Nyhedsbrev

Artikler med:

Nyeste artikler

Et trist farvel: Take-away-sted i midtbyen lukker

Siden 2020 har pita-hungrende aalborgensere haft muligheden for at få stillet sulten på The Pita House Aalborg midt på Vesterbro.

Men nu er det slut.

The Pita House Aalborg er lukket permanent. Det oplyser restauranten i et opslag på Instagram.

“Det er med stor sorg, at vi må meddele, at The Pita House Aalborg lukker permanent fra dags dato,” skriver Pita House Aalborg i opslaget, der er skrevet tilbage i december.

Ifølge restauranten kommer lukningen efter en længere og vanskelig periode, hvor det ikke længere har været muligt at holde dørene åbne.

“Efter en lang og svær periode har vi desværre nået det punkt, hvor vi ikke længere kan holde dørene åbne,” lyder det videre.

I opslaget retter Pita House Aalborg samtidig en stor tak til kunderne for støtten gennem tiden.

“Vi vil gerne sige et kæmpe tak for al jeres støtte gennem tiden. Jeres smil, besøg og varme har betydet alt for os,” skriver restauranten, der afslutter med en jule- og nytårshilsen til aalborgenserne.

The Pita House Aalborg har haft base i byen i flere år og har været kendt for pitabrød og mellemøstlige specialiteter.

Del artikel

Korte videoer

 


 


 


 


Udvalgte artikler

 


 


 


Top 3 i dag




 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Tilladelse til politiske reklamer

For at støtte den demokratiske samtale, vil vi gerne spørge om din tilladelse til at vise dig politiske reklamer på denne hjemmeside.

Du vil altid kunne se, hvem der er afsender af reklamen, og hvorfor du ser den. Vi anvender aldrig følsomme oplysninger som din politiske overbevisning til at målrette reklamer.

På alle reklamer kan du finde kampagne id, som du kan bruge til at finde al info på om kampagnen på https://politiskreklame.dk/

Dit samtykke er frivilligt, og du kan til enhver tid trække det tilbage.