Kendt skønhedsklinik forkæler: Spar penge på behandlinger helt automatisk


Trods en hård nedlukning har tiden ikke stået stille hos LOKOO Kosmetisk Klinik i Aalborg.
Klinikken har brugt nedlukningsperioden til at udvikle et spændende loyalitetsprogram til deres trofaste kunder, hvor man automatisk kan optjene points.
Hver gang man får en behandling, optjener man således point, og disse udløser rabatter i kroner og ører, som kan bruges allerede ved næste besøg.
Dermed kan man hurtigt optjene store besparelser på LOKOOs botox og filler-behandlinger, som klinikken især er kendt for.
“For os er det vigtigste, at alle vores søde kunder føler sig velkomne, og at vi også kan få lov til at vise, at vi sætter stor pris på deres engagement og loyalitet hos os.
Uden vores kunder er vi ingenting,” fortæller Line Toftegaard, kosmetisk sygeplejerske og indehaver af LOKOO, om det nye loyalitetsprogram, som nu er gået i luften.

Fokus på kundepleje og naturlige resultater
LOKOO åbnede i Aalborg i 2018, og sidenhen er den populære klinik vækstet stabilt – og det endda på trods af covid-19.
I juni 2020 annoncerede klinikken, at de havde brug for mere plads, og de holder i dag til i de store lokaler Ved Stranden 7.
Populariteten blandt aalborgenserne skyldes uden tvivl deres fokus på kundepleje og på at skabe naturlige, flotte resultater for alle – uanset alder.
“Det er vigtigt at være opmærksom på sine kunder og lytte til det, de efterspørger.
I vores branche handler det ikke kun om kosmetiske behandlinger, men i lige så høj grad om at lytte til det enkelte menneske, så de altid går herfra med en følelse af at blive respekteret.
Hos os er der plads til alle,” understreger Line Toftegaard.
Faglighed og kvalitet frem for alt
Når man vælger LOKOO, vælger man en klinik, der har fagligheden i højsædet.
Line Toftegaard er uddannet hos en af landets førende eksperter indenfor kosmetiske behandlinger, Kim Novaa (også kendt som “Botox Kongen”), og denne træning præger hele klinikken.
Indehaveren har nemlig store krav til kvalitet, hvad end det gælder kundeservice eller produkterne, der bruges i de kosmetiske behandlinger.
“Kun det bedste er godt nok til vores kunder,” slutter Line Toftegaard af med smil.
Læs mere om LOKOO og deres loyalitetsprogram her.