Ildebrand i skraldecontainer: Beredskab måtte rykke ud

Nordjyllands Beredskab blev kaldt ud til en brand sent lørdag aften.
Det drejede sig om en skraldecontainer ved Løvbakken i Nørresundby, der var gået ildebrand i.
“Der er ikke nogen umiddelbar forklaring på, hvorfor det er opstået.
Man har dog fundet en alubakke, (en engangsgrill, red.) derovre.
Om det er det, der har antændt ilden i skraldecontaineren, ved vi ikke,” udtaler Bruno Brix, vagtchef ved Nordjyllands Politi, til TV2 Nord.
Brandårsagen skal nu undersøges.
Læs også: Husk det nu: Om få dage hyler sirenerne i Aalborg