Varevogn på afveje: Bragede ind i jernbanebroen

Onsdag kort før middag blev politiet kaldt ud til et solouheld i Aalborg.
Det skriver Nordjyske.
Her var en varevogn kørt ind i jernbanebroen ved Valdemarsgade.

Vagtchefen ved Nordjyllands Politi fortæller til mediet, at broen er blevet tjekket efter uheldet – og at toget stadig kan køre på den.
Der var heller ingen personskade i forbindelse med uheldet.
Til gengæld var der en del materiel skade på varevognen.
Køretøjet blev ført af en 25-årig udenlandsk fører.
Læs også: Månedsprognosen er landet: Orkan-rester og lune temperaturer på vej