Ups: Fuld kvinde kørte ind i skilt i midtbyen

Natten til torsdag endte brat for en 26-årig kvinde, da hun blev sigtet for spiritus- og narkokørsel, efter hun kom i karambolage med et skilt i midtbyen.
Det fremgår af Nordjyllands Politis døgnrapport.
Havde drukket en flaske vin
Kvinden kom kørende ad Saxogade i Aalborg, da hun pludselig mistede herredømmet over bilen og kørte ind i et skilt.
Politiet kunne med det samme mærke, at kvinden var meget påvirket, og derfor fik hun taget en alkometer- og narkotest, der viste, at hun var påvirket af begge.
Hun blev anholdt og kørt til Aalborg Politigård, hvor hun tilbragte en del timer i detentionen. Hun forklarede efterfølgende, at hun i hvert fald havde drukket en flaske vin.