Lejerne skal have service i topkvalitet: Aalborg-firma med nyt tiltag

Skrevet af: Christine Luca Hornemann

Ejendomsudviklingsfirmaet Frost & Kjøller Ejendomme, der også udlejer de boliger de bygger, tager nu hele administrationen hjem.

Tidligere har firmaet ladet eksterne ejendomsadministratorer håndtere alt det administrative og dialogen med lejerne af deres boliger.

Nu har firmaet lavet en omstrukturering, der skal sikre, at lejerne får en service i topkvalitet under hele udlejningen.

Lejerne skal have den bedste service

På kontoret i Danmarksgade 28 sidder Frost & Kjøllers nye administrations-team klar til at hjælpe virksomhedens lejere.

Firmaet har netop valgt at håndtere det hele internt.

Frost og Kjøller Ejendomme kan på den måde sikre servicen for de nuværende- og nye lejere.

Endnu en fordel er at lejerne kan komme ind på kontoret og få en god snak omkring de forskellige lejemål.

”Vi har taget al administration hjem for at have fuldstændig kontrol over lejemålene. På den måde sikrer vi, at lejerne oplever en høj kvalitet i samarbejdet med Frost & Kjøller Ejendomme.

Kvalitet skal være et nøgleord for os, og vi ønsker at sætte helt nye standarder for service indenfor udlejning af boliger i Aalborg,” fortæller Anne Mette Frost, der er partner i Frost og Kjøller A/S, og fortsætter:

”Vi har ansat markedets bedste folk til at tage sig af administrationen og servicen af vores lejemål, da vi ikke længere ønsker at gå på kompromis.

Det er vigtigt for os at være de bedste på markedet indenfor udlejning af boliger. Det mener vi blandt andet, at vi bliver ved at foretage det hele i eget regi.”

Serviceteam er et nyt tiltag

Udover det nye administrationsteam, så bliver det nu også nemt for lejerne at få en hurtig service, hvis der sker noget uventet i lejemålene.

Firmaet har oprettet et serviceteam, der består af Kenneth og Rasmus, som rykker ud, hvis der eksempelvis er spørgsmål til det håndværksmæssige eller går noget i stykker.

”Vores nye serviceteam er ikke mindst valgt ud fra meget høje faglige kompetencer, men er i høj grad også valgt ud fra menneskelige kompetencer. De forstår nemlig at tale med folk på en ordentlig måde.

Vores lejere skal føle sig forstået og imødekommet med deres henvendelser. Dette forstår Kenneth og Rasmus til fulde, og det er en sand fornøjelse at kunne præsentere dem som vores nye serviceteam.”

Der er fra firmaet side helt særlige tanker med hvorfor der sker en omstrukturering af organisationen:

”Organisationen effektiviseres og serviceniveauet højnes ved at få administrationen og servicedelen hjem i regi af Frost & Kjøller Ejendomme.

Hos Frost & Kjøller Ejendomme er der nu kortere fra tanke til handling, hvilket altid er noget, jeg godt kan lide i min arbejdsgang,” slutter Anne Mette Frost af med.