Lyst til gratis is?: Ishus åbner i midtbyen i dag

Køen var næsten lige så lang som Algade, da Salling sidste forår åbnede et helt nyt ishus foran indgangspartiet på Algade Torv.
I dag genåbner det populære ishus – og det fejres med gratis is.
Genåbningen fejres således med én gratis kugle is til alle, der kigger forbi mellem kl. 16 og 17 i dag.
Det er endnu engang udsøgt is fra Kastberg, som man nyde i det lyserøde ishus.
Fremover har ishuset åbent hver torsdag til lørdag kl. 12-18 på Algade Torv.