Hjælp politiet: 88-årig dement mand efterlyses

Opdateret 17.41: Manden er fundet.
En 88-årig dement mand har i dag kl. 13.25 forladt et plejehjem i Aalborg
“Vi leder efter ham i Vestbyen og nærliggende kolonihaver,” fortæller politiet på X.
Politiet oplyser, at han er iført blå jakke, cowboybukser, brune sko, sort kasket og stribet halstørklæde.
Han kan ikke klare sig selv. Kontakt 114, hvis du har oplysninger i sagen.