Gaslugt anmeldt ved restaurant: Politiet evakuerer i midtbyen

Der er torsdag aften fuld udrykning i Aalborg Midtby, hvor både politi og beredskab lige nu arbejder på Østerågade.
Ifølge Nordjyllands Politi er der via 112 blevet anmeldt kraftig gaslugt i området, og myndighederne har derfor evakueret ejendommen ved Burger King, mens de undersøger sagen nærmere.
Flere betjente og beredskabsfolk befinder sig lige nu i området, og store dele af gaden er spærret af.
“Vi fylder en del i området – respekter afspærring og følg vores anvisninger, mens vi undersøger nærmere,” skriver vagtchefen fra Nordjyllands Politi på X (tidl. Twitter).
Politiet understreger, at man skal holde sig væk fra området, indtil situationen er afklaret.
MigogAalborg følger udviklingen og opdaterer, så snart der er nyt fra politiet.