Nye dase-muligheder i Aalborg: Læn dig tilbage og nyd solen med en drink i hånden

Solen bager ned over Aalborg i disse dage.
Med temperaturer, der nærmer sig de 30 grader og en skyfri himmel kalder det på en kølig drink – og ikke mindst et sted at nyde den.
Hos Aalborg Streetfood er man fuldt forberedt på lige netop det scenarie.
Her har man nemlig anskaffet sig en masse splinternye liggestole og sækkestole til terrassen uden for madhallen.
“Så man nu kan nyde solen på Aalborg Streetfoods terrasse hele dagen, imens man daser i liggestolen med en kold drink i hånden,” lyder det fra Aalborg Streetfood.
Så ud i solen, sæt dig ned, læn dig tilbage og tage en slurk.
Men husk solcremen.
AaB-kamp på storskærm
Skulle solen begynde at bide lidt for hårdt i løbet i weekenden, kan man altid trække ind i madhallen.
Her kan du ikke bare finde talrige muligheder for at proviantere mad og drikke.
Lørdag kan du for eksempel heppe AaB i gang med den nye sæson i 1. division.
Læs også: Hyggelig nyhed i Aalborg: Her kan du nyde en overlegen BMO i solskin Aalborg Streetfood viser nemlig sæsonpremieren ude mod Kolding på storskærm.
“Oplev stemningen, når AaB spiller – vi viser kampen live på storskærm midt i vores hyggelige madhal,” skriver Aalborg Streetfood om det gratis arrangement, hvor man også har en ny AaB-øl på hanen.