Online julehandel: Sådan får du det maksimale ud af din hjemmeside i december

Skrevet af: Stine Kjølby Christensen

Julen og ikke mindst julesalget venter lige om hjørnet – både for de fysiske butikker og ikke mindst netbutikkerne.

Men i modsætning til de fysiske butikker, så kan det være svært at vide, hvad man konkret kan gøre for at forbedre sin egen performance i december.

Derfor har vi her samlet nogle af Danmarks dygtigste e-købmænd, som giver deres bedste bud på, hvordan man kan få det maksimale ud af sin trafik i december måned.

Tip: Afhold konkurrencer allerede fra oktober

Philip Monberg, Yogalove.dk

Mit bedste råd er, at sørge for at afholde konkurrencer med fokus på julesalget relativt tidligt.

Man kan se, at mange dansker allerede begynder at tænke på julehandlen i oktober – og det bør man udnytte. Ved at afholde konkurrencer kan man særligt indsamle flere leads og besøgende, som man kan bruge i sin markedsføring fremadrettet.

Tip: Fokuser på at indsamle flere e-mails helt frem til juleaften

Jesper Hviid, Hviidadvokater.dk

Jeg er helt enig med det rådet givet ovenfor.

Jeg vil dog meget gerne understrege at det kan betale sig at indsamle leads helt frem til juleaften, hvis du har mulighed for det.

Når man tænker på at e-mails er noget som du kan bruge igen og igen, så er det afgørende at maksimere dette aspekt af din marketingsindsats i hele december.

Allerede i januar kan du få gavn af disse nye e-mails i forbindelse med eksempelvis dit januarudsalg eller hvis du blot vil udvide din kundegruppe i det nye år.

Tip: Brug leadfeeder til at følge op på dine kunder

Ursula Bentin-Ley, Danfert.dk

Selvom vi ikke sælger fysiske produkter men i stedet en ydelse, så kan vi stadig mærke en stigende mængde trafik sidst på året.

Hvis du ikke allerede har gjort det, vil jeg varmt anbefale dig at installere leadfeeder på din hjemmeside.

På den måde kan du nemt overvåge hvem der har besøgt din hjemmeside et bestemt antal gange.

Det kan være at disse personer ikke har taget en beslutning endnu, men det kan du påvirke dem til at gøre via dette tool.

Det er en utrolig stor hjælp til at få skabt flere konverteringer i gennem hele året og særligt i december.

Tip: Saml alle dine tilbud på én URL

Amanda Brown Kjær Frank, Cloudcelebration.dk

Hvis du har nogle konkret produkter, som du genre vil have solgt så mange af, så er den en fordel at samle dem alle på én URL, som man kan tilgå fra både forsiden og ikke mindst din kategori.

Det tiltrækker flere kliks og det gør også at du kan undgå at din organiske trafik går direkte ind til landingssider hvor der både er nedsatte og ikke-nedsatte varer.

Det kan betyde at dem, der finder dig via organiske søgninger, ender med at købe flere produkter, hvor din margin er højere. Og derudover gør du det selvfølgelig nemmere for tilbudshajerne at få et overblik over alle dine tilbud, hvilket også kan betyde mersalg.

Tip: Skriv et unikt nyhedsbrev til december måned

Rikke S. Hansen, Poseidon-klinikken.dk

Uanset hvad du sælger, så er det afgørende at dit nyhedsbrev skiller sig ud.

Det er stadig den bedste kanal til at skabe salg målt i relativt afkast. Derfor er det afgørende at man får lavet noget unikt indhold til julemånederne, så man kan holde sine mange brugere til ilden og langsomt nuture dem til at købe hos dig.

Her kan du sagtens starte med at sende de første mails allerede i oktober, som det er blevet nævnt.

I min bog kører julesalget helt fra start oktober til medio januar. Her er det afgørende at du laver så skræddersyet et flow, at der er noget for enhver smag.

Tip: Brug struktureret data til at forbedre din synlighed

Jesper Larsen, Nellemannleasing.dk

Hvis du rent teknisk skal skille dig ud fra dine konkurrenter i juleperioden, så vil jeg anbefale dig, at bruge struktureret data.

Her er det særligt vigtigt at have implementeret struktureret data for både anmeldelser på produkter, samt ikke mindst priser og også for Sale Events.

Disse tre ændringer vil betyde at dine brugere både vil kunne se anmeldelser direkte i søgeresultaterne samt ikke mindst priser. Det gør det nemmere at trække en beslutning om, hvorvidt man vil klikke eller ikke klikke på dit søgeresultat.

Sale Event er relativt nyt, men ved at markere dette i koden, vil dine brugere tydeligt kunne se, hvornår du holder udsalg, hvilket kan gøre at du får solgt mere i denne periode.

Tip: Afhold fysiske arrangementer

Miklas Kroager, Autostedet.dk

I december er der mange messer og øvrige fysiske arrangementer, som man kan melde sig til eller deltage i.

Og det kan du udnytte på flere måder. Her kan du både udbrede kendskabet til din webshop i alt almindelighed, men du kan også lave en særlig rabatkode eller lignede som du kan dele ud af.

På den måde kan du trække noget mere trafik til din webshop efter at have deltaget i et fysisk arrangement. Alt efter hvilken branche man er i, så kan man også overveje at lave sit eget event og selv invitere folk.

Tip: Brug influensers og youtubere som en del af din markedsføring

Kasper Møller, Hairbyholst.dk

I løbet af de sidste to år er YouTube eksploderet som marketing kanal, og det bør man udnytte.

Her ligger det lige til højre skøjten at lave et samarbejde med en relevant Youtuber eller at bruge influensers.

Her er det dog vigtigt at man bruger noget tid på at finde en promoter, som har et publikum som er så relevant som overhovedet muligt.

Men jo mere nichepræget dine produkter er, jo bedre virker det. Det samme gælder hvis du sælger dine egne produkter. Her kan en anbefaling fra en kendt Youtuber være med til at gøre dit brand langt mere kendt i bestemte kredse.

Tip: Tilpas din Facebook retargeting til julesalget

Bo Nielsen, Holybean.dk

Mit tip er, at du skal sørge for at tilpasse og løbende optimere dit retargeting flow i december.

Her skal du både tænke over, hvor aggressiv din retargeting annoncering skal være, samt ikke mindst på, hvor mange dage, der er tilbage før jul.

Det giver god mening at justere på sin retargeting løbende, så den er væsentligt mere aggressiv sidst på måneden hvorimod den er mindre aggressiv i ugerne op til julesalget.

Dog kan du godt relativt tidligt italesætte julen og bruge både billeder, emojiis og videoer som peger mod julehandlen.

Tip: Gå all in på Look-a-like kampagner

Jonas Cronfeld, Single.dk

Hvis du gerne vil ud og få en masse nye kunder i butikken op til jul, så bør du gå all in på at lave look a like kampagner på Facebook.

Mange vælger kun at gå efter top 1% af Danmarks befolkning, men du kan op til jul med fordel godt udvide denne gruppe så den dækker 3-5% af Danmarks befolkning, der minder mest om dine kunder.

Ligesom alt andet så gælder det om at gøre dette så tidligt som muligt så du har god tid til at overtale dine mange nye kunder til at købe.

Tip: Lad være med at sætte de samme produkter på tilbud flere gange

Luise Sejrup, Mollyogmy.dk

En rookie mistake du bør undgå op til julen, er IKKE at sætte de samme produkter på tilbud mere end 1 gang.

Julehandlen bliver påvirket af både Singles Day, Black Friday og Cyber Monday og her gælder det om ikke at pisse folk af ved at sætte det samme produkt på tilbud flere gange. Det kan give et indtryk af, at dine tilbud ikke er noget du vægter særligt højt.

Så sørg for at blande kortene, så der er gode tilbud hele vejen igennem denne periode.

Tip: Hav fokus på at tilbyde den bedste service

Kristian Matthes, Findroommate.dk

Når der kommer flere kunder, så kommer der også flere henvendelser fra dine kunder, både positive og negative.

Og siden anmeldelser er så vigtige for din forretning, så er det afgørende at du gør alt hvad du kan for at give alle dine kunder den bedste service, herunder ikke mindst i form af vejledning og rådgivning.

Derudover så gælder det også om at være hurtigt. I dag vælger stadig flere at henvende sig direkte via sociale medier. Du kan derfor ikke hvile på laurbærrene i disse situationer.

Jo hurtigere du svarer, jo bedre bliver det opfattet.

Tip: Skab urgency hos dine brugere og få flere salg

Miklas Kroager, Husvild.dk

Hvis du vil øge din konverteringsrate i dagene op til jul, så gælder det om at skabe ugency hos brugerne.

Det kan du både gøre med tilbud, men du kan også gøre det ved at indsætte en timer på din side, der viser, hvornår man sidst kan bestille for at få sine pakker sendt afsted samme dag.

Det kan få flere til at bestille deres varer hurtigere i stedet for at udsætte det. Du hjælper her også dine kunder, hvilket også er afgørende som det nævnes ovenfor.

Tip: Optimer title tags for dine 100 vigtigste landingssider

Rasmus Serup, Thehairlust.com

Uanset hvilken slags webshop du har, så er det altid en god ide at opdatere sine title tags op til julen.

Det gør dem mere aktuelle og det er ofte noget af det som kan give flere kliks og dermed i sidste ende også flere besøgende og ikke mindst salg.

Her kan man særligt vælge af fremhæve sine priser, særligt hvis de er nedsat, eller gøre opmærksom på hvornår man har sidste leveringsdag.

Tip: Brug CSR til at skabe flere salg

Miklas Kroager, Blomsterverden.dk

Hvis du gerne vil skille dig ud, så kan du overveje at krydre din markedsføring med lidt skjult CSR.

Flere virksomheder har gjort dette med succes. Du kan for eksempel oprette en donation på din webshop eller reklamere med at en vis procentdel af dit julesalg går til et godt formål.

Der er mange som gerne vil gøre noget godt for andre i julen, og det kan du sagtens drage fordel af.

Tip: Brug webpush til at genaktivere dine brugere

Hans Mortensen, Ferieboligweb.dk

Hvis du gerne vil have dine kunders opmærksomhed i 2018, så skal du overveje at implementere webpush på din hjemmeside.

Det giver dig mulighed for at sende en eller flere beskeder til dine kunder direkte i deres browser. Dette er endnu ikke så udbredt herhjemme i udlandet, så det virker stadigt meget bedre end mange af de øvrige digitale kanaler.

Du skal bare sørge for at give dine kunder en rigtig god grund til at acceptere dine notifikationer.

Tip: Optimer alle overskrifter på dine vigtigste landingssider

Ligesom man bør optimere sine title tags for sine vigtigste landingssider, så bør man gøre det samme med sine underoverskrifter.

I julen er det særligt vigtigt at dine overskrifter fanger dine brugere. Derudover er der ofte mange som skal ud at købe noget, som de måske ikke ved hvad er. Derfor skal du virkelig skære nogle ting ud i pap.

Det behøver ikke at være store ændringer, der skal laves. På vores landingsside for Smarthome, har vi ændret overskriften til ’Smarthome – det intelligente hjem’ bare for at vise endnu tydeligere, hvilke slags produkter man finder på denne kategori.

Tip: Giv dine kunder en grund til at vende tilbage til din webshop

Martin Jørgensen, Kondition.dk

Da Black Friday fylder så meget efterhånden ås er det uundgåeligt at det vil kannibalisere en smule af dit julesalg.

Du kan dog modvirke dette ved at give alle dine kunder en god grund til at vende tilbage til din webshop i december, hvis de har foretaget et køb inden for eksempelvis 30-60 dage.

Du kan for eksempel tilbyde dem en lille rabat eller garanteret fri fragt på den næste ordre. Det er noget, som mange lægger vægt på og er en god måde for dig til at skabe flere stamkunder.

Tip: Sørg for at være tilstede på rabatkodesider tidligt

Matthias Clausen, Cupoconcept.dk

En god måde at få flere salg på i december er ved at gøre brug af rabatkoder.

Der er i dag mange muligheder for at tiltrække ekstra besøgende med særlige rabatkampagner.

Det kan godt være du ikke tjener de samme penge, men det kan også være en metode til at opnå større brandkendskab, hvilket i sidste ende skal give dig mere brand-relateret trafik.

Tip: Gør opmærksom på din sidste leveringsdag

Jesper Ørum, Only-approved.dk

En ting som er afgørende, hvis man gerne vil give en god kundeservice, er at gøre tydeligt opmærksom på, hvornår man har sidste leveringsdag inden jul.

Ved at gøre dette undgår man at modtage en masse ordrer, som man ikke kan få sendt af sted i tide, hvilket i sidste ende kun giver sure kunder.

Det er sket for blandt andet Kvickly, og selvom de nok skal overleve, så er det den slags oplevelser, som man gerne vil være foruden.

Tip: Sørg for at få indhentet anmeldelser igennem hele måneden

Rasmus Skovshoved, Sa-ri.dk

Anmeldelser er afgørende for at dine brugere finder dig troværdig.

Og hvis der er et tidspunkt, hvor folk virkelig anmelder dig, så er det under julesalget. Derfor bør du gøre alt hvad du kan, både via mail og sociale medier fora t få indsamlet så mange gode anmeldelser som du kan.

Det vil i sidste ende stille dig stærkere i det kommende år. Her er det vigtigt at du sørger for at indhente anmeldelser på alle vigtige platforme som Facebook, Trustpilot og Google.

Tip: Brug videoer i stedet for produktbilleder

Martin Hansen, Joybuggy.dk

Næsten uanset hvad man sælger i dag, så gælder det om at få brugerne til at kunne forholde sig til ens produkter.

Her bruger 9/10 hjemmesider udelukkende billeder i dag. Men det er ikke altid nok. Video gør det langt mere personligt og mere konkret at forholde sig til et produkt eller for den sags skyld en ydelse.

Hvis du gerne vil skabe mere engagement og få flere salg, særligt til dine vigtigste produkter, så bør du inkludere produktspecifikke videoer på dine hjemmeside.

Vi gør selv dette med vores side Sims 4 hunde og katte spil, som I kan se.

En historisk dag i Aalborg: Budolfi Plads blev indviet med manér

Skrevet af: Stine Kjølby Christensen

Er man inkarneret aalborgenser, husker man helt sikkert dengang, at pladsen ved Budolfi var et gråtbetonet og halvslidt område med parkeringspladser på toppen.

Er man derimod ny i byen, er det nu svært at forestille sig, at pladsen nogensinde har været andet end det, den er i dag.

Indvielsen af det nye Budolfi Plads, der har været flere år undervejs, fandt sted i dag og på trods af den grå himmel med silende regn, gik ceremonien over al forventning.

Massevis af nordjyder var mødt op for at overvære det historiske øjeblik, og byens borgmester, Thomas Kastrup-Larsen, var én af dem.

I dagens anledning fik han overrakt en ny borgmesterkæde: Budolfi Plads Hjertekæde:

“Jeg er rigtig glad for at stå her i dag og være med til at åbne Budolfi Plads. I al den tid, jeg har boet i Aalborg, har der været en debat, i forhold til at Budolfi Plads ikke var den plads, som byen fortjente.

Der blev begået et overgreb tilbage i 60’erne, hvor man lagde banker og andre ejendomme, skabte parkeringer, og egentlig fjernede den åbne plads, som netop gav mulighed for et fantastisk byliv,” sagde borgmesteren.

Nu har Aalborg omsider fået sit hjerte tilbage.

Det nye byrum lægger med sin volume op til at blive ét af byens mest attraktive områder.

Når mørket falder på, kan du blandt andet opleve et særligt, farverigt lys sænke sig over den smukke plads og dens bygninger – og en gåtur langs den nye kærlighedssti bliver altså en oplyst affære.

Lysene skal ligeså være kendetegnende for det nye område.

Aalborgenserne er stolte

Særligt har borgmester Thomas Kastrup Larsen også lagt mærke til den positive stemning, der generelt har været i forbindelse med udbygningen af pladsen.

“I de senere måneder har jeg set flere opslag på Facebook og Instagram fra borgere, der siger: “Se hvor flot den nye Budolfi Plads rent faktisk er blevet. Og jeg oplever allerede nu begyndende stolthed.

Jeg glæder mig personligt selv til at tage den i brug; fordi det er blevet et grønt sted, men også et sted, du kan slappe, et sted, du kan få oplevelser – især når der bliver fyldt op i alle lejemålene.

Jeg tror virkelig, at pladsen kan bære det hjerte, som vi alle gerne så gerne ville have tilbage.

Med andre ord er det en rigtig glædelig dag i dag.”

Åbningen af Budolfi Plads blev afsluttet med et stort trefoldigt leve, hvorefter Aalborg Garden og Gregers L. Mogstad spillede musik, mens Sparekassen Vendsyssel og REMA 1000 servede gløgg og æbleskiver.

Caféen Aktuel er allerede skudt op af byggerodet, og til sommer kan vi se frem til et sprudlende, grønt område med masser af aktiviteter for både børn og voksne.

Derudover har REMA1000 akkurat åbnet en butik, og de yderligere bygninger skal fyldes med kontor- og butikslokaler samt privatboliger.

Oplev fortidsfund fra og på pladsen

Opførelsen af pladsen har strakt sig intensivt over de sidste tre år.

Et stort anlægsarbejde har taget en masse tid, og byens arkæologer kom da også på overarbejde, da det ene fund efter det andet dukkede op til overfladen.

Flere af disse fund får dog også lov at blive på pladsen for en stund, da muséet har fået tilladelse til en pop-up udstilling i et af de nye lokaler.

Her vil forbipasserende kunne opleve et levn fra fortidens mennesker på Budolfi Plads, hvor arkæologerne – foruden skeletterne – fandt spor af blandt andet huse og værksteder fra både vikingetiden og middelalderen samt en velbevaret kniv fra 1300-tallet.

Pop-up udstillingen er indrettet i et af butikslokalerne med indgang fra Budolfi Plads, og adressen er Budolfi Plads 14, 9000 Aalborg.

Den åbner lørdag 16. november og er åbent hver dag i tidsrummet kl. 9.00-17.00.

I første omgang kan den ses til og med fredag 31. januar 2020.

Alternativ Limfjordsforbindelse: Fjordbussen skal forbinde Nørresundby og Aalborg

Skrevet af: Nathalia Hentze Nielsen
Her vises Fjordbussens testfartøj, som anvendes til at indsamle data på Limfjorden. Selve prototypen bliver en lukket færge.
Her vises Fjordbussens testfartøj, som anvendes til at indsamle data på Limfjorden. Selve prototypen bliver en lukket færge.

Der har været meget snak omkring en tredje Limfjordsforbindelse, som en mulighed for at aflaste trafikken over Limfjordsbroen og gennem Limfjordstunnelen, men vidste du, at der også er planer om en færgerute over fjorden?

Center for Logistik og Samarbejde (CLS) er gået sammen med andre lokale virksomheder og organisationer om at udvikle en såkaldt autonom Fjordbus, der skal forbinde Nørresundby med Aalborg midtby.

Fjordbussen er en færgeforbindelse, som er tænkt som et bekvemt og bæredygtigt alternativ til at krydse fjorden og som har til formål at forbinde byen på en ny måde.

Der vil både blive plads til cykler og barnevogne ombord, så hvis man er træt af den vindblæste tur over Limfjordsbroen, kan man sidde komfortabelt i færgen skærmet fra vind og vejr.

Færgen kommer til at sejle førerløst på sigt.

I første omgang forventes den at sejle fra Stigsborg til Musikkens Hus, og et udviklingsprojekt med syv faser er igangsat for netop at sikre, at sikkerheden er helt i top til den planlagte lancering i 2022.

Vind en tur ombord Fjordbussen

For at kunne vurdere brugerpotentialet for Fjordbussen har Center for Logistik og Samarbejde, med Camilo Perdomo som pennefører, udarbejdet en kort spørgeskemaundersøgelse, hvor du kan udtrykke dine præferencer for den nye Fjordbus og dermed tage del i udviklingen af Aalborgs fremtidige transportløsning.

Her kan du bl.a. gøre projektholderne klogere på, hvilke transportbehov du har, hvor meget du har lyst til at betale for en overfart, og hvad der er vigtigst for dig i henhold til din sikkerhed på færgen.

Fjordbussen udgør på nuværende tidspunkt blot et testfartøj, som anvendes til at indsamle data på Limfjorden, men allerede nu overvejes det, hvordan Fjordbussens prototype kommer til at se ud.

Denne bliver et lukket fartøj, så passagererne kan nyde turen over Limfjorden i læ for vind og vejr.

Når du svarer på spørgeskemaet, kan du vælge at deltage i en konkurrence om at vinde en tur på Fjordbussens prototype som en af de allerførste i 2020.

Udfyld spørgeskemaundersøgelsen her.

Sikkerhed i top

Den første fase af udviklingen af Fjordbussen er skudt i gang og over de næste tre år skal samtlige “worst case scenarios” køres igennem, så transportmidlet bliver intelligent og sikkert nok til selv at sejle.

”Vi lægger meget vægt på sikkerhed.

Alt skal være i orden, før Fjordbussen får lov til at transportere passagerer over Limfjorden,” fortæller Lars Jøker, direktør for Center for Logistik og Samarbejde.

Center for Logistik og Samarbejde udvikler projektet i tæt samarbejde med Logimatic Engineering A/S, ShippingLab/Danmarks Tekniske Universitet, Aalborg Universitet, Aalborg Havn og mange flere.

Følg med i projektet her.

Fede præmier i vente: Kom til julebanko på Gammeltorv

Skrevet af: Stine Kjølby Christensen

“BANKO!”

Er vi de eneste, der kan mærke spændingen i maven blot ved at læse dette ord?

Banko er efterhånden blevet en trendy fætter igen, og man skal ikke lade sig narre af de ellers mange år på bagen.

Spillet kommer i mange afskygninger, men inden længe kan du komme med til en vaskeægte juleudgave.

Torsdag d. 5. december inviterer de frivillige fra Ungdommens Røde Kors nemlig til dette års store julebanko, hvor hele 80 præmier venter på at få nye ejere.

Ungdommens Røde Kors har tidligere haft stor succes med hyggelige arrangementer, der samtidigt skal være med til at sætte fokus på, hvor let det er at være noget særligt for andre.

Julebanko finder sted i Folkekirkens Hus kl. 18.30-22.00, og alt overskud fra salg af bankoplader går til Ungdommens Røde Kors Aalborg, der er med til at skabe frirum, fællesskaber og gode forhold for børn og unge i Aalborg og omegn.

Bidrag til en god sag

Hele 45 lokale virksomheder har støttet op om arrangementet og doneret over 80 præmier. Blandt andre Teater Nordkraft, Fandango, Cable Park, AaB, Shaping New Tomorrow, Helmuth og Kunsten.

Ifølge Kristine Holm, som er event-ansvarlig i Ungdommens Røde Kors Aalborg, handler årets julebanko ikke kun om at have det sjovt og hygge sig, men også om at inspirere andre til at gøre en forskel for Aalborgs børn og unge.

”I Ungdommens Røde Kors Aalborg vil gerne gå forrest i missionen om at bygge bro mellem lokale organisationer, institutioner og virksomheder og give alle muligheden for at være noget særligt for Aalborgs børn og unge.

De fleste er jo interesserede i at være med til at gøre hverdagen bedre for Aalborgs børn og unge, så vi ønsker at vise folk, hvor let det faktisk er at bidrage i den sag ved bare at have det sjovt og købe en bankoplade eller donere en præmie,” siger hun.

Lokale bakker op om frivilligt arbejde

Årskort og fribilletter til Dice ’n Drinks er blandt andet på listen over dette års donationer.

Morten Thor Rasmussen, som er direktør i Dice ’n Drinks, er glad for, at han kan få lov til at hjælpe til med lokale initiativer, som frivillige i Aalborg står bag.

”Der er brug for, at alle hjælper til i missionen om at være med til skabe de bedste rammer for Aalborgs børn og unge.

Og når de frivillige hænder så kan sørge for at få stablet sådan et event som julebanko på benene, så er jeg bare glad for, at jeg kan bidrage med lidt mere materielle ressourcer i form af nogle af de præmier, man kan vinde,” siger Morten.

Julebanko med ekstra underholdning

Ungdommens Røde Kors håber også på, at deres valg af vært og numreopråber kan være med til at sætte en sjov tone for aftenen.

I år har de valgt at invitere Emil Kondrup, der har erfaringer med værtskabet fra byens lokale Ribershows og Nibe Festival TV.

Presseansvarlig i Ungdommens Røde Kors Aalborg, Pernilla Abildtrup, fortæller:

”Vi har erfaret til tidligere arrangementer, at Emils humor appellerer til både unge og gamle nordjyder, hvilket er et perfekt match til vores julebanko.

Og så er han bare et lokalt talent, som kan bidrage med den ekstra underholdning, så der bliver noget for alle,”

Det er fjerde gang, Ungdommens Røde Kors Aalborg afholder julebanko, og de frivillige håber på at kunne leve op til sidste års resultater, hvor over 120 aalborgensere mødte op.

Programmet for aftenen er:

18.30-19.00: Dørene åbner til Aalborgsalen.

19.00-19.15: Velkommen v. formand, Cecilie Uldum.

19.15-20.30: Lokal vært, Emil Kondrup, starter første runde af årets julebanko

20.30-20.45: Pause, hvor der kan købes kaffe og kage

20.45-21.45: Anden runde af årets julebanko går i gang

21.45-22.00: Afslutning og tak v. formand, Cecilie Uldum

Hvad: Julebanko 
Hvor: 
Aalborgsalen, Folkekirkens Hus, Gammeltorv 4
Hvornår: Torsdag d. 5. december, 18.00-22.00

Pris for bankoplader: 1 stk. 60,-, 2 stk. 100,-

Tilmelding: Arrangementet er gratis og kræver ingen tilmelding. Bemærk dog, at der er begrænset pladser, og at dørene åbner kl. 18.30.

Læs mere her.