Online julehandel: Sådan får du det maksimale ud af din hjemmeside i december

Skrevet af: Stine Kjølby Christensen

Julen og ikke mindst julesalget venter lige om hjørnet – både for de fysiske butikker og ikke mindst netbutikkerne.

Men i modsætning til de fysiske butikker, så kan det være svært at vide, hvad man konkret kan gøre for at forbedre sin egen performance i december.

Derfor har vi her samlet nogle af Danmarks dygtigste e-købmænd, som giver deres bedste bud på, hvordan man kan få det maksimale ud af sin trafik i december måned.

Tip: Afhold konkurrencer allerede fra oktober

Philip Monberg, Yogalove.dk

Mit bedste råd er, at sørge for at afholde konkurrencer med fokus på julesalget relativt tidligt.

Man kan se, at mange dansker allerede begynder at tænke på julehandlen i oktober – og det bør man udnytte. Ved at afholde konkurrencer kan man særligt indsamle flere leads og besøgende, som man kan bruge i sin markedsføring fremadrettet.

Tip: Fokuser på at indsamle flere e-mails helt frem til juleaften

Jesper Hviid, Hviidadvokater.dk

Jeg er helt enig med det rådet givet ovenfor.

Jeg vil dog meget gerne understrege at det kan betale sig at indsamle leads helt frem til juleaften, hvis du har mulighed for det.

Når man tænker på at e-mails er noget som du kan bruge igen og igen, så er det afgørende at maksimere dette aspekt af din marketingsindsats i hele december.

Allerede i januar kan du få gavn af disse nye e-mails i forbindelse med eksempelvis dit januarudsalg eller hvis du blot vil udvide din kundegruppe i det nye år.

Tip: Brug leadfeeder til at følge op på dine kunder

Ursula Bentin-Ley, Danfert.dk

Selvom vi ikke sælger fysiske produkter men i stedet en ydelse, så kan vi stadig mærke en stigende mængde trafik sidst på året.

Hvis du ikke allerede har gjort det, vil jeg varmt anbefale dig at installere leadfeeder på din hjemmeside.

På den måde kan du nemt overvåge hvem der har besøgt din hjemmeside et bestemt antal gange.

Det kan være at disse personer ikke har taget en beslutning endnu, men det kan du påvirke dem til at gøre via dette tool.

Det er en utrolig stor hjælp til at få skabt flere konverteringer i gennem hele året og særligt i december.

Tip: Saml alle dine tilbud på én URL

Amanda Brown Kjær Frank, Cloudcelebration.dk

Hvis du har nogle konkret produkter, som du genre vil have solgt så mange af, så er den en fordel at samle dem alle på én URL, som man kan tilgå fra både forsiden og ikke mindst din kategori.

Det tiltrækker flere kliks og det gør også at du kan undgå at din organiske trafik går direkte ind til landingssider hvor der både er nedsatte og ikke-nedsatte varer.

Det kan betyde at dem, der finder dig via organiske søgninger, ender med at købe flere produkter, hvor din margin er højere. Og derudover gør du det selvfølgelig nemmere for tilbudshajerne at få et overblik over alle dine tilbud, hvilket også kan betyde mersalg.

Tip: Skriv et unikt nyhedsbrev til december måned

Rikke S. Hansen, Poseidon-klinikken.dk

Uanset hvad du sælger, så er det afgørende at dit nyhedsbrev skiller sig ud.

Det er stadig den bedste kanal til at skabe salg målt i relativt afkast. Derfor er det afgørende at man får lavet noget unikt indhold til julemånederne, så man kan holde sine mange brugere til ilden og langsomt nuture dem til at købe hos dig.

Her kan du sagtens starte med at sende de første mails allerede i oktober, som det er blevet nævnt.

I min bog kører julesalget helt fra start oktober til medio januar. Her er det afgørende at du laver så skræddersyet et flow, at der er noget for enhver smag.

Tip: Brug struktureret data til at forbedre din synlighed

Jesper Larsen, Nellemannleasing.dk

Hvis du rent teknisk skal skille dig ud fra dine konkurrenter i juleperioden, så vil jeg anbefale dig, at bruge struktureret data.

Her er det særligt vigtigt at have implementeret struktureret data for både anmeldelser på produkter, samt ikke mindst priser og også for Sale Events.

Disse tre ændringer vil betyde at dine brugere både vil kunne se anmeldelser direkte i søgeresultaterne samt ikke mindst priser. Det gør det nemmere at trække en beslutning om, hvorvidt man vil klikke eller ikke klikke på dit søgeresultat.

Sale Event er relativt nyt, men ved at markere dette i koden, vil dine brugere tydeligt kunne se, hvornår du holder udsalg, hvilket kan gøre at du får solgt mere i denne periode.

Tip: Afhold fysiske arrangementer

Miklas Kroager, Autostedet.dk

I december er der mange messer og øvrige fysiske arrangementer, som man kan melde sig til eller deltage i.

Og det kan du udnytte på flere måder. Her kan du både udbrede kendskabet til din webshop i alt almindelighed, men du kan også lave en særlig rabatkode eller lignede som du kan dele ud af.

På den måde kan du trække noget mere trafik til din webshop efter at have deltaget i et fysisk arrangement. Alt efter hvilken branche man er i, så kan man også overveje at lave sit eget event og selv invitere folk.

Tip: Brug influensers og youtubere som en del af din markedsføring

Kasper Møller, Hairbyholst.dk

I løbet af de sidste to år er YouTube eksploderet som marketing kanal, og det bør man udnytte.

Her ligger det lige til højre skøjten at lave et samarbejde med en relevant Youtuber eller at bruge influensers.

Her er det dog vigtigt at man bruger noget tid på at finde en promoter, som har et publikum som er så relevant som overhovedet muligt.

Men jo mere nichepræget dine produkter er, jo bedre virker det. Det samme gælder hvis du sælger dine egne produkter. Her kan en anbefaling fra en kendt Youtuber være med til at gøre dit brand langt mere kendt i bestemte kredse.

Tip: Tilpas din Facebook retargeting til julesalget

Bo Nielsen, Holybean.dk

Mit tip er, at du skal sørge for at tilpasse og løbende optimere dit retargeting flow i december.

Her skal du både tænke over, hvor aggressiv din retargeting annoncering skal være, samt ikke mindst på, hvor mange dage, der er tilbage før jul.

Det giver god mening at justere på sin retargeting løbende, så den er væsentligt mere aggressiv sidst på måneden hvorimod den er mindre aggressiv i ugerne op til julesalget.

Dog kan du godt relativt tidligt italesætte julen og bruge både billeder, emojiis og videoer som peger mod julehandlen.

Tip: Gå all in på Look-a-like kampagner

Jonas Cronfeld, Single.dk

Hvis du gerne vil ud og få en masse nye kunder i butikken op til jul, så bør du gå all in på at lave look a like kampagner på Facebook.

Mange vælger kun at gå efter top 1% af Danmarks befolkning, men du kan op til jul med fordel godt udvide denne gruppe så den dækker 3-5% af Danmarks befolkning, der minder mest om dine kunder.

Ligesom alt andet så gælder det om at gøre dette så tidligt som muligt så du har god tid til at overtale dine mange nye kunder til at købe.

Tip: Lad være med at sætte de samme produkter på tilbud flere gange

Luise Sejrup, Mollyogmy.dk

En rookie mistake du bør undgå op til julen, er IKKE at sætte de samme produkter på tilbud mere end 1 gang.

Julehandlen bliver påvirket af både Singles Day, Black Friday og Cyber Monday og her gælder det om ikke at pisse folk af ved at sætte det samme produkt på tilbud flere gange. Det kan give et indtryk af, at dine tilbud ikke er noget du vægter særligt højt.

Så sørg for at blande kortene, så der er gode tilbud hele vejen igennem denne periode.

Tip: Hav fokus på at tilbyde den bedste service

Kristian Matthes, Findroommate.dk

Når der kommer flere kunder, så kommer der også flere henvendelser fra dine kunder, både positive og negative.

Og siden anmeldelser er så vigtige for din forretning, så er det afgørende at du gør alt hvad du kan for at give alle dine kunder den bedste service, herunder ikke mindst i form af vejledning og rådgivning.

Derudover så gælder det også om at være hurtigt. I dag vælger stadig flere at henvende sig direkte via sociale medier. Du kan derfor ikke hvile på laurbærrene i disse situationer.

Jo hurtigere du svarer, jo bedre bliver det opfattet.

Tip: Skab urgency hos dine brugere og få flere salg

Miklas Kroager, Husvild.dk

Hvis du vil øge din konverteringsrate i dagene op til jul, så gælder det om at skabe ugency hos brugerne.

Det kan du både gøre med tilbud, men du kan også gøre det ved at indsætte en timer på din side, der viser, hvornår man sidst kan bestille for at få sine pakker sendt afsted samme dag.

Det kan få flere til at bestille deres varer hurtigere i stedet for at udsætte det. Du hjælper her også dine kunder, hvilket også er afgørende som det nævnes ovenfor.

Tip: Optimer title tags for dine 100 vigtigste landingssider

Rasmus Serup, Thehairlust.com

Uanset hvilken slags webshop du har, så er det altid en god ide at opdatere sine title tags op til julen.

Det gør dem mere aktuelle og det er ofte noget af det som kan give flere kliks og dermed i sidste ende også flere besøgende og ikke mindst salg.

Her kan man særligt vælge af fremhæve sine priser, særligt hvis de er nedsat, eller gøre opmærksom på hvornår man har sidste leveringsdag.

Tip: Brug CSR til at skabe flere salg

Miklas Kroager, Blomsterverden.dk

Hvis du gerne vil skille dig ud, så kan du overveje at krydre din markedsføring med lidt skjult CSR.

Flere virksomheder har gjort dette med succes. Du kan for eksempel oprette en donation på din webshop eller reklamere med at en vis procentdel af dit julesalg går til et godt formål.

Der er mange som gerne vil gøre noget godt for andre i julen, og det kan du sagtens drage fordel af.

Tip: Brug webpush til at genaktivere dine brugere

Hans Mortensen, Ferieboligweb.dk

Hvis du gerne vil have dine kunders opmærksomhed i 2018, så skal du overveje at implementere webpush på din hjemmeside.

Det giver dig mulighed for at sende en eller flere beskeder til dine kunder direkte i deres browser. Dette er endnu ikke så udbredt herhjemme i udlandet, så det virker stadigt meget bedre end mange af de øvrige digitale kanaler.

Du skal bare sørge for at give dine kunder en rigtig god grund til at acceptere dine notifikationer.

Tip: Optimer alle overskrifter på dine vigtigste landingssider

Ligesom man bør optimere sine title tags for sine vigtigste landingssider, så bør man gøre det samme med sine underoverskrifter.

I julen er det særligt vigtigt at dine overskrifter fanger dine brugere. Derudover er der ofte mange som skal ud at købe noget, som de måske ikke ved hvad er. Derfor skal du virkelig skære nogle ting ud i pap.

Det behøver ikke at være store ændringer, der skal laves. På vores landingsside for Smarthome, har vi ændret overskriften til ’Smarthome – det intelligente hjem’ bare for at vise endnu tydeligere, hvilke slags produkter man finder på denne kategori.

Tip: Giv dine kunder en grund til at vende tilbage til din webshop

Martin Jørgensen, Kondition.dk

Da Black Friday fylder så meget efterhånden ås er det uundgåeligt at det vil kannibalisere en smule af dit julesalg.

Du kan dog modvirke dette ved at give alle dine kunder en god grund til at vende tilbage til din webshop i december, hvis de har foretaget et køb inden for eksempelvis 30-60 dage.

Du kan for eksempel tilbyde dem en lille rabat eller garanteret fri fragt på den næste ordre. Det er noget, som mange lægger vægt på og er en god måde for dig til at skabe flere stamkunder.

Tip: Sørg for at være tilstede på rabatkodesider tidligt

Matthias Clausen, Cupoconcept.dk

En god måde at få flere salg på i december er ved at gøre brug af rabatkoder.

Der er i dag mange muligheder for at tiltrække ekstra besøgende med særlige rabatkampagner.

Det kan godt være du ikke tjener de samme penge, men det kan også være en metode til at opnå større brandkendskab, hvilket i sidste ende skal give dig mere brand-relateret trafik.

Tip: Gør opmærksom på din sidste leveringsdag

Jesper Ørum, Only-approved.dk

En ting som er afgørende, hvis man gerne vil give en god kundeservice, er at gøre tydeligt opmærksom på, hvornår man har sidste leveringsdag inden jul.

Ved at gøre dette undgår man at modtage en masse ordrer, som man ikke kan få sendt af sted i tide, hvilket i sidste ende kun giver sure kunder.

Det er sket for blandt andet Kvickly, og selvom de nok skal overleve, så er det den slags oplevelser, som man gerne vil være foruden.

Tip: Sørg for at få indhentet anmeldelser igennem hele måneden

Rasmus Skovshoved, Sa-ri.dk

Anmeldelser er afgørende for at dine brugere finder dig troværdig.

Og hvis der er et tidspunkt, hvor folk virkelig anmelder dig, så er det under julesalget. Derfor bør du gøre alt hvad du kan, både via mail og sociale medier fora t få indsamlet så mange gode anmeldelser som du kan.

Det vil i sidste ende stille dig stærkere i det kommende år. Her er det vigtigt at du sørger for at indhente anmeldelser på alle vigtige platforme som Facebook, Trustpilot og Google.

Tip: Brug videoer i stedet for produktbilleder

Martin Hansen, Joybuggy.dk

Næsten uanset hvad man sælger i dag, så gælder det om at få brugerne til at kunne forholde sig til ens produkter.

Her bruger 9/10 hjemmesider udelukkende billeder i dag. Men det er ikke altid nok. Video gør det langt mere personligt og mere konkret at forholde sig til et produkt eller for den sags skyld en ydelse.

Hvis du gerne vil skabe mere engagement og få flere salg, særligt til dine vigtigste produkter, så bør du inkludere produktspecifikke videoer på dine hjemmeside.

Vi gør selv dette med vores side Sims 4 hunde og katte spil, som I kan se.

Den nye ferielov kan skabe problemer: Sådan skal du til at afvikle dine feriedage

Skrevet af: Jens Erik Møller
Partner hos BDO Aalborg, Mads Madsen. PR Foto
Partner hos BDO Aalborg, Mads Madsen. PR Foto

Hvad skal du lave i sommerferien?

Det er et af de hyppigste spørgsmål lige for tiden, og de sidste brikker i puslespillet om, hvem der skal have ferie hvornår, er ved at blive lagt på de enkelte arbejdspladser netop nu.

Men vi skal meget snart til at tænke længere frem end blot den kommende sommerferie.

Allerede nu skal vi på grund af den nye ferielov til at overveje, hvordan ferien skal afvikles fra og med 1. september 2020.

Der venter nemlig store praktiske opgaver forude, og derfor har revisionsfirmaet BDO oprettet en taskforce i blandt andet Aalborg, som er klar til at rykke ud og rådgive virksomhederne om de problemstillinger, den nye lov medfører.

Hvad betyder den nye ferielov?

Den nye ferielov vil i de kommende år vende op og ned på alt det, vi kender i forhold til optjening og afholdelse af ferie.

Den nye lov betyder i hovedtræk, at du som medarbejder optjener og afvikler din ferie samtidig med, at du arbejder.

Hidtil har man optjent sin ferie i perioden 1. januar til 31. december, som man så har kunnet afholde det følgende ferieår 1. maj til 30. april.

Med den nye ferielov omlægges ferieåret, så det løber fra 1. september til 30. august.

Der indføres på samme tidspunkt samtidighedsferie, således at medarbejderen både optjener og afvikler 25 betalte feriedage i samme periode.

Det er især aktuelt for nye, der træder ind på arbejdsmarkedet, som nu kan afvikle optjent ferie med løn fra stort set dag ét.  Alt sammen medfører det, ifølge revisionsfirmaet BDO, at der venter et større administrativt arbejde forude for alle danske arbejdspladser.

”Det er lidt som med persondataloven fra 2018.

Det går ofte først op for virksomhederne lige til sidst, at der er en udfordring gemt her. Men det er allerede nu, at man som virksomhed skal til at gøre sig sine overvejelser om, hvordan man vil håndtere det her,” forklarer Mads Madsen, partner hos BDO i Aalborg.

Dobbelt op på ferie

Selvom den nye ferielov først er fuldt indfaset 1. september 2020, så er der en overgangsperiode mellem den gamle og den nye lov. Det er ifølge Mads Madsen også med til at komplicere tingene en smule.

”I dag er det sådan, at når man arbejder, så optjener man 2,08 feriedag pr. måned.

Det gør man også i overgangsperioden 1. september 2019 – 31. august 2020, men ferie for denne periode  kan ikke afholdes på sædvanlig vis, fordi man pr. 1. september 2020 er gået over til at afholde den ferie, man optjener samtidigt.

Så man står i princippet med dobbelt op på ferien.

Derfor ”parkerer” man den ferie, som er optjent i overgangsperioden, så man først får den udbetalt, når man forlader arbejdsmarkedet.

Det gør man for at undgå ekstraordinær ferieafvikling indenfor samme ferieår ved indførelse af den nye ferielov.

Det er derfor et større puslespil, der skal gå op, og det er også derfor, at det kommer til at betyde store ændringer for virksomhederne,” forklarer Mads Madsen.

Her kunne man holde ferien næste gang

Ferie ”på forskud”

Et andet meget konkret problem kommer til efteråret 2020.

”Fordi ferieloven træder i kraft pr. 1. september 2020, så kan man måske ikke nå at optjene ferie til efterårsferien 2020.

Det kan betyde, at hvis man vil holde efterårsferie, så kommer man til at ”skylde” sin virksomhed ferie og skal egentlig holde ferie ”på forskud”.

Det betyder også, at virksomheden skal tage stilling til, om man vil tillade ferie på forhånd,” forklarer Mads Madsen.

Der venter derfor en større opgave for virksomhederne, da alle ansættelseskontrakter og lønsystemer skal tilpasses, der skal ske ekstra indberetninger til feriefonden osv.

Alt det praktiske er ifølge Mads Madsen langt mere, end man som virksomhed regner med.

”Typisk er det måske noget, som man først får gjort til sidst, men hvor det i virkeligheden nok ville være en god idé at komme i gang allerede på den her side af sommerferien eller om ikke før, så straks efter sommerferien.”

Tager tid at håndtere

”Det er ikke voldsomt kompliceret, men der er bare noget praktik i selve håndteringen af det,” mener Mads Madsen.

”Hvis man for eksempel har 50 ansatte, så skal man trods alt forholde sig til 50 ansættelseskontrakter. Og hvis man ikke har en holdning til, om medarbejderne må ”skylde ferie”, så skal man også have det på plads.

Så man skal ikke negligere den nye ferielov – for der er en opgave i at håndtere den, og det skal gøres i god tid, så kontrakter, lønsystemer mv. ikke volder problemer.”

BDO har taskforce parat

Hvis det lyder uoverskueligt, så er der heldigvis hjælp at hente for virksomhederne.

”Vi har taskforce team, der har specialiseret sig i den nye ferielov, og som kan hjælpe virksomhederne på rette vej.

Vi har også nogle skræddersyede pakker, for det er tit de samme problemer og behov, virksomhederne har.” siger Mads Madsen.

”Vi kommer ud til virksomhederne, og når vi tager afsted igen, så er de klædt på til at håndtere implementeringen.”

De fleste af BDO’s kunder er små og mellemstore virksomheder, som har fra 2-3 medarbejdere og op til 50-100 ansatte. Spændet er således stort, men BDO har, ifølge Mads Madsen, kompetencer i forhold til alle virksomheder.

”Hovedparten af vores kunder kan vi servicere med medarbejdere fra Aalborg.

Virksomheder over en vis størrelse og med en vis kompleksitet, kan vi dog blive nødt til at servicere med eksperter fra andre af vores BDO-kontorer.

Men uanset hvilken virksomhed, der har brug for hjælp, så kan vi håndtere det,” fastslår Mads Madsen.

”Man skal ikke gøre det værre, end det er. Det er bare enormt vigtigt, at man får det håndteret og taget stilling til den nye ferielov  nu eller lige efter sommerferien, fremfor at man står i 2020 og pludselig skal finde en løsning her og nu.”

Du kan læse mere om BDO og den nye ferielov her.

Under 2 mio. kroner: Her får du en fed 3 værelses lejlighed midt i Aalborg

Skrevet af: Christine Luca Hornemann
Foto: DITHJEM.dk
Foto: DITHJEM.dk

Udbuddet af ejerlejligheder på boligmarkedet i Aalborg og omegn er i øjeblikket i en opadgående kurve, og der er mange muligheder for at finde noget for enhver smag.

Der er efterhånden ved at være et stort udbud af treværelses ejerlejligheder på boligmarkedet i Aalborg – også til fornuftige priser, uanset om man ønsker at bo alene, er et par eller skal bo under samme tag med en roomie.

MigogAalborg Bolig har fundet fem fede lejligheder – alle 3 værelses boliger -, der ligger i Aalborgs pulserende midtby til priser under 2 millioner kroner.

Klik på billederne for at læse mere omkring boligerne.

Christiansgade 58, 3. tv. – 1.650.000 kroner

Denne lejlighed har en god entré, et fint køkken med god skabsplads, et badeværelse med god bruseniche.

Soveværelset har indbygget skabe. Der er to stuer i åben forbindelse, hvor der er en karnap i begge stuer.

I den ene stue er der en hems, med plads til ekstra opbevaring. Der er mulighed for at leje parkeringspladser i baggården.

Lejligheden er 69 kvadratmeter.

Foto: mæglerhuset.dk
Foto: mæglerhuset.dk

Christiansgade 56, 3. – 1.995.000 kroner

Lejligheden har en fin entre, og et velholdt køkkenet med en lille spiseplads. Herfra er der adgang til et af værelserne.

Der er franske døre ind til køkken og stuen.

Stuen er en stor vinkelstue, med plads til spiseafdeling og tv-stue. Der er plankegulve gennemgående i stue, soveværelse og værelse. Badeværelset er klinker på gulvet med gulvvarme i.

Til lejligheden er der adgang til loftrum fra gangen, som der er brugsret til.

Lejligheden er 91 kvadratmeter.

Steen Blichers Gade 9 st. – 1.799.000 kroner

Lejligheden har en god entre med plads til sko og overtøj. Køkkenet er lyst med masser af skabs og bordplads, samt sokkelskuffer.

I stuen er der en fed rå murstensvæg, og der er både plads til sofaarrangement og en spisestue. Derudover har boligen et stort badeværelse. Lejligheden har nyere vinduer.

Lejligheden er 98 kvadratmeter.

Foto: DITHJEM.dk
Foto: DITHJEM.dk

Kjellerupsgade 2B, 2. tv. – 1.895.000 kroner

Denne lejligheder rummer 77 kvadratmeter.

Der er et lyst køkken med to sammenhængende stuemiljøer, og et soveværelset har masser af skabsplads.

Badeværelset har mørke gulvklinker, separat brus og vaskefaciliteter.

Tilhørende boligen er en skøn altan.

Foto: Nybolig.dk
Foto: Nybolig.dk

Rosenlundsgade 2, st. tv. 1.895.000 kroner

I entréen er der plads til at hænge overtøjet og stille skoene. Køkkenet ligger i en åben forbindelse med stuen. Køkkenet er lyst og har masser af bordplads og alt i hård hvidevarer.

Lejligheden har delt bad og toilet. Soveværelset rummer masser af skabsplads, og har nedgang til et disponibelt rum.

Lejligheden har en størrelse på 79 kvadratmeter.

Foto: Jyskmægler.dk
Foto: Jyskmægler.dk

Prøv Aalborgs nye søgeportal på ejer- og lejebolig

MigogAalborg Bolig har lanceret Boligswipe som er en ny og meget lettere måde at søge boliger på. Find de boliger der matcher dig inden for location og søgekrav – og nærstuder så de rigtige

Følg vores nye boligmedie MigogAalborg Bolig her – alt med ejendomme og de fedeste boliger i Aalborg

INFO:

På MigogAalborg Bolig skriver vi om de spændende boliger i Aalborg og omegn, som skiller sig ud på den ene eller anden måde. Vores artikler er ikke sponsoreret, medmindre det står tydeligt markeret.

Er du ejendomsmægler eller har en bolig til salg og mener MigogAalborg Bolig bør omtale en bolig eller projekt, så skriv til christine@migogaalborg.dk eller direkte på vores Facebook.

Spar op til 80% på bl.a. Levi’s og Nike: Brands4you holder kæmpe sommer-lagersalg

Skrevet af: Redaktionen

Skal garderoben fyldes op, inden sommeren for alvor står for døren?

Så er der rig mulighed for det i næste weekend, når Brands4you holder et kæmpe sommer-lagersalg kun en lille halv times kørsel fra Aalborg.

Det sker både fredag d. 28 juni, lørdag d. 29 juni og søndag d. 30 juni fra kl. 10.00-17.00 på Kystvej 67 i Storvorde.

“Hvis du er lige så vild med sko, tilbehør og tøj, som vi er, men ikke har flere kroner til overs, så skal du helt sikkert komme forbi.

Det er nemlig lagersalgssæson, og her er der altid mulighed for at gøre sig nogle fantastisk gode køb,” fortæller Brands4you i en pressemeddelelse.

80% besparelser på mange store mærker

Til lagersalget får du muligheden for at fylde din garderobe op med tøj og sko til en brøkdel af den oprindelige pris, og er du på det rigtige sted, på det rigtige tidspunkt, så kan du virkelig gøre dig nogle gode kup.

Der kan spares op til 80 % inden for alle kategorierne.

Inden for fodtøj kan du se frem til at spare op til 80 % på mærker som Levi’s, Reebok, Under Armour, Puma, Pro Touch, og Kingin.

I tøjafdelingen er der mærker som Champion, Slazenger, Elevate, Kangol og Cl. Jeans.

I undertøjskategorien kan du glæde dig til at spare store procenter på Levi’s, Puma, Kappa og Reebok.

Der er også tøj til børn på lagersalget, hvor mærker som Nike og Champion er repræsenteret.

Inden for tilbehørskategorien er der mærker som Levi’s.

Altid aktuelle looks

Brands4you er en dansk virksomhed og webshop, som er distributør i hele Skandinavien på Levi’s accessories, footwear og Reebok underwear – og de har selvfølgelig også en masse andre fede mærker.

“Hos Brands4you kan alle forbrugere altid finde sæsonens tendenser inden for tøj, sko og tilbehør. Brands4you’s varer varierer fra sæson til sæson, og derfor finder du altid de aktuelle looks.

Vi tror ikke på et bestemt look, men derimod på aktuel fashion, som altid er i bevægelse,” forklarer Brands4you.

Hvad: Brands4you.dk Sommer Lagersalg
Hvor: Kystvej 67, 9280 Storvorde
Hvornår: Fredag d. 28 juni, lørdag d. 29 juni og søndag d. 30 Juni fra kl. 10-17

OBS: Parkerings-faciliteterne er gode med gratis parkering lige uden for lageret.

Der modtages MobilePay samt kontanter.

Du finder mere info om lagersalget her