Hørte du braget?: Flere biler ramt efter gas-eksplosion på havnefronten

Hvis du hørte et stort brag i midtbyen her til formiddag, så har vi måske årsagen her.
For omkring klokken 10.30 eksploderede en gasflaske, som en maskine fra kommunen havde med sig.
Det oplyser Nordjyllands Beredskab.
Der skete heldigvis ingen personskade, men maskinen er gået i stykker.
Se billeder her:
Eksplosionen har medført, at fragmenter fra maskinen – bl.a. glasskår fra maskinens forrude – er spredt ud over hele området.
Flere biler i området er blevet ramt.
Nordjylland Beredskab er ved at rydde op i området.



