Scor point når du besøger shoppingcenter: Friis lancerer ny smart app

Skrevet af: Michael Qureshi

Friis Shoppingcenter er gået i luften med en ny smart app.

Med lanceringen af app’en, vil Friis Shoppingcenter skabe et unikt præmie-, nyheds- og tilbudsunivers til de loyale kunder og på den måde forbedre shoppingoplevelsen i centret.

App’en er første skridt i Friis Shoppingcenters digitale rejse, som skal sikre, at man dækker kundernes behov – også før de opstår.  Om formålet med app’en siger Center Manager, Lotte Vestergaard Skou:

“Formålet med app’en er at skabe en ekstra værdi for kunderne og give dem adgang til et unikt nyheds- og tilbudsunivers.

I app’en kan kunderne nemlig selv vælge, hvilke butikker de ønsker at følge. I nyhedsfeedet vil kunderne dermed altid, uanset om de sidder hjemme eller er på besøg i centret, kunne holde sig opdateret på de seneste nyheder, trends og tilbud fra deres yndlingsbutikker.”

Som loyal kunde vil man blive belønnet med ti point hver gang, man besøger centret og tjekker ind i app’en.

Disse point kan indløses via app’en til lækre præmier og rabatter i centrets butikker. Derudover kan man med app’en holde sig opdateret på, hvilke events og aktiviteter der kommer til at foregå i centret.

Konkurrence når den downloades

Downloader man Friis Shoppingcenter app’en, er man med i lodtrækningen om et hotelophold for to hos Ruths Hotel i Skagen. Vinderen trækkes den 4. januar og offentliggøres herefter.

Den heldige vinder kan glæde sig til et ophold i et dobbeltværelse, med morgenbuffet og 2-retters aftenmenu. Hotelopholdet har en værdi à 2.590 kr.

Sammensmeltning af det digitale og analoge

Friis Shoppingcenter vil med deres nye app byde digitaliseringen velkommen i den fysiske og analoge shoppingcenterverden.

Med app’en vil Friis Shoppingcenter skabe en ekstraordinær og berigende shoppingoplevelse for kunderne ved at forene den online og den offline tilstedeværelse hos deres kunder.

App’en er allerede nu tilgængelig i både App Store og Google Play.