Er gået fra sygehuset: Politiet efterlyser 71-årig mand

Opdatering; “Manden er fundet i god behold. Tak for hjælpen,” skriver Nordjyllands Politi.
Nordjyllands Politi ønsker at borgerne kigger efter en 71-årig mand som er bortgået fra Hospitalsbyen i Aalborg i dag kl. 14.00 i ukendt retning.
“Manden frygtes ikke at kunne tage vare på sig selv. Han beskrives som værende: 180 cm høj, kraftig af bygning, gråt hår, langt skæg, iført en mørk vinterjakke.
Henvendelse i sagen skal ske på 114.