Et trist farvel: Take-away-sted i midtbyen lukker

Siden 2020 har pita-hungrende aalborgensere haft muligheden for at få stillet sulten på The Pita House Aalborg midt på Vesterbro.
Men nu er det slut.
The Pita House Aalborg er lukket permanent. Det oplyser restauranten i et opslag på Instagram.
“Det er med stor sorg, at vi må meddele, at The Pita House Aalborg lukker permanent fra dags dato,” skriver Pita House Aalborg i opslaget, der er skrevet tilbage i december.
Ifølge restauranten kommer lukningen efter en længere og vanskelig periode, hvor det ikke længere har været muligt at holde dørene åbne.
“Efter en lang og svær periode har vi desværre nået det punkt, hvor vi ikke længere kan holde dørene åbne,” lyder det videre.
I opslaget retter Pita House Aalborg samtidig en stor tak til kunderne for støtten gennem tiden.
“Vi vil gerne sige et kæmpe tak for al jeres støtte gennem tiden. Jeres smil, besøg og varme har betydet alt for os,” skriver restauranten, der afslutter med en jule- og nytårshilsen til aalborgenserne.
The Pita House Aalborg har haft base i byen i flere år og har været kendt for pitabrød og mellemøstlige specialiteter.