ANNONCE
Tilmeld dig MigogAalborg Nyt

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få weekendguiden samt alle ugens populære nyheder direkte i din indboks.

Ved tilmelding til MigogAalborg Nyt accepterer du vores samtidig vores vilkår og betingelser for nyhedbrevet.

Blandt verdens største firmaer: Google-top besøger Aalborg til eksklusivt event

Af Michael Qureshi
Patrik Lazzarotto og Mathias Teis fra Lazzaweb Foto: Jesper Kristian
Patrik Lazzarotto og Mathias Teis fra Lazzaweb Foto: Jesper Kristian

Nogle virksomheder siger tak til deres kunder ved at give en årlig julegave.

Andre planlægger en storslået marketing-konference, hvor kunder hverken skal tænke på planlægning eller billetpriser.

150 marketing-interesserede profiler har allerede takket ja-tak og sikret deres billet til konferencen, der udfolder sig i de skønne rammer i Musikkens Hus fredag d. 3. juni. 

Det er Google-bureauet LAZZAWEB, der løfter sløret for marketing-konferencen, som ene og alene er tiltænkt kunder i forretningen, for at hylde de samarbejder, de har med virksomheder i hele landet.

Og deltagerne kan glæde sig til en dag, hvor det er de helt store giganter, der indtager scenen.

Google sætter kursen mod Aalborg og Musikkens Hus og giver deres take på fremtidens digitale marketing og også Søstrene Grene lægger vejen forbi og fortæller om Anna og Claras nylige digitale eventyr. 

Blandt verdens største firmaer: Google-top besøger Aalborg til eksklusivt event
Foto: Jesper Kristian

Drømmen går i opfyldelse

Derudover indeholder programmet oplæg fra Drip Europe, Nordic Social og Aalborg-firmaet Labelless Media. 

“Jeg har i mange år haft en drøm om, at LAZZAWEB skulle afholde sin egen store konference.

Jeg er derfor pavestolt over, at det nu er muligt, og så ovenikøbet i Aalborg.

Det ekstra specielle er, at vi afholder det eksklusivt og lukket med gratis entrébilletter kun for vores kunder, hvor vi forventer at se op mod 150 deltagere.

Det er virkelig givende at se den kæmpe interesse for at deltage, uanset hvor i landet man kommer fra. Ja faktisk halvdelen af konferencedeltagerne kommer hele vejen fra København,” fortæller Patrik Lazzarotto, stifter & direktør. 

After-party på en af Aalborgs cocktailbarer

Det bedste netværk opstår i trygge rammer og over en uformel snak.

Derfor er dagen ikke helt slut, når konferencen afsluttes i Musikkens Hus. Festen flyttes til midtbyen på cocktailbaren Helmuth, hvor et storslået After Party venter deltagerne.

Helmuth skal på aftenen danne rammerne for netop en god fest og uendelige muligheder for netværk mellem de ligesindede marketing-interesserede. 

Aalborg-bureauet Lazzaweb er i rivende udvikling, og virksomheden kan nu præsentere et positivt regnskab for 2021, som giver store forhåbninger for fremtiden.

Lazzaweb har således netop lanceret ny strategi og vil fremover specialisere sig yderligere inden for Google marketing-disciplinen som Danmarks første Google Marketing Powerhouse.

Virksomheden, der startede som et vaskeægte iværksættereventyr, er i dag en velfunderet marketingpartner for en række af landets mest succesfulde virksomheder såsom Shaping New Tomorrow, Spar Nord og Sinnerup, og det afspejler sig i tallene på bundlinjen.

Lazzaweb har netop afsluttet regnskabet for 2021 og kan således præsentere et positivt resultat på 3,3 mio. kr. før skat.

Bruttofortjenesten ligger på 13,5 mio. kr. mod 9 mio. kr. i 2020, mens antallet af medarbejdere er fordoblet fra 2020 frem til i dag.

Del artikel