Annonce
Tilmeld dig MigogAalborg Nyt

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få weekendguiden samt alle ugens populære nyheder direkte i din indboks.

Ved tilmelding til MigogAalborg Nyt accepterer du vores samtidig vores vilkår og betingelser for nyhedbrevet.

WeDoBurgers har åbnet flagship-store i Borgergade: Så flot er den blevet

Af Michael Qureshi

Af Michael Qureshi

I fredags slog WeDoBurgers dørene op for deres første rigtige burgerrestaurant i landet. I de øvrige byer er det stadig mindre Take Away-steder, men den i Borgergade har plads til 55 gæster.

Dermed bliver der mulighed for at nyde de lækre burgere i lidt federe omgivelser, end når man sidder lidt for tæt i et mindre lokale.

Tirsdag kiggede vi forbi den nye restaurant og kunne konstatere, at teamet bag WeDoBurgers absolut har gjort det godt med at få banket en fin burgerrestaurant op.

WeDoBurgers har åbnet flagship-store i Borgergade: Så flot er den blevetWeDoBurgers har åbnet flagship-store i Borgergade: Så flot er den blevetWeDoBurgers har åbnet flagship-store i Borgergade: Så flot er den blevet

Stilen er bevaret lige i WeDoBurgers ånd med de rå mure og med det karakteristiske gule logo, der går igen overalt. Der er ingen tvivl om, at det bliver et populært sted i Aalborg.

WeDoBurgers har samtidig ændret priserne på deres populære menuer. Nu kan man få deres meget populære Cheeseburger-menu til 65 kr.

Det har man i ledelsen gjort sig nogle store overvejelser omkring, og ønsker at lade gæsterne få de største fordele af kædens succes.

WeDoBurgers har åbnet flagship-store i Borgergade: Så flot er den blevet

“Siden vi åbnede for to år siden, har vores mission været at ville ændre noget på take away scenen. Vi startede i Aarhus – rykkede så forsigtigt til Aalborg for at teste et ukendt marked.

Nu er vi klar til at udbrede til resten af landet. Vi vil tage kampen op mod de større take away kæder. Vi synes, vi har et helt vildt godt produkt, som først og fremmest er fuldkommen ærligt.

Der er ikke så meget uden oms snak. Når vi siger vores bøf er 100% oksekød. Så kommer det altså alt sammen fra en ko, og det eneste vi tilføjer, er lidt salt og peber,” siger Christoffer No, partner i WeDoBurgers.

Ifølge den populære burgerkæde er deres vigtigste mission, at alle skal have råd til at spise en god burger. Og har derfor de sidste mange måneder brugt alle kræfter på at overbevise leverandører ok at gå med på idéen.

“Vi satte os det mål at en cheeseburger menu skulle koste 65 kr. men at vi ikke måtte ændre på den nuværende kvalitet. Det betyder selvfølgelig også at vi tjener langt mindre pr. burger menu vi sælger.

Men for os var der ikke noget valg. Vi vil selvfølgelig gerne have en sund og god forretning. Men ønsket om at ændre et marked til det bedre er bare langt større.”

Del artikel

Andre læser også