Nyhedsbrev

Artikler med:

Nyeste artikler

Få en gratis stand: Det frie loppemarked vender tilbage

Foto: Det frie loppemarked
Foto: Det frie loppemarked

Loppemarkedssæsonen er så småt gået i gang i Aalborg, og nu melder endnu en arrangør sig på banen.

Det Frie Loppemarked åbner søndag den 5. maj kl. 10.00-15.00 på Frederikstorv, hvor du vil kunne navigere rundt mellem mange forskellige boder med alt fra møbler til tøj og alverdens andre sager.

Det er Pia Brask, der har taget initiativ til loppemarkedet, og hun udnytter fuldt ud, at Aalborg Kommune for nogle år siden gav borgere lov til at benytte deres pladser kvit og frit.

Det, som adskiller Det Frie Loppemarked fra Aalborgs andre markeder er en meget væsentlig detalje: Det er gratis at have en bod.

Boderne er 2×3 meter, og det eneste det kræver for at blive bodholder er tilmelding og godt humør.

Spændende begivenheder på den centrale plads

Når vi tidligere har skrevet om loppemarkedet, har Pia Brask fortalt at det startede som en holistisk idé om, at alle har ret til at sælge deres ting:

“Det var et træthedstegn for mig, at der blev spundet så mange penge på bodholdere på andre loppemarkeder.”

Læs mere om loppemarkedet her.

Del artikel


Korte videoer

Top 3 i dag




 


 


 


 


Udvalgte artikler

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Tilladelse til politiske reklamer

For at støtte den demokratiske samtale, vil vi gerne spørge om din tilladelse til at vise dig politiske reklamer på denne hjemmeside.

Du vil altid kunne se, hvem der er afsender af reklamen, og hvorfor du ser den. Vi anvender aldrig følsomme oplysninger som din politiske overbevisning til at målrette reklamer.

På alle reklamer kan du finde kampagne id, som du kan bruge til at finde al info på om kampagnen på https://politiskreklame.dk/

Dit samtykke er frivilligt, og du kan til enhver tid trække det tilbage.