Dramatisk gåtur: Kvinde vandrede forvirret rundt på motorvejen

Natten til søndag rykkede politiet ud, efter at der var kommet en anmeldelse om en kvinde, der gik rundt på motorvejen.
Det skriver Nordjyllands Polti i Døgnrapporten.
Ifølge politiet virkede kvinden påvirket, og hun blev ved med at gå rundt, selv om hun blev bedt om at forholde sig i ro.
Det skabte en farlig situation for både kvinden selv og den øvrige trafik.
En patrulje fik standset kvinden, som ifølge politiet var så påvirket, at hun ikke kunne finde vej til Aalborg. Hun blev derfor taget hånd om af politiet.