Uheldet fortsætter: Supersygehus ramt af skimmelsvamp

Det er ikke så tit, at der er opløftende nyheder omkring det nye supersygehus i Aalborg.
Tidligere har der været konstateret alvorlige vandskader – og nu toppes lagkagen med en omgang skimmelsvamp, der muligvis kan være opstået på grund af netop vandet.
Det skriver DR.dk.
Region Nordjylland er i øjeblikket i gang med en omfattende undersøgelse, der tidligere har vist, at der i en ud af ni prøver blev konstateret skimmelsvamp.
Projektdirektøren udtaler i den forbindelse til DR, at der ikke er tale om en “massiv opdagelse af skimmelvækst”, men at det skal undersøges nærmere.
For at undersøge skimmelsvampen nærmere, er der skåret gulve op for at få et overblik.