Annonce
Tilmeld dig MigogAalborg Nyt

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få weekendguiden samt alle ugens populære nyheder direkte i din indboks.

Ved tilmelding til MigogAalborg Nyt accepterer du vores samtidig vores vilkår og betingelser for nyhedbrevet.

Hvordan får man succes i Google?

Af Redaktionen

Annonce

Flere og flere vælger Google, når de skal finde deres næste par bukser eller finde deres næste maler. Faktisk er der flere millioner danskere, der vælger at bruge Google som deres foretrukne søgemaskine. Hvis du ejer en virksomhed, så kan du højst sandsynlig hente en masse, hvis du vælger at få et webbureau indover, som kan hjælpe jer til at booste jeres rangering i Google, samt øge jeres trafik i Google.

Det kan være en rigtig god ide at få nogle specialiseret Google eksperter indover, som har mange års erfaring, der ved hvad der virker og hvad der ikke virker. Men hvad bliver der lavet, når eksperterne sætter i gang? I den her artikel kan du få et indblik i, hvad de laver i praktisk.

  1. Fokus på det tekniske

Det første de kigger på er, om alle de tekniske aspekter spiller. Det vil sige, om hastigheden er i top, om hjemmesiden er mobilvenlig og om siden er responsiv. Google favoriserer hjemmesider der er hurtige, mobilvenlig og responsive. Det giver god mening, at Google giver bedre til de hjemmesider, der har fokus på disse områder, da det giver brugeren en bedre oplevelse.

  1. Fokus på indholdet

Når det tekniske er på plads så er det vigtigt at hjemmesidens indhold er i top. Det betyder, at teksterne skal være i top. Google lever af at levere brugbart og solidt indhold til deres brugere. Hvis du har en masse brugbart og skarpt indhold, der er bedre end konkurrenterne, så vil du også blive belønnet i Google.

Google kigger nemlig på, hvor længe de er på din side og hvor meget de integrerer med deres side.

  1. Hvem der linker til dig

Den tredje og sidste ting som Google kigger meget på, når de skal vurdere, om de vil rangere dig eller konkurrenten i toppen er, hvem der linker til dig. Hvis du har et link fra en anden hjemmeside, så ser Google det som en stemme på dig.

Desto flere stemmer du har, desto større er chancen for at du vil rangere bedre i Google.

Et webbureau kan bruge flere metoder til at links. De har ofte et stort netværk, som de kan bruge til at skaffe stærke og relevante links.

Før du vælger et SEO-bureau, så bør du forhøre dit netværk og høre, hvem de anbefaler og hvem de har haft god erfaring med. Det vil være ærgerligt at vælge et SEO bureau som ikke er som du forventede, så forhør dit netværk, så du kan være sikker på, at du ikke bliver skuffet.

 

Men husk at SEO tager tid og der ofte går 6 måneder, før man kan se resultater.

 

Del artikel

Andre læser også