Fede rabatter og fordele: Tiffany lancerer eksklusiv kundeklub
I mere end fem årtier har Tiffany i Bispensgade været blandt aalborgensernes foretrukne shoppingdestination, når mode, kvalitet og trends stod øverst på ønskelisten.
I alle år har familien bag Tiffany gjort en dyd ud af at tilbyde den allerbedste service for deres kunder, i den fysiske butik, hvilket har været et meget stort fokus sidenhen.
I stedet har hjemmesiden og den digitale handel været sat en anelse i baggrunden – indtil nu.
Vil værne om sine kunder
Nu er Tiffany nemlig gået i luften med en helt ny kundeklub, der i stedet skal komme de digitale kunder til gode.
Blandt andet vil alle nye tilmeldte få en rabatkode på hele 20 % på den første ordre efter tilmelding.
“Tanken bag kundeklubben er, at vi gerne vil give lidt tilbage til dem, som har givet rigtig meget til os.
Det har vi været gode til i butikken, hvor vi kender mange af dem personligt. Det har været sværere at gøre kunsten efter online, men den oplevelse skal nu også afspejle sig i vores digitale handel,” siger Gustav Mariegaard, E-commerce Manager.
Kundeklubben blev lanceret i går, og her kan alle helt gratis tilmelde sig og opnå en lang række fordelagtige rabatter.
Blandt andet får alle medlemmer billig returforsendelse og luksuriøse medlemstilbud hver eneste måned.
Medlemmer af Tiffanys kundeklub får:
- Billig retur: Halver beløbet og send retur for kun 20,- i stedet for 39,-.
- 20 % rabat: På det første køb efter tilmelding.
- Optjen 5 % rabat: Ved alle fremtidige køb. De optjente point kan indløses når som helst.
- Nye medlemstilbud hver måned: Eksklusive nedsættelser kun for medlemmer af Club Tiffany. Ny rotation hver måned.
- Early access: Opnå pre-access til udsalg, begivenheder og lanceringer.
Tilmeld dig kundeklubben her.
Fortsætter de gode værdier online
Selvom den fysiske butik fortsat er hjertet i Tiffany, så er visionen nu at få alle de gode ting, man finder her, over på hjemmesiden.
“Vi ønsker at værne om og sikre den gode rådgivning, det eksklusive udvalg og øge graden af tilgængelighed.
Det er vigtigt, at man går fra Tiffany med et godt indtryk første gang man handler hos os, men det er i lige så høj grad vigtigt, at vi formår at elevere oplevelsen tredje eller fjerde gang, man handler hos os,” siger Gustav, og fortsætter:
“Derfor er det nu vigtigt, at vi tager skridtet videre for at holde os relevante, mens vi afspejler virksomhedens DNA og nærhed i den digitale forretning med et mål om at skabe en endnu mere helstøbt kundeoplevelse – også online.”
Det er helt gratis at tilmelde sig kundeklubben, så Tiffanys kunder skal altså blot læne sig tilbage og se det som en gave fra tøjbutikken – som tak for mange års loyalitet og trofaste kunder.