Endnu et uheld på motorvejen: Begge spor er spærret

Opdateret: Begge spor er igen farbare.
Endnu et uheld har ramt ferietrafikken lørdag eftermiddag.
Denne gang er det sket på E45 i sydgående retning nær Støvring.
Ifølge Nordjyllands Politi er der tale om et solouheld, hvor bilen er endt i midterrabatten.
Klokken 15.35 skriver Nordjyllands Politi på X, at autohjælpen er kommet frem, og at de afspærrer begge vognbaner, mens de får fjernet den forulykkede bil i midterrabatten.