En vild kaffeoplevelse: Starbucks åbner ny café i Aalborg

Tidligere på måneden kunne vi dele de triste nyheder om, at Penny Lane ikke længere vil være at finde i Aalborg Zoo.
Men frygt ej.
Nu kan vi nemlig afsløre, at du snart igen kan få dit kaffe-fix i zoologisk have.
Selveste Starbucks rykker nemlig ind i Penny Lanes gamle lokaler senere på foråret.
Det personale du kender
Det betyder, at du inden længe eksempelvis kan nyde en Caramel Machiato i blandt alle parkens dyr.
Projektet er opstået i samarbejde med Bentax, og driften af kaffebaren bliver varetaget af Aalborg Zoos eget personale.
Det fortæller Driftschef, Palle Jensen, til MigogAalborg.
“Vi har leaset maskinerne, og så bliver vores ansatte oplært af Starbucks, så de kan lave alle de lækre drikkevarer, som man kender”.

Valget er faldet på Starbucks blandt andet for at imødekomme de mange internationale turister.
“Vi skulle have et brand, som turisterne kender, og det er Starbucks bare et af de største.
Samtidig har de også fokus på bæredygtighed og grønne tiltag, som er vigtigt for os.”
Aalborg Zoo fortæller, at den nye kaffebar åbner slut april/start maj.