Annonce
Tilmeld dig MigogAalborg Nyt

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få weekendguiden samt alle ugens populære nyheder direkte i din indboks.

Ved tilmelding til MigogAalborg Nyt accepterer du vores samtidig vores vilkår og betingelser for nyhedbrevet.

Stor prisfest i Aalborg: Goodiepack hentede pris med hjem

Af Michael Qureshi

Fredag aften blev den nordjyske reklamebranches prisfest ÅRETS BRØL afviklet i DGI-Huset i Nordkraft.

Og det blev en rigtig god aften for adskillige dygtige Aalborg-virksomheder. Især reklamebureauet Clienti havde en forrygende aften med hele otte priser.

Også MigogAalborgs tætte samarbejdspartner Goodiepack triumferede i den anerkendte prisuddeling. Goodiepack er en tæt partner omkring ClubAalborg.

Det er dem, der leverer systemet, som gør det muligt at få over 30 gode tilbud på telefonen på restauranter, events og oplevelser hver eneste måned.

Clienti dominerede aftenen

ÅRETS BRØL er Nordjyllands største temperaturmåling af virkningsfuld, kreativ og veludført markedsføring. 10 forskellige virksomheder kunne ned fra scenen med et synligt bevis på den nordjyske hæder.

Feltet blev domineret af Clienti, der er regionens største bureau målt både på omsætning og antal medarbejdere.

Aalborg-bureauet kunne således gå hjem med otte gange ÅRETS BRØL plus prisen som ”Årets Bureau”.

Der var tre priser til KONXION, to til Det nye sort og to til Mixart/Rune Jensen, mens GoodiePack, Krogh Andersen, Lange PR, Nibe Festival og Weltklasse hver høstede en enkelt pris.

Skabe opmærksomhed nationalt

Endelig gik prisen ”Årets annoncør” til Two Face Brewing.

“Siden vi holdt ÅRETS BRØL for første gang i 2013, har det været et af vores mål både regionalt og nationalt at gøre opmærksom på, at der faktisk skabes rigtig udmærket kommunikation i Nordjylland.

Den del af øvelsen er til fulde lykkedes, for konkurrencen og prisfesten får national bevågenhed og der er ingen tvivl om, at man i branchen er klar over, at prisen findes, fortæller Steen Bjerre fra arrangørgruppen bag ÅRETS BRØL i en pressemeddelelse.

 

B2B KampagneMixart/Rune Jensen for Pilebyg
B2C KampagneDet nye sort for Tech College Aalborg
Corporate IdentityDet nye sort for Conzentrate
Corporate WebsiteClienti for Tivoli Friheden
Digital KampagneClienti for Viborg Kommune – Bjerringbro
Digital ServiceGoodiePack for GoodiePack
EmballagedesignKONXION for Two Face Brewing
Film Weltklasse for Brønderslev Kommune
IllustrationKONXION for Two Face Brewing
Kampagne eller ProduktwebsiteClienti for Aalborg Renovation
Mini Identity Mixart/Rune Jensen for Pilebyg
Offentlig KampagneClienti for Aalborg Renovation
OutdoorKrogh Andersen for Vendsyssel Teater
Public Relations Lange PR for GomSpace
Rebrand IdentityClienti for Nordjyske Jernbaner
Reklamefilm Clienti for Nordjyllands Trafikselskab
ReklamefotografiClienti for Eniig
Social MediaClienti for Viborg Kommune – Bjerringbro
Unikt DesignelementKONXION for Two Face Brewing
Unikt KampagneelementNibe Festival for Nibe Festival
 
ÅRETS BUREAUClienti
ÅRETS ANNONCØRTwo Face Brewing

 

Arrangeres af Erhverv Norddanmark

Mens ÅRETS BRØL arrangeres af Erhverv Norddanmark, er vurdering af bidragene lagt i hænderne på en fagjury under ledelse af kreativ direktør Thomas Hoffmann fra det københavnske bureau &Co.

De øvrige deltagere i 2017-udgaven af juryen er direktør og indehaver Troels Nørlem fra T for Troels (Aarhus), Senior Creative Niels Heilberg fra Hjaltelin Stahl (København), direktør og indehaver Kirsten Poulsen fra Firstmove (København) samt Dorte Nielsen, der blandt andet er formand for den nationale kreative konkurrence Creative Circle.

Se meget mere om prisfesten på www.åretsbrøl.dk og på www.facebook.comforaaretsbroel.

 

Del artikel

Andre læser også