Gratis is og rundtur i bilen: Kom til åbent hus hos Hjem-IS søndag formiddag

Først ændrede de navn til Fråst.
Sidenhen fortrød de.
Nu hedder Hjem-IS, ja, Hjem-IS forhåbentlig for good.
Sidste år var isproducenten på en rundtur i Danmark – og nu gentager de succesen.
De inviterer således til åbent hus i Aalborg i morgen søndag den 6. april kl. 09-12 på Tarmvej 6 i 9220 Aalborg Øst.
Smagsprøver og konkurrencer
Til åbent hus er der selvfølgelig smagsprøver på al deres is, men der er også andre aktiviteter planlagt.
Du kan bl.a. få en masse gode tilbud og deltage i konkurrencer (hovedpræmien er et års forbrug af is!)
Derudover kan du komme på rundtur i fryseren, og se hvor de mange is bor, ligesom du får lov til at ringe med den ikoniske klokke.
Er du interesseret i at gøre karriere i isbranchen, kan du også høre mere om job i Hjem-IS.
Læs mere om arrangementet her.