Nyhedsbrev

Artikler med:

Nyeste artikler

Frem med solcremen: Det gode vejr fortsætter i næste uge

Der er jo en grund til, at aalborgenserne kaster sig ud i solens stråler, lige så snart den er fremme – for vi ved jo ikke, hvornår den kommer retur.

Heldigvis er der gode nyheder efter en varm og solrig weekend, hvor vi igen har kunnet tage en tur i Vestre Fjordpark, nyde en kold drink ved Havnefronten eller bare ligge i haven under en parasol.

I næste uge fortsætter det gode vejr nemlig ufortrødent, og det betyder, at vi faktisk alle dage kan se frem til hele 17 grader og op.

Solrig uge i vente

Bedst bliver vejret allerede i morgen, der byder på 21 grader og fuld sol. Varmen topper ved 14 tiden og fortsætter helt frem til kl. 19, hvorefter de daler i takt med aftentimerne.

Der skulle altså være rig mulighed for at nyde vejrgudernes lille gave, når du får fri fra job.

Frem med solcremen: Det gode vejr fortsætter i næste uge

I næste weekend er der igen sol på programmet med 19 grader og fuld sol på lørdag – så se at få ordnet grillen, smæk solbrillerne i ansigtet og mix en kølig drink.

Vi ved jo aldrig helt, hvornår det er slut igen.

Del artikel

Korte videoer

 


 


 


 


Udvalgte artikler

 


 


 


Top 3 i dag




 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Tilladelse til politiske reklamer

For at støtte den demokratiske samtale, vil vi gerne spørge om din tilladelse til at vise dig politiske reklamer på denne hjemmeside.

Du vil altid kunne se, hvem der er afsender af reklamen, og hvorfor du ser den. Vi anvender aldrig følsomme oplysninger som din politiske overbevisning til at målrette reklamer.

På alle reklamer kan du finde kampagne id, som du kan bruge til at finde al info på om kampagnen på https://politiskreklame.dk/

Dit samtykke er frivilligt, og du kan til enhver tid trække det tilbage.