Sæt kulør på hverdagen og se det store udvalg af plastik-fri papkrus med logo


Der er ingen grund til at drikke kaffe fra en kedelig og anonym kop. Sæt lidt mere kulør på hverdagen og find plastik-fri pap krus med logo. Fremhæv din virksomhed til dine kunder og samarbejdspartnere eller hav platik-fri krus i hjemmet med dine yndlingscitater. Valget er dit. Se et stort udvalg af plastik-fri papkrus med logo og lad dig blive inspireret. Der er flere overvejelser du kan gøre dig når du skal finde de helt rette papkrus med logo til virksomheden eller privaten. Der er forskel på kvaliteten og de materialer der kan gøre en forskel på miljøet.
Plastik-fri papkrus er det rette for miljøet
Skal du have engangskrus til kaffe, the eller noget helt tredje, så finder der mange muligheder derude. Nogle er i plastik og andre er i mere miljøvenlige materialer, som eksempelvis pap. Plastik er ikke nedbrydeligt, ej heller når det har været en tur forbi forbrændingen via skraldespanden og udgør derfor et pres på miljøet og dine omgivelser. Vil du gerne finde en mere bæredygtig løsning, uden at skule gå på kompromis med funktionaliteten, så er plastik-fri papkrus det helt rette valg. Så sikrer du materialer og produkter der kan nedbrydes og håndteres af den natur vi så gerne vil passe bedst muligt på. Det er intet problem at vælge det bæredygtige valg.
Fremhæv din virksomhed ved hjælp af et papkrus med logo
Hvad end der er tale om forældremødet, kundebesøg eller på messen hvor tusindvis af folk stimler sammen for at få inspiration, så kan du fremhæve din virksomhed en lille smule mere ved at bruge et plastik-fri papkrus med dit helt eget logo eller skrift efter eget valg der har betydning for din forretning. En kop kaffe er i hvert tilfælde en god mulighed for at komme i tale og få kontakt med nye potentielle kunder. Når de så tager din logo kop med videre, så har du en ekstern promovering af dine forretninger. Det er den optimale mulighed for at få mere eksponering af dit logo eller dit brand, som gør det nemmere for andre at huske hvem du var og hvad du kan tilbyde. Jo mere logo og markedsføring du kan dele ud af, jo flere kunder vil du potentielt få til at genkende dig igen og komme tilbage.