Annonce
Tilmeld dig MigogAalborg Nyt

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få weekendguiden samt alle ugens populære nyheder direkte i din indboks.

Ved tilmelding til MigogAalborg Nyt accepterer du vores samtidig vores vilkår og betingelser for nyhedbrevet.

Så skal der stemmes: Fårup Sommerland nomineret til Guldtuben

Af Michael Qureshi

DR3, DR P3, Coca Cola TV, Noble Nordic, Splay og så Fårup Sommerland.

Det er nogle tunge drenge, som Nordjyllands sjoveste forlystelsespark er oppe imod i dette års udgave af Guldtuben.

Hvad pokker er Guldtuben så lige, er der sikkert nogle, der tænker?

Guldtuben er den årlige hyldest til Danmarks bedste digitale videoskabere, og er blandt andet den helt store prisfest for de største Youtubere. Det er især en kæmpe pris blandt den yngre målgruppe 15-35 år.

Fårup Sommerland nomineret for deres fede videoer

Nu er Fårup Sommerland så kommet i fornemt selskab med en nominering til Guldtuben i kategorien Årets SoMe medie.

Det har de for en masse skæve, sjove og underholdende videoer på sociale medier som Facebook og Instagram.

Som nævnt i indledningen så er det nogle af landets største brands de er oppe imod, og derfor har Fårup Sommerland brug for al den hjælp, de kan få.

Du kan hjælpe Fårup Sommerland med at vinde en ret prestigefyldt titel som Danmarks bedste SoMe medie, for alle stemmer tæller, når afstemningen lukker lige om lidt på søndag den 9. september.

Hos Fårup Sommerland er det en kæmpe anerkendelse at være blandt de nominerede.

”Jeg er naturligvis super stolt af, at vi er nomineret til Guldtuben. Det er en kæmpe cadeau til hele holdet, der er med til at fortælle historien om Fårup hver eneste dag.

Du kan hjælpe Fårup Sommerland med at vinde

Det er i høj grad en pris, der er kendt blandt den yngre målgruppe – sidste år var der mere end 10.000 inde for at se showet, så det er virkelig en pris, der får opmærksomhed.

Der er nogle seriøse kandidater vi er oppe imod, men jeg håber at vi får en masse stemmer, så vi kan trække prisen hjem til Nordjylland,” siger Rasmus Mortensen, marketingchef i Fårup Sommerland.

Du kan stemme lige her.

Fårup Sommerland har i hvert fald gjort deres bedste for at sikre, at de kommer hjem fra København med trofæet. Således har de lavet en sjov musikvideo fra Parken, som udelukkende har til formål at få alle deres mange årlige besøgende og følgere på sociale medier til at stemme på dem.

Se den sjove video her

Så du i øvrigt, da vi havde Zjakalen i Fårup Sommerland? Han skulle arbejde der en dag, og det gik knap så godt.

Del artikel

Andre læser også