Gratis event: Den økologiske samtale

Der er økologi, fællesskab og spændende oplæg på programmet, når Økologisk Landsforening inviterer til eftermiddagsmøde – og du er inviteret.
Under overskriften “Den økologiske samtale” skal der snakkes om sunde måltider, og hvordan de kan binde os sammen som mennesker.
Sunde måltider er nemlig ikke bare noget, vi skaber sammen, men også noget vi nyder sammen.
Derved opstår fællesskaber, der giver både tryghed, trivsel og plads til vigtige samtaler.
Eftermiddagsmødet finder sted på Lyspunktet i Hanstholm onsdag 6. maj, og dagens vært er markedschef for foodservice i Økologisk Landsforening, Torben Blok.
Det er ganske gratis at være med.
Du kan tilmelde dig arrangementet lige her.
Hør oplæg fra følgende:
JULIA LAHME
Etnolog, trendforsker, forfatter og direktør i eget kommunikationsbureau. Hun er en af de mest markante stemmer inden for trend- og livsstilsforskning i Danmark.
EMILIE QVIST KJÆRGAARD OG SIMON BASBALLE
De to gastronomiske profiler er dagens værter, når de inviterer os indenfor på deres restaurant, Lyspunktet, med fokus på kvalitetsråvarer og økologi.
MAI MANAA
Mai Manaa er udviklingschef i Visit Nordvestkysten og arbejder med udvikling af turisme, madkultur og lokale fællesskaber langs Nordvestkysten. Hun har tidligere stået bag initiativer som Fisken på Disken og brænder for relationerne mellem mennesker, landskaber og måltider.
RIKKE GRØNNING
Kok, konsulent og medejer af Good Food To Go i Klitmøller med Det Økologiske Spisemærke i guld. Her arbejder hun og hendes kokkepartner, Ben Edlund, med økologisk mad, lokale råvarer og bæredygtig madkultur.
ALEXANDER BENGTSEN
Medstifter af Vild Is sammen med barndomsvennen, Rasmus Thøgersen. Vild Is holder til i Thy og laver økologiske, håndlavede sodavandsis baseret på lokale bær og en filosofi om ærlige, naturlige råvarer.
MONA CARØE
Cheføkonoma på Regionshospitalet Randers med Det Økologiske Spisemærke i guld samt forperson i Økologisk Landsforenings køkkenudvalg