Tilmeld dig MigogAalborg Nyt

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få weekendguiden samt alle ugens populære nyheder direkte i din indboks.

Ved tilmelding til MigogAalborg Nyt accepterer du vores samtidig vores vilkår og betingelser for nyhedbrevet.

Book året rundt: Event Aalborg planlægger den perfekte reception

Af Nathalia Hentze Nielsen

Uanset om det er fejringen af en ny ansættelse, et nyt samarbejde, et jubilæum eller måske en årsdag, er der altid en god grund til at holde en reception som virksomhed.

Det er både en mulighed for at forkæle kollegaer, kunder og samarbejdspartnere – og ikke mindst at mødes på en mere uformel måde over lækre snacks og drikkevarer.

Er det lidt svært at overskue, hvordan du helt præcist planlægger den perfekte reception, eller ønsker du bare at det hele spiller fra start til slut, er der særdeles god og kyndig hjælp at hente i Aalborg.

Byens førende eventbureau, Event Aalborg, leverer nemlig totalløsninger til jubilæer og receptioner uanset størrelse og rammer.

“Vi lytter altid til, hvad vores kunder ønsker sig til begivenheden og gør os umage for at efterleve deres krav,” fortæller Matias Drejer, ejer af Event Aalborg.

Professionel afvikling

Event Aalborg har mere end syv års erfaring i branchen og ved nøjagtig, hvad der skal til for både at skabe en behagelig stemning og et velorganiseret arrangement, hvor der er styr på alle de små detaljer.

Dette kan lade sig gøre, fordi at de har et tæt samarbejde med en lang række af de bedste folk indenfor cartering, eventteknik, underholdning, dekoration og meget mere.

Der er derfor ingen grund til at hyre naboens døtre som tjenere eller selv at skulle forsøge at indhente tilbud fra diverse cateringssteder i byen; Event Aalborg har allerede et kompetent serverings- og barpersonale samt dygtige samarbejdspartnere, der sikrer jer en professionel afvikling af jeres arrangement.

“Vi laver totalløsninger og kommer med alt, hvad kunden skal bruge.

Hvis de skal bruge et lydanlæg til taler, en sanger til underholdning, en bar med flotte cocktails eller en skræddersyet menu, så klarer vi det,” siger Matias Drejer.

Tilbyder også selskabslokaler

Mange virksomheder vælger at holde deres reception eller jubilæum i deres egne lokaler, og her kører Event Aalborg ud og står for hele opsætningen samt oprydningen.

Ønsker man i stedet at holde arrangementet ude af huset, er dette heller intet problem for eventbureauet, som har to selskabslokaler til rådighed.

Det ene lokaler ligger lige i hjertet af Aalborg på Maren Turis Gade 6 og kendetegnes ved bygningens klassiske bindingsværk, som kommer til udtryk i lokalerne med synlige bjælker.

Det andet lokale finder du på Boulevarden 20, hvor det charmerende Odd Fellow Palæ er beliggende. Den flotte sal med sildebensparket og originale stuk danner en unik ramme for hvilken som helst begivenhed.

Book jeres reception nu

Let’s face it. En vigtig del af enhver reception er og bliver mad og drikke.

Velsmagende mad kan sætte et smil på de flestes læber, og her tager Event Aalborg ingen chancer.

De fremhæver bl.a. en af deres meget populære løsninger med lækker tapas fra MEST, som er kendt for deres høje kvalitet.

På drikke-fronten er der ligeledes tænkt på alt, og du kan f.eks. vælge en bar med øl på fad, specielt udvalgte rød- og hvidvine og selvfølgelig sodavand.

Er det noget lidt andet, I har i tankerne til jeres særlige dag, er Event Aalborg altid klar til en snak om, hvad I ønsker jer.

Går din virksomhed og planlægger en reception eller et jubilæum, er det dermed med at få kontaktet Event Aalborg for at sikre jer en velsmurt dag.

De tilbyder receptionsløsninger hele året rundt, og du har mulighed for at læse meget mere om deres service her.