I fem lag: Isbutik er klar med luksuriøs Dubai Chokolade-is

Dubai-chokolade, Dubai-flødeboller, Dubai-cookies, Dubai-fastelavnsbolle, Dubai-romkugle OG Dubai-sodavand…
Dubai-chokolade er for alvor en af 2025’s helt store madtrends, og det ser ikke ud til at stoppe …
Nu melder en stor spiller sig nemlig også ind i kampen.
For ingen ringere end ParadIs er nu klar med deres version af Dubai Chokolade-is.
Fra i dag, torsdag den 27. marts, kan du vælge varianten i ParadIs Aalborg – både i Reberbansgade og Algade.
Endnu en skuffelse?
Den består af intet mindre end fem forskellige lag, så der er virkelig kælet for smagen.
Det første lag er den klassiske chokolade-is, blød pistaciecreme med sprødstegt kadayif, endnu et lag chokoladeis, en chokoladecreme – og så lige en omgang pistaciecreme på toppen.
Vi har naturligvIS været forbi for at teste vidunderet, og vi er altså ikke ude i en ny sodavand-fadæse.
Dubai-sodavanden smagte ganske forfærdeligt, men isen fra ParadIS går altså rent ind.
Hvis du elsker chokolade og pistacie, så bliver du bestemt ikke skuffet.
Den lækre pistacie-crunch giver også lidt Kinder Bueno-vibes, når det bliver blandet med chokolade-isen.
Isen fås kun i en begrænset periode – så det er bare med at komme afsted, hvis du selv skal prøve den.



