Slut med bøfsandwich: Restaurant Vestre Baadelaug er gået konkurs

Den 21. marts sidste år kunne vi fortælle, at det legendariske spisested, Restaurant Vestre Baadelaug, var sat til salg.
Men nu er det endegyldigt slut.
Det skriver ejer Nina Pichler på Facebook.
Hun starter opslaget med “Danmarks mest dekorerede Bøfsandwich’ findes ikke mere.”
“Af hjertet tak for mange mange gode år med hygge og god mad.
Vi går herfra med sindssygt mange dejlige oplevelser, priviligerede over succesen, aktiviteten og mulighederne for, at gøre tingene på præcis den måde vi gerne ville. I 20 år,” skriver hun videre.
Flere interesserede købere
Ifølge Nina kunne konkursen havde været undgået.
“Vores exit herfra kunne også fuldt fortjent have været med en rigtig god skilling til pensionen.
Interesserede købere har der været. To bare i år,” skriver hun.
Hun forklarer, at sejlklubben Vestre Baadelaug, som ejer huset, skal godkende en ny køber.
Det er ikke lykkes at nå til enighed, ifølge Nina.
“En lille tåre har jeg knebet i dag, men nu er der sagt farvel.
Jeg har ikke lyst til, at være med til at pille min forretning fuldstændig fra hinanden. Derfor har jeg valgt konkurs,” fortæller hun.
Den beslutning er truffet samtidig med betaling af leverandører og lukker således ned som ønsket.”
Læs hele opslaget her: