Her forkæles medarbejderne: Aalborg-firma har skabt en unik arbejdsplads

Skrevet af: Michael Qureshi
Jørgen Bønsdorff, stifter af JCD, foran en af sine biler i kontormiljøet
Jørgen Bønsdorff, stifter af JCD, foran en af sine biler i kontormiljøet

Af Michael Qureshi

Uden for JCD’s hovedbygning i Skalborg er der en parkeringsplads lige ved siden af indgangsdøren. Man kan nærmest trille ud fra forsædet og ind i varmen.

I de fleste virksomheder er den bedste parkeringsplads forbeholdt direktøren. Men sådan er det ikke i det succesfulde IT-firma med over 60 ansatte.

Her har parkeringspladsen fået sit helt eget navn. Kong Gulerod Pladsen. Og hver eneste måned udloddes den til Månedens Kong Gulerod. En medarbejder der gør en forskel enten arbejdsmæssigt eller kollegialt.

Det er medarbejderne selv, der bestemmer, hvem der skal vinde Kong Gulerod-pladsen hver måned. Det gør de ved at indstille hinanden med små sedler, som de så hænger på en væg, som alle kan læse med på.

Trivsels-ministre

På JCD har man også nedsat et udvalg af medarbejdere, som man kalder trivselsministre. Trivselsministrene sikrer, at medarbejderne har indflydelse på, hvad trivsel er – at det ikke udelukkende er op til ledelsen.

De er med til at sørge for, at rammerne er optimale for medarbejderne, og man kan prale med at være en del af en af Aalborgs allerbedste arbejdspladser. Ja måske endda blandt landets bedste.

To gange om året inviteres alle medarbejdere på en udlandstur. Den ene er en skitur kun for medarbejdere, og den anden er en storby-tur, hvor man også må tage sin bedre halvdel med.

Kantinen er indrettet som en amerikansk diner, hvor man i øvrigt fire gange om året inviterer til stor fællesspisning med medarbejdernes familier.

Det er arbejdsforhold som efterhånden er sjældne i det danske erhvervsliv. Ingen regel uden undtagelse men der bliver i dag kigget langt mere på bundlinjen i hovedparten af danske virksomhederne og skåret mere ned på goderne til de ansatte.

Det betaler sig

Hos JCD koster det uden tvivl på bundlinjen, at man bruger mange penge på medarbejderne. Men det betaler sig alligevel i sidste ende.

Det forklarer stifter og direktør Jørgen Bønsdorff.

”Vi ser det som en investering i at holde på vores medarbejdere og i at være en attraktiv arbejdsplads for folk udefra. Man kan gøre rigtig meget for ens ansatte, hvis bare man er lidt kreativ og oprigtigt gerne vil det bedste for ens medarbejdere,” forklarer Jørgen Bønsdorff.

Aktier og fælles mål

Han forklarer, at man i JCD også har indført medarbejderaktier, som skaber en yderligere sammenhørighed mellem virksomheden og de ansatte.

”Lige nu har vi 28 medejere blandt medarbejderne, og det stiger kraftigt. Når man har været her i to år, så kan man købe aktier i firmaet. På den måde er man jo også villig til at gøre en ekstra indsats for, at vi lykkedes med et fælles mål, når man kan se en personlig gevinst på den længere bane,” forklarer Jørgen Børnsdorff.

Han startede JCD for 25 år siden. Det er en IT-virksomhed, der har mange af Danmarks største virksomheder som kunder.

Mange specialister

JCD har nemlig ekspertise i at lave it-løsninger på tværs af mange it-teknologier. JCDs medarbejdere har titler som system-specialister, it-arkitekter, webudviklere, grafiske designere og Microsoft Dynamics NAV + C5 udviklere – det tidligere Navision.

Alle disse it-fagfolk; side om side – samlet under ét tag. Det er netop hér JCD skiller sig ud, og har mulighed for at lave mere sammenhængende it-systemer og nye løsninger for deres kunder.

Uden det skal blive alt for teknisk, så kan en butik inde i Aalborg eksempelvis købe et system, hvor deres butiks varelager og selve webshoppen snakker sammen. På den måde har butikken hele tiden styr på, hvor mange varer man har tilbage når der sælges samtidig i butik og på webshop.

Den ekstra mil

De medarbejdere der kan skabe systemer som disse hænger ikke ligefrem på træerne, og derfor er det vigtigt, at gå den ekstra mil for at holde på dem.

”Jeg har da ofte medarbejdere, der fortæller mig, at de bliver kimet ned af konkurrenterne. Der var én weekend, hvor fem af vores medarbejdere fik tilbud om mere i løn hos et firma.

Heldigvis har vi skabt et miljø og en arbejdsplads, de kan lide at være i, og derfor mister vi faktisk meget få folk i betragtning af, hvor attraktive de er,” lyder det fra Jørgen Bønsdorff.



Et kreativt miljø skaber kreative løsninger

Jørgen har en forkærlighed for biler og har haft rigtig mange forskellige modeller igennem årene. Lige fra de vilde superbiler til de mere klassiske modeller.

På adressen i Aalborg står der også to af Jørgens biler midt i det store rummelige lokale, hvor kontormiljøet er.

Derudover har man Danmarks største IKEA-sofa placeret i midten af det store rum til fællesmøder.

”Vi havde det lidt sådan, at her skal man føle, at man er hos familien. Så der skal selvfølgelig en lækker og lidt utraditionel sofa til. Det samme med stolene og lædersofaerne i vores Diner.

Hvorfor skal det altid være så hårde stole, man sidder på,” spørger Jørgen retorisk og fortsætter.

”Nogle gange opstår de bedste ideer til en ny super-løsning faktisk over en kop kaffe i sofaen”

En gruppe medarbejdere i Danmarks største IKEA-sofa
Højt til loftet

Hos JCD gør man meget ud af, at der er højt til loftet, og der altid er åben dør hos direktøren for nye forslag.

”Jeg tror, at samtlige medarbejdere er klar over, at hvis de kommer med en god ide, som vi kan se noget potentiale i, så bliver det ført ud i livet.

Vi gør også meget ud af, at medarbejderne kan få lov til at arbejde på tværs af hinandens kompetencer, så man også dygtiggør sig og bliver stærkere fagligt,” lyder det fra JCD-direktøren.

På JCD har man også frie rammer, men man kalder det ikke flextid.

”Det ord forbinder jeg med, at man sidder og tæller timerne. Vi har i stedet indført noget, der hedder respekttid. Så hvis man har et ærinde og møder senere ind eller går tidligere, så er der gensidig tillid og respekt for, at man indhenter det på et andet tidspunkt,” lyder det fra Jørgen.

Et inspirerende miljø giver kreative løsninger

JCD startede i 1991 med fire mand i mindre lokaler, og er nu over 60 medarbejdere i en stor nedlagt fabrikshal, som man har formået at skabe til et kreativt og inspirerende kontormiljø.

Det gavner også den daglige jargon på arbejdspladsen, hvor der ofte er små overraskelser i løbet af arbejdspladsen.

”I december havde vi pludselig et Lucia-optog igennem det hele – til stor overraskelse for medarbejderne. Lucia-optoget var min idé, men vores kommunikations- og branding-medarbejdere skaber tit den slags sjove indfald.

For nyligt klædte de sig ud i bamse-dragt, og gav alle et kæmpe bamsekram.

Der blev også uddelt bamsekram en dag på kontoret

Vi har jævnligt noget, vi kalder frokost-fis, hvor hele Dineren omdannes til for eksempel Kina, Valentin eller Italien.

Det ligger både i vores værdisæt og i vores målsætning, at det skal være sjovt at komme på arbejde. Det giver arbejdsglæde og god trivsel, så det vælger vi at bruge kræfter på.

Vi har også stort set et socialt arrangement om måneden. Det er vigtigt med en arbejdsplads, hvor medarbejderne også føler det fællesskab sammen socialt. Det er en af de ting, vi bruger rigtig mange ressourcer på, og vil gøre det fremadrettet,” lyder det fra Jørgen Bønsdorff.

Med arbejdsvilkår som disse får han nok heller ikke svært ved at hente flere medarbejdere til, når vækstplanerne og femårsplanen skal eksekveres.

”Vi har en femårsplan, hvor vi gerne skal op på 80 ansatte. Det er en branche, hvor det er svært at finde gode medarbejdere. Der er ikke ret mange af dem, og skal du lære nogen op fra bunden, så er det ret omkostningstungt.

Men vi har en tro på, at vi vokser så meget i løbet af de næste år, at vi kan opfylde målsætningen. Det kræver, at vi hele tiden følger med tiden og udvikler os, for det går stærkt, når det handler om teknologi,” forklarer JCD-direktøren.

Jagten på Aalborgs bedste arbejdsplads.
Vi hylder de virksomheder, der investerer i medarbejdernes trivsel. Mener du, at du er en del af en unik arbejdsplads eller din egen virksomhed gør en forskel så send en mail på info@migogaalborg.dk

Læste du om Cego?

Landets sjoveste arbejdsplads? Opskriften på Aalborg-firmas succes

Cego Aalborg

Fri bar og de bedste pladser: Prøv VIP-pladserne på Gl. Torv til VM

Skrevet af: Emil Kjær Jørgensen
Foto: Aalborg City. Columbia-fans under kampen mod Japan.
Foto: Aalborg City. Columbia-fans under kampen mod Japan.

Som de fleste nok ved, foregår VM i fodbold i Rusland. Men her i Aalborg er der også folkefest og masser af fodboldfeber.

Gammel Torv i centrum af Aalborg danner rammen om en kæmpe fanzone, hvor man blandt andet kan se ALLE kampe fra VM på 620 tommer storskærm.

Det kan du læse meget mere om her.

På trods af, at der hersker en helt speciel stemning, når man står side om side med en fadøl i hånden, kan man også få den helt rigtige VIP-stemning på torvet.

Aalborg City har nemlig lanceret en VIP-afdeling, hvor der er 30 pladser til hver eneste VM-kamp. Her sidder man i første parket med perfekt udsyn til storskærmen, og med kort afstand til baren.

Fri bar og de bedste pladser under hele kampen

For 199 kr. får man fri vin, øl og vand inkl. snacks 30 minutter før kampstart og ellers under hele kampen. Til Danmarks kampe koster VIP-pladserne 299 kr.

“Der er et eller andet fedt ved bare at læne sig tilbage, nyde kampen og ellers lade sig servicere. Det drømmer alle vel inderst inde om, og til den her pris kan alle være med,” siger Flemming Thingbak, direktør for Aalborg City, til MigogAalborg.

Man køber billetter til VIP-pladserne i Zwei Grosse’s fanbar på Gammel Torv, men man skal være hurtigt ude – især til Danmarks kampe.

“Det er klart, at vi oplever den største interesse til Danmarks kampe, men vi har allerede haft besøg af både familier, venner, par og sågar en polterabend, hvor de havde en vældig fest med fri bar og ægte VM-stemning,” fortæller Flemning med et smil.

Fanzonen er en kæmpe succes

VIP-området er åbent under hele VM, og hvis knald-eller-fald kampene går i forlænget spilletid, forlænges den fri bar indtil kampen er helt slut.

Der hersker generel stor tilfredshed med VM-arrangementet på Gammel Torv.

Foto: Aalborg City. Columbia-fans under kampen mod Japan.

“Det er fantastisk at mærke den fede stemning, som VM skaber. Vi har haft folk fra samtlige deltagerlande – både Japan, Egypten, Uruguay, Columbia og ikke mindst Island, som virkelig fik skabt en folkefest,” siger Flemming og afslutter:

“Hvis du sætter dig ved et bord hernede, er der bare fest og god stemning fra start. Fodbold samler folket, og det er fedt, at Aalborg også kan være med til det.”

Billetterne koster 299 kr. for alle VM-kampe udover Danmarks, som du får til 299 kr. Billetterne til VIP-området købes i fanbaren på Gammel Torv.

Jordbærlikør fra Aalborg er et kæmpe hit i sommervarmen

Skrevet af: Michael Qureshi

Internationalt design, økologi og lokale råvarer skal gøre det nye nordjyske likørbrand Queens Of Denmark verdenskendt.

Flere danske top-cocktailbarer foretrækker allerede det nye danske produkt forud de mere etablerede internationale brands.

“De danske mikroproducenter har bevist sit værd indenfor whisky, gin og rom men vi mangler at se en virkelig lækker likørserie.”

Sådan siger Titte Skotlander Hansen, der står bag det nye likørbrand Queens Of Denmark. I første omgang til danske butikker, men der er allerede forhandling med importører i England, Tyskland, Frankrig, Italien og USA.

“Vi har fra starten ville lave et produkt der smager som du har lavet det selv, er til at betale og samtidigt skalerbart til hele verden,” siger Titte.

Det er også samme virksomhed, der står bag Herbie Gin, som for nylig sendte en lyserød gin på gaden, som skal udfordre rosé. Læs om det her

Allerede en succes hos cocktailbarerne

Likør er en fast del af sortimentet på alle cocktailbarer i hele verden, og det nye danske likørbrand ser ud til at have ramt et hul i markedet. På cocktailbaren Pustervig i Aarhus bruger man fx Queens Of Denmarks Økologiske Jordbærlikør.

“Jordbærlikørens sødme, friskhed og frugtighed er interessant for cocktailbartendere, da den nemt kan indgå i et utal af cocktails og så fungerer den ligeledes fantastisk rent i glasset, sammen med mousserende vin eller med tonic,” siger Jeppe Wadsholt fra Pustervig, hvis menukort primært består af danske produkter.

Også hos Claus Meyers Almanak i København har man kastet sig over Queens Of Denmarks likører, der er at finde på menukortet som blandt andet en moderne dansk negroni.

På det nye spillested Hotel Cecil i København, kan man også nyde en Jordbær Russian med Queens Jordbærlikør, dansk vodka og sødmælk – en dansk version af den klassiske White Russian.

Retro sælger

Likøruniverset er bygget op i den pinup-stil som prægede 50’erne og det er der en grund til, mener Titte:

“Det er en stil, der tiltaler både mænd og kvinder i alle aldre, og ting skal ikke bare smage godt men også se godt ud, når det står på hylden derhjemme,” siger hun.

Queens Of Denmarks Økologiske jordbærlikør koster kr. 199,- for en flaske med 70 cl og er i Aalborg at finde hos:

Sallings Vinafdeling

Menu, Skalborg

Sigurd Müllers Vinhandel

Skjold Burne, Boulevarden 5

BRT-busserne får sin egen kørebane: Nu kan du komme med ønsker

Skrevet af: Emil Kjær Jørgensen
Sådan ser BRT BUSSEN ud i den franske by Metz
Sådan ser BRT BUSSEN ud i den franske by Metz

Det er nok de færreste, der kender navnet BRT (Bus Rapit Transit), men det bliver det helt store inden for den kollektive trafik i Aalborg.

I lang tid troede vi, at vi ville få en letbane til byen, men det bliver i stedet de såkaldte BRT-køretøjer, som kommer til at præge bybilledet. Det er også det, som tidligere er blevet præsenteret som Plusbusser.

De får over 23 stationer fra Væddeløbsbanen i vest til det nye Universitetshospital i øst, og ruten tager kun omkring en halv time, da BRT har sin egen kørebane og altid har prioritet i vejkryds.

Er 25 meter lange og kan rumme 200 personer

De almindelige busser er vi vant til at se i bybilledet, men BRT-køretøjerne bliver et helt nyt syn – de er nemlig 25 meter lange og kan rumme 150-200 personer.

Man forventer, at forbindelsen er klar i ved åbningen af det nye Aalborg Universitetshospital i øst, og det skal være den helt nye hovedpulsåre i trafikken i byen.

Bus i Aalborg
Sådan ser +BUSSEN ud i den franske by Metz, og bliver samme model i Aalborg

Nu kan du komme med input

Fra i dag og frem til 31. august kommer planerne for Danmarks første BRT i offentlig høring. Det betyder, at du kan komme med inputs til de mange ændringer, der kommer i byrummet og vejnettet langs den 12 km lange strækning.

Aalborg Kommune afholder hen over sommeren borgermøder og gåture langs dele af strækningen i forbindelse med høringsperioden, der begynder i dag. Det skriver de i en pressemeddelelse.

BRT (Bus Rapid Transit), som er en højklasset busforbindelse, er ifølge borgmester Thomas Kastrup Larsen et vigtigt led i Aalborgs fremtidige vækst.

”Vi har behov for at styrke den kollektive trafik, så det bliver nemt at komme til arbejde, til indkøb, til fritidsaktiviteter og forskellige oplevelser rundt om i byen. Et højklasset BRT-system vil løfte byens mobilitet og give Aalborg en trafikal rygrad tværs igennem de største vækstområder,” siger Thomas Kastrup-Larsen i pressemeddelelsen.

I høringsperioden vil der være rig mulighed for at høre mere om den fremtidige BRT og byudviklingen langs strækningen:

  • 26/6: Borgermøde for Universitetsområdet i Gigantium kl. 19-21
  • 27/6: Borgermøde for Vestbyen i Haraldslund Vand og Kulturhus kl. 19-21
  • 2/7: Guidet gåtur langs BRT-strækningen i Universitetsområdet kl. 19-20
  • 5/7: Guidet gåtur langs BRT-strækningen i Vestbyen kl. 19-20
  • 15/8: Guidet gåtur langs BRT-strækningen i Østbyen kl. 19-20
  • 16/8: Guidet gåtur langs BRT-strækningen i Midtbyen kl. 19-20
  • 20/8: Borgermøde for Østbyen på Aalborghus Gymnasium kl. 19-21
  • 21/8: Borgermøde for Midtbyen på Studenterhuset kl. 19-21

Borgere kan tilmelde sig en eller flere af de guidede ture langs BRT strækningen her

Input til lokalplanforslaget og kommuneplantillægget for BRT strækningen kan indsendes her

Banebrydende lancering: Aalborg-firma producerer undertøj af bambus

Skrevet af: Frederikke Hougaard Hansen

BuyNature er en online markedsplads og leverandør til detailhandlen, der udelukkende handler med bæredygtige, økologiske og naturlige livstilsprodukter.

MigogAalborg har tidligere mødt stifter og ejer, Amin Barrada, i forbindelse med deres flytning fra København Tivoli til Aalborg og åbningen af hans forhenværende butik i Friis.

Selvom BuyNature ikke er at finde i Friis mere, så betyder det bestemt ikke, at der ikke sker noget i den økologiske og bæredygtige virksomhed i Aalborg.

Faktisk er 2018 året, hvor BuyNature tager det allerstørste skridt hidtil. Med lanceringen af et helt nyt undertøjsmærke.

Det nye og innovative undertøjsmærke, med navnet Bambody, blev den 2. juni officielt lanceret ved et modeshow på den store messe i København, GrønKBH.

Konceptet bag undertøjet er, at det skal være behageligt, flot – og ikke mindst har det en grundsubstans af bambus, som er et af de mest bæredygtige materialer indenfor tekstilbranchen.

Et banebrydende produkt, som Amin Barrada i den grad kan være stolt af.

Usammenligneligt med andre tekstiler

Siden opstarten af BuyNature i 2014 har Amin ikke været bange for at gå forrest, når økologi og bæredygtighed skulle debatteres. Amin blev især landskendt, da han i forbindelse med Black Friday i stedet valgte at sætte priserne op. Læs mere om det her.

Men med Bambody har Amin altså taget BuyNature til helt nye højder:

”Vi er ikke i tvivl om, at bambus er fremtidens tekstil! Jeg har ikke før arbejdet med noget, hvor jeg har været så sikker,” fortæller Amin og uddyber:

”Det er simpelthen et produkt i fantastisk kvalitet. Bambusfibrene er stærkere end bomuld, hvilket både gør undertøjet mere holdbart og behageligt at have på.

I forhold til vores natur er det umuligt at begynde at sammenligne med blandt andet økologisk bomuld. Det er to helt forskellige ligaer i forhold til bæredygtighed med henblik på selve produktionen.”

I Bambodys produkter er der for eksempel et meget højt indhold af bambus, hvilket gør det helt unikt på markedet. Eksempelvis er der i T-shirts fra Bambody et bambusindhold på hele 95%.

I forbindelse med Black Friday valgte Amin at sætte priserne op hos BuyNature, hvilket fik massiv omtale i medierne.

Mere økologi – ingen højere priser

Ligeså snart man hører ordene ”økologi” og ”bæredygtighed” kan den almene forbruger fristes til at tænke i højere prisklasser – men med Bambody er der ingen grund til bekymring.

Kostprisen for at producere bambus er nemlig billigere end bomuld, og det har været den sidste faktor, der har været brug for i mange år, for at få sat gang i nogle større produktioner og ikke mindst en omstilling i tøjbranchen.

 

Satser alt på danskhed

Bambody har været et år undervejs, hvor tiden blandt andet er gået med at kvalitetsteste og designe.

”Vi har haft syv miniproduktioner, for at sikre os, at det endelige produkt var præcis som det skal være og noget, som vi kunne være stolte af at sende ud på det danske marked – og det er vi bestemt blevet,” fortæller Amin, som tydeligvis er meget stolt over endelig at kunne præsentere Aalborg og resten af Danmark for produktet.

Amin lagde oprindeligt ud med et samarbejde med et australsk undertøjsmærke, men valgte at videreudvikle på konceptet alene og arbejde med kvalitetsforbedringer for at skabe et helt nyt, dansk kvalitetsbrand.

Forbedringerne ligger blandt andet i, at Bambodys produkter er syet med et større GSM end andre bambusundertøjsmærker på det internationale marked.

Bambody bliver altså noget helt unikt.

Bambody er for alle

Den store behagelighed i at bære undertøj fra Bambody er ikke bare en påstand, som Amin har smidt på bordet – men rent faktisk noget, der er blevet testet og understøttet på og af mange forskellige mennesker i alle aldre.

”Vi har brugt et halvt år på forsøgspersoner. Grunden til at vi har testet på så mange forskellige personer er, at vi gerne vil ramme så bredt som muligt. Vi vil have, at Bambody skal være noget, ALLE kan bruge og alle kan lide at have på,” fortæller Amin.

Fra aktivt valg til vane

Amin gør alt, hvad han kan, for at sprede budskabet om, at økologi og bæredygtighed ikke kun er i forhold til mad og drikke, men også inden for tøjbranchen såvel som alt andet, der kan købes og forbruges.

”Hvis vi skal lave noget af betydning i det store bæredygtige regnestykke og have fat i alle inden for den brede målgruppe, så skal det være lækkert, nemt og billigt.

Det vi sælger, skal folk have lyst til at købe, og det skal ikke kun være, fordi det er økologisk og bæredygtigt, men også fordi det er lækkert at have på og billigt,” fortæller Amin.

Amins største vision og ønske er, at det skal gøres til en naturlig ting at vælge økologi fremfor andet, og få inkorporeret i folks bevidsthed, at det økologiske valg er det naturlige – ikke fordi det er økologisk, men fordi det er det, man er vant til.

Udover Bambody finder du hos BuyNature en masse andre bæredygtige og økologiske produkter, som blandt andet tastaturer, armbåndure og solbriller i træ og bambus fra WoodWorld.

Se nærmere på de nye produkter og læs mere om Bambody her!

Udlejemeglerens koncept er populært: Bonus på 20.000 kr. ved indflytning

Skrevet af: Christine Luca Hornemann

Aalborgs rivende udvikling har den seneste tid gjort, at boligprojekt-byggerier har stjålet mange overskrifter i byens medier.

Nye boliger betyder nye beboere, og ejendomsadministratorerne har rygende travlt med at finde lejere til de nybyggede boliger.

Flyt ind i ét af Aalborgs fedeste boligprojekter og få 20.000 kr. 

Lige nu tilbyder Udlejemeglerne en ekstra bonus, hvis man flytter ind i ét af de boligprojekter, som de udlejer.

Ét af de boligprojekter som Udlejemegleren udlejer i øjeblikket, er Tuborg Park, som er beliggende på Forchhammersvej. Og hvis du vælger at flytte ind lige nu i Tuborg Park, så får du en bonus på 20.000 kroner, som du kan benytte til, lige hvad man har lyst til.

“Lejlighederne er eksklusive, og beliggende i et godt miljø tæt på adskillige ting, som man har brug for i hverdagene. Foruden at lejlighederne har alt, inklusiv hårde hvidevarer, så er der desuden parkeringspladser til boligerne,” fortæller Stine Heitmann.

Tuborg Park er placeret bag Kennedy Arkaden i Aalborg centrum og ligger dejligt centralt placeret tæt på byens puls.

Lejlighederne er beliggende i et dynamisk miljø med 11 pæne boligblokke, hvor der både er ejer- og lejelejligheder.

Boligernes indretning er med Svane Køkken i åben forbindelse til stuen samt et rummeligt badeværelse. Som en bonus er alle hårde hvidevarer i lejlighederne – inklusiv vaskemaskine og tørretumbler på badeværelset. Desuden er der gulvvarme overalt.

Lejlighederne er delevenlige og ligger tæt på et stort grønt område, da Kildeparken er beliggende få minutter fra kvarteret.

Kontoret der aldrig holder lukket

Aalborgs udvikling kan i den grad mærkes på Udlejemegleren. Deres koncept differentierer sig fra andre ejendomsadministratorer, fordi de fremviser på alle døgnets timer – også i weekenderne.

Udlejemeglernes fremvisnings-koncept er ikke før set i branchen.

”Vi fremviser boligen, når det passer kunden,” fortæller Stine Heitmann fra Udlejemegleren.

Udlejemegleren udlejer boliger for både developerfirmaer og private kunder, som ønsker en professionel rådgivning. De tilbyder også hjælp til fremvisning, hvis man ikke selv har tiden til det.

En vigtig detalje for Udlejemegleren er, at de har mulighed for at sætte sig ned med en lejer, og gennemgå en lejekontrakt, da den personlige relation for dem er meget vigtig.

”Vi vil gerne sikre os, at der er de bedste vilkår og betingelser for både lejer og udlejer. Vi fremviser hver dag på alle tidspunkter på døgnet,” fortæller Stine Heitmann.

Ejendomsadministrator-firmaet er et relativt nyt firma i Aalborg. På nuværende tidspunkt ligger deres hovedfokus på udlejning af boliger.

En stor målsætning er at udvide deres kundeportefølje både inden for udlejning samt personer der ønsker bestemte boligtyper.

Kunden kommer først

For Udlejemegleren kommer professionalitet og tillid i første række.

“Vi sikrer at kunden har fået svar på alle deres spørgsmål, og give dem den bedst mulige proces. Vi rådgiver lejerne fra startopkaldet til en eventuel fremvisning – til de har skrevet under på lejekontrakten. Såfremt der skulle opstå spørgsmål, efter lejekontrakten er underskrevet, kan kunderne stadig kontakte mig, for den service tilbyder vi,” slutter Stine Heitmann af.

Lige nu er der stadig lejligheder til udlejning. De tilbageværende lejligheder er 88-96 kvadratmeter. Det er tilladt at have husdyr i denne ejendom. Den nyeste blok står klar til indflytning 1 juli 2018.

Såfremt du ønsker at få fremvist nogle af boliger kan Udlejemegleren kontaktes på telefonnummer 20718070 eller på e-mail aal@udlejemegleren.dk