Styrtede på ladcykel i aftes: Mand endt i kunstig koma

En 42-årig mand blev onsdag aften indlagt i kunstig koma efter en alvorlig cykelulykke nær Gigantium i Aalborg Øst.
Det skriver TV 2 Nord.
Jesper Sørensen, vagtchef ved Nordjyllands Politi, har bekræftet hændelsen og forklarer, at manden mistede kontrollen over sin cykel på Gullestrupstien i Aalborg Øst og efterfølgende styrtede.
“Vi har en mistanke om, at han var beruset, derfor er der taget en blodprøve,” udtaler vagtchefen til TV 2 Nord.
En anden mand var med
Den 42-årige blev straks efter ulykken hastet til Aalborg Universitetshospital, hvor lægerne valgte at lægge ham i kunstig koma for at stabilisere hans tilstand.
Ulykken involverede også en 44-årig mand, som sad i ladet på cyklen, men han undgik skader.