Alle er inviteret: I dag indvies “det nye Aalborgtårn”

Siden forpagter af Restaurant Podium i Aalborg Kongres & Kultur Center (AKKC), Michel Lycoops, også overtog forpagtningen af Skydepavillonen og Aalborgtårnet, har de løbet stærkt – rigtig stærkt.
Allerede ved overtagelsen havde Michel Lycoops store ambitioner og mange idéer til, hvordan fremtiden skal se ud omkring Skydepavillonen og Aalborgtårnet.

Siden har de knoklet begge steder med at forny faciliteterne, og nu er han og Podium-holdet klar til at officielt at åbne dørene og vise det hele frem.
Det sker i eftermiddag klokken 15-18, og da Aalborgtårnet jo er hele Aalborgs vartegn, er alle interesserede naturligvis inviteret.
Åbent hus for alle
Aalborgs borgmester, Lasse Frimand Jensen klipper snoren i samarbejde med Michel Lycoops kl. 15.15, og derefter kan alle de fremmødte nyde godt flere oplevelser.

Udover at se Skydepavillonens opdaterede lokaler, byder Podium på smagsprøver på Kastberg-is fra det nyindrettede ishus ved Aalborgtårnet.
Derudover vil der også være smagsprøver på drinks (med og uden alkohol) samt lidt snacks – og så vil der selvfølgelig være gratis mulighed for at komme op i Aalborgtårnet, hvor DJ Tom Needlesplit sørger for nogle stemningsfulde toner til at opleve Aalborgs smukkeste udsigt fra toppen.

Når Aalborgtårnet officielt er åbnet i dag, vil det efterfølgende være åbent for besøgende hver dag kl. 10-17, hvor entréen koster 60 kr. pr. voksen og 40 kr. pr. barn.
Derudover har Michel Lycoops allerede flere aftenarrangementer på tegnebrættet i Aalborgs kendte vartegn – dem har han løftet lidt af sløret for overfor MigogAalborg.
Læs om dem her:
Læs også: Skybar og ny restaurant: Her er de vilde planer for Aalborgtårnet