Stor fejlsøgning i gang: Flere teleselskaber er ramt af nedbrud

Teleselskabet 3 er i øjeblikket ramt af et stort nedbrud.
Der er både problemer med at foretage opkald og bruge mobildata.
Det skriver selskaber på deres hjemmeside.
“I øjeblikket opleves nedsat fremkommelighed på netværket i forhold til data- og taleopkald,” skriver de.
De er i gang med fejlsøgning. “Beklager de gener, det medfører,” skriver de.
Fejlen er registreret tirsdag morgen klokken 06.45 og forventes løst klokken 13 tirsdag.
Flere selskaber ramt
Det er ikke kun 3, der er ramt af nedbruddet.
Kunder hos Oister, Flexii bruger også 3’s mobilnetværk, og de er dermed også ramt af nedbruddet.