Farvel til Sygehus Nord: Nu lukker blodprøvetagningen

Hvis du plejer at få taget blodprøver på Afsnit Nord, skal du snart vænne dig til nye omgivelser.
Blodprøveambulatoriet lukker nemlig 1. januar 2026, og tirsdag den 30. december 2025 bliver sidste dag, du kan få taget blodprøver dér.
Herefter skal du i stedet bestille tid i Medicinerhuset ved Afsnit Syd, hvor der kommer flere ledige tider at vælge imellem.
Læs også: Fuld fart og fyldt med stoffer: Ung Aalborg-bilist anholdt ved tunnellen Men der er også gode nyheder:
Allerede 9. februar 2026 åbner et splinternyt blodprøveambulatorie i Hospitalsbyen, hvor personalet glæder sig til at tage imod i helt nye rammer.
Lukningen får ingen betydning for indlagte patienter, som fortsat får taget prøver som normalt.