Nyhedsbrev

Artikler med:

Nyeste artikler

Har du glemt din jernhest?: Hent din cykel inden Aalborg Kommune fjerner den

Arkivfoto.
Arkivfoto.

Hvis du er en af dem, der har en cykel til at stå i et cykelstativ rundt omkring i byen, så skal du snart til at tage stilling.

For Aalborg Kommune er i fuld gang med at rydde op på de kommunale cykelstativer i Aalborg midtby, så det er nu, du skal give din gamle væltepeter et besøg.

Derfor gør man det

“De fleste af os kender det – planer ændrer sig, cyklen punkterer, eller hverdagen løber fra os, og pludselig står cyklen glemt tilbage,” skriver kommunen i opslaget.

Kommunen er i denne uge i fuld gang med at sætte strips på cyklerne, der står parkeret på de kommunale arealer.

“Om fire uger vender vi tilbage og fjerner de cykler, der stadig står urørte med strips på,” oplyser de.

Og hvorfor så det?

“Nu er det tid til at rydde op, så vi kan skabe mere plads til de cykler, der bliver brugt, og gøre byen både pænere og lettere at færdes i for alle,” lyder budskabet fra kommunen.

“Så hvis du stadig har et hjerte for din gamle jernhest, så red den, før den rider væk,” slutter de.

Del artikel

Korte videoer

 


 


 


 


Udvalgte artikler

 


 


 


Top 3 i dag




 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Tilladelse til politiske reklamer

For at støtte den demokratiske samtale, vil vi gerne spørge om din tilladelse til at vise dig politiske reklamer på denne hjemmeside.

Du vil altid kunne se, hvem der er afsender af reklamen, og hvorfor du ser den. Vi anvender aldrig følsomme oplysninger som din politiske overbevisning til at målrette reklamer.

På alle reklamer kan du finde kampagne id, som du kan bruge til at finde al info på om kampagnen på https://politiskreklame.dk/

Dit samtykke er frivilligt, og du kan til enhver tid trække det tilbage.