Drama i nat: To mænd havde kniv og stoffer med på fastfood restaurant

En medarbejder på en fastfood restaurant i Aalborg tilkaldte politiet natten til tirsdag.
Medarbejderen havde lagt mærke til to mænd, der sad ved et bord med fem telefoner og flere punge på bordet og opførte sig bemærkelsesværdigt.
Derfor rykkede en patrulje ud til restauranten og tog kontakt til de to mænd.
Mændene blev visiteret, og politet fandt både narkotika og en kniv på mændene.
Derfor blev begge mænd anholdt. Den ene blav sigtet jf. lovgivningen om euforiserende stoffer, mens den anden blev sigtet jf. knivloven.
Læs også: Ups: Her får aalborgenserne flest parkeringsbøder