Annonce
Tilmeld dig MigogAalborg Nyt

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få weekendguiden samt alle ugens populære nyheder direkte i din indboks.

Ved tilmelding til MigogAalborg Nyt accepterer du vores samtidig vores vilkår og betingelser for nyhedbrevet.

Efter kæmpe succes i Aarhus: Hummel Kids åbner første butik i Aalborg

Af Michael Qureshi
Her ses Hummel Kids butikken i Aarhus
Her ses Hummel Kids butikken i Aarhus

Efter en succesfuld åbning af den +300m2 store Flagship butik på strøget i Aarhus – og den første af sin slags, udvider hummel butiksnetværket og åbner yderligere tre butikker i Danmark.

Med den blændende start butikken i Aarhus har fået, samt muligheden for at åbne nye butikker på stærke beliggenheder, har Hummel besluttet, at de i november måned åbner nye butikker i Aalborg Storcenter, Kolding Storcenter samt Rosengårdcentret i Odense.

I Aalborg åbner man på torsdag d. 12. november kl. 11.00 i Aalborg Storcenter.

“Vores nye KIDS-butik er blevet taget rigtig godt imod.

Vi kan se, at vores koncept er noget kunderne har taget til sig. I vores nye butikker tager vi afsæt i et stort omnichannel børneunivers, hvor vi tilbyder et 360-graders koncept, som tager udgangspunkt i fashion, sport, leg og bevægelse og som samtidig indbyder til, at hele familien skal gå på opdagelse i butikken.

Vi ønsker at sætte børnene i centrum samtidigt med at vi opfordrer dem til at være aktive hver dag,” lyder det fra Hummel i en pressemeddelelse.

Læs også: Aalborgs største Sushi Festival fortsætter – få 24 stk. for 115 kr. på flere af byens bedste

Efter kæmpe succes i Aarhus: Hummel Kids åbner første butik i Aalborg

Tøj og sko fra 0-16 år

I butikkerne tilbyder de hummel kids tøj og sko fra 0 – 16 år, og de har alt fra teknisk overtøj, vinterstøvler til sneakers og sportssko samt alt i indendørs – og udendørs sportsudstyr.

“Det er vigtigt for os, at vi kan præsentere hele vores kollektion i et fysisk univers, da det er med til at skabe en ensartet brugeroplevelse på tværs af alle vores kanaler.

Vi har allerede nu bevist, at vi har et produkt- og et retailkoncept som virkersamt et brand, der er stor efterspørgsel på.

Derudover er vi også fortsat kreative i vores måde at tænke og udvikle koncepter på. Det gør vi bl.a. ved at bruge og aktivere de mange sponsorater og partnerskaber vi har, såsom Astralis, DBU, superligaklubber, håndboldspillere samt andre lokale og globale aktiviteter,” forklarer man i pressemeddelelsen.

Læs også: Fire af Aalborgs bedste restauranter laver Gourmet-uge med særpriser

Alt det bedste samlet

Der er et stort fokus på at tænke digitalisering ind i måden Hummel driver butik på – så de sikrer, at kunderne får en ensartet købsoplevelse, uanset om de handler online eller offline.

Derfor har man i butikken samlet alt det bedste fra hummel KIDS under et tag. Det er nemlig med til at skabe en destination og oplevelse, som byder på langt mere end blot en almindelig butiksoplevelse.

Del artikel

Andre læser også