Dobbelt dumt: 18-årig anholdt to gange for narkokørsel

Det skete ikke kun én gang.
Hele to gange blev en 18-årig mand anholdt.
Begge gang fordi han var påvirket af stoffer, mens han kørte bil.
Nordjyllands Politi standsede den unge mandag mandag kort før middag, da han kom kørende ad Østergade i Nørresundby.
Han fik foretaget en narkotest, der viste, at han var påvirket af både kokain og cannabis, hvorfor han blev anholdt og sigtet for narkokørsel. Det skriver Nordjyllands Politi i døgnrapporten.
Da han havde fået taget en blodprøve, blev han løsladt igen, men, men…
En del timer senere blev den unge mand igen standset af politiet – samme sted.
Han var stadig påvirket af narkotika (kokain og cannabis), og derfor blev han igen anholdt og sigtet for narkokørsel.
Læs også: Politiet måtte rykke ud: Mand gik rundt med sværd