Annonce
Tilmeld dig MigogAalborg Nyt

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få weekendguiden samt alle ugens populære nyheder direkte i din indboks.

Ved tilmelding til MigogAalborg Nyt accepterer du vores samtidig vores vilkår og betingelser for nyhedbrevet.

Ønsker du, at dine kunder ikke skal ringe forgæves?

Af Annoncør

Sommetider ville vi ønske, at vi havde mere tid i hverdagen. På jobbet kan tiden være begrænset – og særligt, hvis man har en virksomhed, der skal tages godt hånd om. Telefonpasning kan således være en løsning for dig, som har ubesvarede opkald, der hober sig op, og ikke altid selv har mulighed for at være til stede, når telefonen ringer.

Vær med til at give dine kunder den bedst mulige oplevelse

Passe dine telefoner er vigtigt, hvis du ønsker at drive en virksomhed, hvor kunderne skal føle sig trygge og set. Det er ikke altid muligt at være fysisk til stede, når din arbejdstelefon ringer, hvorfor telefonpasning i Aalborg kunne være en ideel løsning, hvis du ønsker at give nuværende og potentielle kunder et bedre indtryk af din virksomhed. En automatisk telefonsvarer kan måske bevirke, at du mister kundens interesse, hvilket kan resultere i, at du mister potentielle kunder. 

Det kan være, at du sidder i møde, hvorfor du ikke kan tage telefonen. Eller måske du er i gang med at udføre et arbejde, du ikke umiddelbart kan gå fra. Uanset hvad årsagen er, skaber det et væsentligt bedre indtryk af din virksomhed, hvis dine kunder får en sød medarbejder i røret, som kan besvare dine opkald for dig.  

Telefonpasning, der tilpasses din virksomhed

Alle virksomheder er ikke ens. Derfor ønsker du måske en specifik hilsen, der kendetegner netop din virksomhed. Når opkaldene er gået igennem, kan du således efterfølgende selv følge op på henvendelsen. Dette kan skabe mere arbejdsro for dig, som har en travl arbejdsdag, og effektiviteten kan ligeledes blive højere, da du ikke skal tænke på, om du misser et opkald. Du har mulighed for at se de forskellige pakkeløsninger, der følger med de forskellige abonnenter, og ud fra disse oplysninger vurdere, hvorvidt det er noget for dig og din virksomhed.

Del artikel

Andre læser også