Har du brug for et multidisciplinært content bureau?

Skrevet af: Redaktionen

Betegnelsen lyder besnærende, men det er jo den mest retvisende definition på det de fleste virksomheder i virkeligheden har behov for, når de skal markere og positionere sig i markedet, og det skal gerne være særligt, for hvem vil ligne naboen?

Dog er det sådan, at sådan en betegnelse er lidt for kompliceret til at kunne overbevise nogen om at bureauet er dygtige til at kommunikere, for det er jo det et content bureau skal kunne i praksis – kommunikere.

Det vigtige er at bureauet er gode til en del forskellige evner og discipliner, der alle har det formål at gøre netop dit brand mere interessant end det der eksisterer på den anden side af gaden.

Der findes et mantra der siger at ”du bliver ligegyldig, hvis du er ligegyldig”, det kan lyde hårdt, men det er ikke desto mindre det du må tage stilling til når du kigger dig i spejlet – er du ligegyldig?

Nej vel, det er også derfor du skal vælge et content bureau, der tager dig alvorligt, og hjælper dig med at føre den seriøsitet ud i livet.

Ved du allerede nu hvad du gerne vil have?

Så er du heldig, faktum er at mange virksomheder ikke helt har styr på hverken hvor de skal hen, eller hvordan de kommer derhen, og det er så her et content bureau kommer ind i billedet – og kan hjælpe med det hele.

Hvilket identitet har din virksomhed i markedet? Er det noget du har taget stilling til? Hvordan skal dine kreative strategier være, nu og om et år?

Hvordan skal dit webdesign se ud? Og skal du have lavet grafik og/eller film?

Der er mange valg, og det kan tage sin tid at nå frem til de løsninger der tjener dig og din virksomhed bedst, men det er så her bureauet kommer ind med den fornødne ekspertise til at kunne gøre forskellen for netop din virksomhed.

Når du kan mærke det er rigtigt

Du har måske prøvet at have at gøre med content bureauer før, det kan også være du ikke har været synderligt imponeret, det der er vigtigt i den forbindelse er, at du bliver begejstret, når du har at gøre med dit bureau, forstået på den måde at du for det første virkelig tror på at de vil gøre deres bedste for dig, men også at det der leveres gør at du har lyst til at se mere.

Det bedste af det hele er når resultaterne viser sig på bundlinjen, når du kan se at tid og energi lønner sig så din virksomhed bliver stærkere, og det kan måles, at indsatsen virker, og du senere tænker ved dig selv, at det var en glimrende idé.