vi sender ikke hvad som helst på gaden. Tingene skal være i orden, og jeg er klar til at flytte produktionen og miste penge på det, hvis kvaliteten det ene sted ikke er godt nok. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og det tror jeg også, at vores kunder er klar over,” lyder den sidste bemærkning fra Krudtkongen der nok ikke fortryder, at han mistede den trone.

Fik du læst?

Aalborg-firma udfordrer Sonos: Lyd og design i topklasse

Andre interview i samme stil

 

Gode tal: Flot sæson gav over 600.000 besøgende i Fårup Sommerland

Skrevet af: Michael Qureshi

Sommeren 2018 er allerede skrevet ind i historiebøgerne som en af de varmeste i Danmarkshistorien med flere rekorder.

Danskere og turister brugte dog ikke kun sommeren på stranden eller foran grillen på terassen.

Det gav også mange flere besøgende i år til Fårup Sommerland godt en halv times kørsel fra Aalborg.

Oven på en kold og våd sommer i 2017 har dette årets varme sommer og efterår sat positive spor hos Fårup Sommerland, der nu kigger mod 2019, hvor to nye forlystelser skal indvies.

Samlet har 602.089 gæster været på besøg i Fårup – en stigning på 8% eller knap 45.000 gæster i forhold til året før.

Fremgang på både nordjyder og turister

Stigningen i gæstetallet kommer både fra flere nordjyske besøg, men også en kraftig vækst i antallet af danske og udenlandske turister som har slået vejen forbi Fårup.

“Vi har haft en god sæson. April var godt nok lidt kold, men allerede i maj kom sommeren, og så fortsatte den faktisk helt til september og vendte så stærkt tilbage igen her i uge 41 og 42.

De mange varme sommerdage har betydet, at de dejlige nordjyske strande har været lidt stærkere konkurrenter end normalt, men alt i alt er det gode sommervejr dejligt for Fårup – og sommeren 2018 kommer helt sikkert til at spille positivt ind på udviklingen af nordjysk turisme,” siger Per Dam, adm. direktør i Fårup Sommerland, i en pressemeddelelse.

Flot slutspurt i efterårsferien

Sidste år satte sommerlandet rekord i efterårsferien, men et skønt vejr i efterårsferien kombineret med en række populære tiltag i parken har betydet, at Fårup igen i år kunne notere en rekord i antallet af besøgende i efterårsferien.

I år besøgte hele 55.701 gæster forlystelsesparken.

“Vi har investeret meget i vores Høstfest over de seneste år – og i år har vi igen øget vores investering både i pynt, men også i de oplevelser gæsterne får her i parken.

Vi er derfor meget glade for, at så mange nordjyder har valgt at besøge os i efterårsferien, og vi kan virkelig mærke, at de har taget Høstfesten til sig – det er rigtig skønt, fortæller Per Dam.

Masser af aktivitet frem til næste sæson

Der er hele efteråret og vinteren aktivitet på Hotel Fårup med både virksomheds- og private arrangementer.

Fårup Sommerland har også allerede øjnene rettet mod den kommende sæson, som byder på en række nye og spændende tiltag – heriblandt to nye attraktioner, som specielt retter sig mod parkens kernemålgruppe, nemlig børnefamilierne.

Forlystelsesparken opruster med en helt ny motorcykel-karrusel samt en markant opgradering af den flyvende karrusel og mangeårige gæstefavorit Wave Swinger.

Læs mere om det her

Parken har derudover en lang række andre projekter, der alle skal være på plads, inden dørene slås op til en ny sæson 2019, hvor Fårup Sommerland for første gang åbner til påske.

Du kender dem fra hovedroller på tv: Nu kommer populær satiretrio til Aalborg

Skrevet af: Stine Kjølby Christensen
FOTO: OLIVER G. HOFFMEYER
FOTO: OLIVER G. HOFFMEYER

Publikum har grinet om kap, anmelderne har kastet om sig med stjerner – og ingen længe kan aalborgensere igen være med, når den reumert-nominerede satiretrio PLATT-FORM indtager scenen.

De tidligere shows høstede 5 stjerner fra både Politiken, Berlingske og Jyllandsposten – og d. 15. november springer de endnu engang scenen på Bellevue Teatret i København.

Men først kommer turen til Aalborg, når Skråen d. 7. november står klar til at præsentere trioens nyeste forestilling, En smule i overkanten.

FOTO: OLIVER G. HOFFMEYER

Gruppen består af skuespillerne Laus Høybye, Mille Lehfehldt og Jakob Fauerby. Trioen har kendt hinanden siden barndommen og har gennem årene dyrket deres fælles (platte) humor.

I 2013 inviterede de første gang publikum med indenfor i deres komiske univers, og siden har der været fart på.

I anledning af den kommende forestilling har vi taget en snak med Laus Høybye, der bl.a. er kendt for sin hovedrolle i 1990’ernes ikoniske Krummerne og rollen som den neurotiske bror, Thomas, i DR-succesen, Lykke – med Mille Lehfeldt i hovedrollen.

Kan du fortælle lidt om, hvordan PLATT-FORM opstod, og hvad I står for?

“Vi er en satiretrio, der har fundet sammen, fordi vi kendte hinanden på kryds og tværs.

Jeg kender Mille helt tilbage fra barnsben, hvor hendes mor Kirsten (red. Lehfeldt) spillede min mor i en teaterforestilling.

Mille var ofte med på teateret, og så sad vi ude i garderoben, lavede ansigter og grinede enormt meget.

FOTO: OLIVER G. HOFFMEYER

Mange år senere mødtes vi alle tre på skuespillerskolen, hvor Mille og Jakob gik i København, imens jeg var i Odense.

Når vi var til fælles fester sammen, så sad vi altid i et hjørne og havde det sjovt.

På et tidspunkt kom vi til at snakke om at lave noget sjovt sammen, gerne med noget musikalsk inde over.

En dag blev det bare “Nu gør vi det!” og så satte vi os og skrev en sang, som vi optrådte med en aften.

Vi var rystende nervøse, for vi havde aldrig vist det til nogen før. Derfra voksede det bare.”

Jeres tidligere show høstede flotte anmeldelser over hele linjen. Hvad kommer til at være kendetegnende for En smule i overkanten?

“Vi kommer til at lave en indianergryde af musik, politisk satire og pølsehumor. Det er den gryde, vi bobler og laver på scenen.

Showet tager udgangspunkt i mange af de mærkelige, sociale ting, som vi selv synes, er sjovt i tiden.

For eksempel har vi skrevet en sang Jeg opgiver ikke min bøf, som tager lidt pis på hele veganerbølgen, og hvordan man bare nogle gange har lyst til en kæmpestor oksebøf!

Derudover går vi også ind og kigger på folks selvbilleder, og hvordan vi præsenterer os selv på de sociale medier.

Engang var det ekstremt selvsmagende og vildt overfladisk at lægge selfies ud – men min egen grænse er også rykket nu.

Jeg bliver også skuffet over ikke at få likes nok. Det gør vi også ret meget grin med.”

Hvordan er det at skulle udlevere sig selv, hinanden og resten af Danmark på den måde, som I gør?

“Det er selvfølgelig en svær balance, men vi forsøger hele tiden at tage udgangspunkt i os selv og bruge os selv på scenen.

For eksempel driller vi meget Jakob med, at han er den ældste – selvom han kun er et år ældre.

Det gør ham jo enormt gammel, og så er det for eksempel sjovt at gøre grin med, at han har fået vom, og det hele begynder at hænge.

Så længe man starter med at tage udgangspunkt i én selv først, så kan man altid tage pis på nogle andre bagefter.”

FOTO: OLIVER G. HOFFMEYER

I er alle tre skuespillere og har spillet mange forskellige slags roller gennem årene. Hvad det lige ved satiregenren, som I godt kan lide?

“Man kan være lidt frækkere – og vi kan godt lide at få folk til at grine.

Vi har det jo virkelig sjovt sammen, og det smitter af.

Derudover er det fedt at kunne tage nogle tendenser i samfundet op, der kan få folk til at spekulere og tænke lidt over deres egne til tider dumme holdninger.

Vi laver altså ikke kun pølsehumor – vi vil også gerne have, at folk reflekterer.

Man kan ligesom slippe af sted med at sige nogle mere alvorlige ting, når det gøres gennem latter.

FOTO: OLIVER G. HOFFMEYER

Siden jeres sidste show har I primært optrådt i radioen. Hvordan bliver det at komme tilbage til live publikum?

“Scenen og radioen er to ret forskellige formater, og det var også rigtig svært at vænne sig til radioen, når man var vant til at stå på scenen, hvor folks reaktion kommer med det samme.

I radioen optager man … og så er der bare helt stille.

Der er ligesom sådan en mærkelig, forsinket reaktion – for det meste god heldigvis, men det kan godt være lidt underligt.

Vi savner at komme ud og mærke den umiddelbare respons med en grinende sal lige nu og her. 

Det er samtidigt mere nervepirrende, fordi ting kan gå galt, og man kan ikke lige tage det om.

Under et show fik Jakob pludselig hold i lysken, så han kunne ikke danse og måtte gå ud flere gange … Folk grinede bare og forstod ikke, at det var alvor.

Der sker altså også nogle sjove ting med uforudsigeligheden; og det må man så prøve at gribe.”

PLATT-FORM gæster Skråen d. 7. november kl. 20.00. Du kan sikre dig din billet her.

På Instagram udlodder vi lige nu to billetter til showet. Se hvordan du deltager her:

JCD vandt Årets Arbejdsplads: Sådan forkæles medarbejderne i dag

Skrevet af: Michael Qureshi

Der lød et kæmpe jubelbrøl, da itvirksomheden JCD A/S blev udråbt som vinder i kategorien Årets Arbejdsplads til AALBORG AWARDS tilbage i marts.

Det var første gang, MigogAalborg afviklede det store award-show i Aalborg Kongres & Kultur Center.

Mange af Aalborgs bedste virksomheder som Cego og MapsPeople var også nomineret i kategorien Årets Arbejdsplads, men det var i sidste ende JCD, som juryen pegede på.

Næste år i marts 2019 løber AALBORG AWARDS atter af stablen, og her skal titlen igen uddeles.

Nederst i artiklen kan du se mere info på, hvordan du indstiller din virksomhed allerede nu.

Besøg hos vinderen

Det var derfor nærliggende at tage på besøg hos vinderne JCD for at spore os ind på, hvad titlen som Årets Arbejdsplads reelt har betydet for dem, og ikke mindst om forholdene på arbejdspladsen er blevet endnu bedre.

Jørgen Bønsdorff startede JCD for 27 år siden. Det er en veletableret IT-virksomhed i Aalborg, der har flere af Danmarks største virksomheder som kunder.

JCD har nemlig ekspertise i at lave it-løsninger på tværs af mange it-teknologier.

JCDs medarbejdere har titler som system-specialister, it-arkitekter, webudviklere, grafiske designere og Microsoft Dynamics (NAV + C5) udviklere – det tidligere Navision.

Alle disse it-fagfolk; side om side – samlet under ét tag.

Det er netop hér JCD skiller sig ud, og har mulighed for at lave mere sammenhængende it-systemer og nye løsninger for deres kunder.

Jørgen Bønsdorff, stifter af JCD, foran en af sine biler i kontormiljøet

Unikke forhold

For Jørgen Bønsdorff har fokus på medarbejderforholdene altid vægtet højt.

Der er investeret både tid og penge i at skabe unikke forhold, og derfor var selve titlen som Årets Arbejdsplads en anerkendelse af, at medarbejderforkælelse giver god mening.

“Det var da et stort skulderklap til hele vores ledelse i JCD om, at det vi gør ikke er helt skævt.

Jeg har fået rigtig mange lykønskninger på titlen fra nær og fjern, og det varmer da, fordi det vigtigste for en virksomhed er trods alt, hvordan ens medarbejdere går og har det.

Trives de, så præsterer virksomheden også endnu bedre. Det er min holdning,” forklarer Jørgen Bønsdorff.

Populær arbejdsplads

Prisen har Jørgen også kunne måle direkte på antal uopfordrede ansøgninger.

“Der er landet markant flere i min indbakke, end der normalt gør. Mange refererer også til selve prisen og skriver, at de rigtig gerne vil arbejde et sted, hvor medarbejdernes trivsel prioriteres så højt.

Det er vi glade for, da vi hele tiden er på udkig efter dygtige folk.

En anden ting der bekræfter mig i, at vi gør nogle gode ting er, at de medarbejdere, som trods alt engang imellem skifter til en anden arbejdsplads, stort set altid kommer tilbage igen,” forklarer Jørgen Bønsdorff.

JCD

Han lægger ikke skjul på, at JCD igen går efter at vinde titlen som Årets Arbejdsplads, når AALBORG AWARDS afholdes i marts 2019.

Fokus på yderligere medarbejderforkælelse er også øget.

“Vi arbejder hele tiden med nye tiltag. Senest har vi sørget for, at der kommer en frisør en gang om måneden.

Det er ikke lige altid, man har tid til at køre ud midt i arbejdstiden og blive klippet og finde en p-plads og så videre.

Så tænkte vi, at det var bedre, hvis frisøren kom ud til medarbejderne. Så der kan de booke sig ind, de dage hun er her,” forklarer Jørgen Bønsdorff.

Frokostfis fortsætter med endnu højere til loftet

Konceptet Frokostfis fortsætter også ufortrødent.

Blandt andet kørte man før sommerferien en pølsevogn ind i baggården, og så blev der ellers serveret “hottere”, og der var baconchips og popcorn til “dessert”.

Senest lavede man en dag i kantinen, som blev opbygget som et gammelt dansk smørrebrødssted med rød-ternede duge, broderede puder, cigaretfad, og skodder i askebægere og naturligvis dansk bøf med bløde løg, spejlæg og gammeldags æblekage.

Nostalgi til til den store guldmedalje.

Prisen betyder meget for medarbejderne

Blandt medarbejderne har man også mærket, at JCD absolut ikke hviler på laurbærrene efter de vandt prisen.

Der ydes stadig en stor indsats for, at de er glade og tilpasse og føler sig forkælet.

“Der er ingen tvivl om, at prisen har betydet noget for selve virksomheden og for stoltheden over arbejdspladsen blandt os medarbejdere.

Når jeg for eksempel møder nye mennesker, og de spørger ind til mit arbejde, så får jeg da altid lige nævnt, at vi vandt prisen som Årets Arbejdsplads.

Så bliver folk for alvor nysgerrige, og mange har også godt hørt om det,” fortæller Dann Bos, der er frontend udvikler på JCD.

Dann Bos fra JCD

Han understreger, at JCD er gode til at bakke op omkring, at medarbejderne laver sociale arrangementer på kryds og tværs.

“Hvis vi er nogle medarbejdere, der beslutter at lave noget socialt sammen efter arbejdstid, så støtter JCD op omkring det.

Vi kan bruge faciliteterne i huset, og de køber mad og drikke til os, så vi kan få en hyggelig aften.

Det kan være bio-aften eller FIFA-aften, og så er der bare sørget for alt fra firmaets side.

Det er med til at skabe noget fællesskab,” siger Dann Bos.

Merci-chokolade og en sød besked

Det er også de små detaljer, der gør, at medarbejderne føler sig forkælet.

“Her den anden dag, da vi vendte tilbage til vores skriveborde efter frokost, så lå der Merci-chokolade på vores borde og små sedler til os.

Det er jo det, som i sidste gør, at man gerne yder en ekstra indsats for virksomheden, for vi føler os værdsat,” forklarer Dann.

Der støttes op om tiltag

Kulturen er fed på arbejdspladsen, hvor medarbejderne selv er med til at skabe god stemning.

Det fortæller salgsansvarlig i Microsoft Dynamics, Lasse Elbæk da MigogAalborg møder ham i kantinen som er indrettet som en amerikansk diner.

“En ting er at virksomheden laver nogle sjove og skæve tiltag for at øge medarbejderglæden.

Noget andet er, at der bliver støttet op omkring det blandt medarbejderne. Der er ingen, som rynker på panden.

Alle bakker op, og jeg synes også, at fælles sociale arrangementer prioriteres selv om mange har familie derhjemme, og det ikke altid er let at rive en aften ud af kalenderen,” fortæller Lasse Elbæk.

Lasse Elbæk fra JCD

Han er ikke i tvivl om, hvorfor medarbejderkulturen er ret unik på JCD.

“Det handler om, at det går begge veje. Når man føler sig godt behandlet og værdsat af sin arbejdsplads, så har man intet imod også at blive de ekstra timer på jobbet, når det nu er nødvendigt.

Nu har jeg været her i otte år, og jeg har seriøst ikke haft en eneste arbejdsdag, hvor jeg har sagt; i dag gider jeg ikke.

Selvfølgelig er der mindre sjove dage, men det løftes altid op af det gode sammenhold og forholdene her på arbejdspladsen,” slutter Lasse Elbæk.

Zjakalen har tidligere besøgt JCD – se videoen her

Fra i dag åbnes der op for indstillingerne til Årets Arbejdsplads

Mener du, at du arbejder på Aalborgs bedste arbejdsplads, så send en mail med en kort og klar beskrivelse om, hvorfor din arbejdsplads skal nomineres.

Kravene er;

  • Arbejdspladsen ligger i Aalborg Kommune
  • Der er over 5 ansatte
  • Giv en beskrivelse af de medarbejderforhold som gør virksomheden ekstraordinær

De slutnominerede får alle et virksomhedsbesøg af MigogAalborg.

Send en mail til michael@migogaalborg.dk