Dramatisk nabostrid: 89-årig kvinde stukket ned af nabo

En 89-årig kvinde blev her til formiddag strukket i brystet af sin mandlige nabo på Bondropsgade i Nørresundby.
Det skriver Nordjyske.
“Der har tidligere været noget mellem de to naboer, og det resulterede altså i, at kvinden blev stukket med kniv.
Hun er på sygehuset nu. Umiddelbart frygter vi ikke, at hun er i livsfare, men der er jo tale om en ældre person,” fortæller vagtchef hos Nordjyllands Politi, Jess Falberg ,til mediet.
Naboen er anholdt, og der vil formentlig være grundlovsforhør lørdag eller søndag.
Hvad der er årsag til nabostridighederne er uvist.