Det startede i en lade i Gistrup: Nu storsælger Henriette tøj til hele Danmark

Skrevet af: Michael Qureshi

Knap 10 kilometer uden for Aalborg ligger Gistrup. Den her lille by i den sydøstlige del af Aalborg har ifølge statistikken 3600 indbyggere.

De fleste af os kender en typisk provinsby af denne størrelse. Hovedparten af indbyggerne arbejder i den nærmeste storby. Den har en skole, et par supermarkeder, en bager og så et par enkelte butikker som klarer sig på gode lokale kunder.

Men i Gistrup er det ikke helt som i alle andre små byer. Her finder du Butik Sirup. Tjekker man butikken ud på Facebook, får man sig den første store overraskelse.

Sirup har 17.500 følgere på Facebook. Det er næsten seks gange byens indbyggertal.

På det populære sociale medie Instagram følges Butik Sirup af over 11.000.

Den næste store overraskelse kommer, når indehaver Henriette Svalgaard fortæller, hvor kunderne kommer fra.

I den fysiske butik i Gistrup er det ikke unormalt, at stamkunderne kommer fra alle mulige dele af Nordjylland og sågar fra Aarhus.

På webshoppen er det endnu vildere. Flere gange om ugen kan Henriette Svalgaard se bestillinger af butikkens tøj fra kunder, der bor i det centrale København. Sådan er det blevet.

Butik Sirup har for længst vokset sig ud af Gistrup, og er nu en anerkendt modebutik på landsplan, der også flere gange er blevet omtalt i de største modemagasiner.

”Det er i virkeligheden helt skørt, når vi har bestillinger fra kunder, som vi kan se, bor i det indre København. Så kan man godt lige kigge lidt på hinanden herinde og sige; de kan gå uden for deres hoveddør, og så har de alt det, vi andre kan shoppe os fattige i.

Det er i bund og grund nok også en anerkendelse af, at folk føler sig trygge ved at handle online hos os. Vores piger på webshoppen er utrolig opmærksomme, og vi er altid lette at få fat i, hvis man er i tvivl om noget,” fortæller Henriette Svalgaard.

Vi har sat os på førstesalen i hendes hus i Gistrup. Kigger man ud af køkkenvinduet, kan man se butikken. Det var oprindeligt en lade, som Henriette i 2008 valgte at ombygge til en butik.

Den startede lidt famlende. Henriette havde interiør, børnetøj og modetøj i butikken uden helt at vide, hvad hun skulle satse på.

”Jeg vidste ikke helt, hvad jeg ville sælge i starten, men jeg fandt ret hurtigt ud af, at jeg ikke skulle beholde børnetøj. Jeg ville sælge noget, jeg kunne stå inde for, og børnetøj sagde mig faktisk intet. Jeg fandt hurtigt ud af, at hvad kunderne efterspurgte, og heldigvis var det også tøj, som jeg brændte for at sælge,” forklarer den sprudlende iværksætter.

Henriette Svalgaard gik fra få mærker i de indledende år, til hun i dag fører trendy mærker som Custommade, Stine Goya og Gestuz blandt andre. Det var ikke let at overbevise de større modebrands om, at de skulle ligge i en butik i en lille nordjysk provinsby.

”Mærkerne har jeg knoklet for at få. Ingen syntes, det var et interessant sted at ligge, men det var lidt som om, at finanskrisen gav et skub i den rigtige retning. De var lidt mere pressede til at sige ja, og jeg blev ved med at jagte dem. Heldigvis kan de i dag godt se, at det faktisk ikke er helt så tosset,” lyder det fra Sirup-ejeren.

Henriette Svalgaard hoppede faktisk med begge ben ind i en branche, som hun slet ikke havde beskæftiget sig med. Hun var på det tidspunkt i en alder af 34 år pædagog i en specialinstitution for udsatte børn. Da hun gik hjemme på barsel, kunne hun mærke, at der skulle ske noget andet, og helst gerne med udnyttelsen af laden.

”Jeg kan huske, at jeg travede Gistrup rundt og lagde flyers ned i postkassen. De første to år var det nonstop uden fridage eller ferier. Nu tillader jeg mig da selv at tage en ugentlig fridag, men det er først nu, at jeg sådan for alvor har lært at holde fri. Nogle gange er det også svært, når butikken ligger et par meter fra mit hus, men pigerne i butikken er gode til at respektere mit privatliv,” forklarer hun.

Fra tider med flyers og annoncer i avisen rykkede det sig over på sociale medier som Facebook og Instagram. Det var her, at Butik Sirup for alvor brød igennem ”bymuren” i Gistrup og blev kendt i hele landet.

”Vi var heldige med, at vi ramte de sociale medier på et tidspunkt, hvor detailbranchen måske ikke var så opmærksomme på det. Vi fik enormt god respons på vores billeder. Jeg bruger mig selv rigtig meget, og vores følgere får også et lille indblik i vores hverdag. Det handler ikke bare om salg, salg, salg. De vil have en historie bag det. De vil ikke bare se et billede af et par bukser. De vil se dem på.”

Med eksponering på de sociale medier har der også været negative oplevelser. Heldigvis kun få episoder.

”Jeg ved da godt, at der sidder mange derude og tænker, skal vi virkelig kigge på hende igen. Når man stikker næsen frem på de sociale medier, så må man forvente, at ikke alle er lige begejstrede.

Jeg er da også blevet såret nogle gange af nogle negative kommentarer, men jeg fandt sådan først ro i mig selv, da jeg besluttede at satse på den procentdel, der gerne vil se billederne og så være ligeglad med resten.”

Her i foråret har butikken også satset kraftigt på deres eget mærke, som hedder Sirup. Det har haft en væsentlig effekt på bundlinjen, hvor salget bare er røget i vejret.

”Det er helt vildt, hvor godt det er blevet modtaget. Det var sådan en ide, vi bare kastede os ud i. Vi testede det sidste forår og lidt i efteråret. Der blev det revet væk, så her i år gik vi all in og lavede 12 styles. Det er ret store mængder. Men nu kan jeg se noget ide med det. Vi laver ikke noget, vi ikke selv ville gå i. Heldigvis er det populært. Nu er vi sådan lidt, hvor vi overvejer, om selve brandet skal ud i andre butikker. Det er næste skridt at kigge på det,” lyder det fra Henriette Svalgaard.

Selv om hun nu driver en succesfuld modeforretning, der sælger til hele landet, så kan hun stadig godt komme til kort på de store modemesser.

”Nogle gange føler jeg mig stadig som en bonderøv fra Gistrup. Og det er måske meget godt, for det holder også lidt benene på jorden. Der er mange i den her branche, der vil gøre alt for en, når det går godt. Men det er også ret overfladisk. Selv om tøjet i butikken er blevet dyrere med årene, så forsøger vi også stadig at bevare sjælen fra starten. Så du kan altid stadig finde noget, der koster 200-300 kr. her.”

”Jeg har stadig lokale kunder fra Gistrup, men hovedparten kommer fra Aalborg eller langvejs fra. Det er lidt vildt, at jeg nogle gange hører kunder, der har kørt så langt bare for at handle i Sirup. Det gør mig stolt.”

Der bliver dog foreløbig ikke en Butik Sirup inde i Aalborg.

”Jeg ved ikke, om det ville være det samme derinde. Jeg vil gerne bevare min hyggelige niche herude i Gistrup, og jeg har ikke lyst til konkurrencen inde i Aalborg midtby. Når kunderne kommer fra alle steder i landet her, så ved jeg, at de ikke bare er kørt så langt for at køre tomhændet hjem. I så fald er det mig, der ikke har været en god nok sælger,” forklarer Henriette Svalgaard.

Hun slutter dog interviewet med det man i Hollywood kalder en cliffhanger. En lille flig af noget hun endnu ikke kan afsløre.

”Til september bliver der taget en del af butikken til noget, jeg ikke kan fortælle mere om lige nu. Det forbliver en hemmelighed et par måneder endnu.”

Vi er ret sikre på, at det bliver værd at vente på.

Fem spørgsmål om Aalborg

Yndlingsrestaurant
La Locanda

Yndlingshyggested
Helmuth

Yndlingsbutik
Fru Rønne

Yndlingssted
Lundby Krat i Gistrup

Det bedste ved Aalborg er
Det er en by, der endelig er under rivende udvikling

Du kan selv tjekke Butik Sirup ud her 

Andre artikler i samme stil:

Aalborg-par startede hjemme i stuen: Nu har de erobret hele landet

Du kender dem fra hovedroller på tv: Nu kommer populær satiretrio til Aalborg

Skrevet af: Stine Kjølby Christensen
FOTO: OLIVER G. HOFFMEYER
FOTO: OLIVER G. HOFFMEYER

Publikum har grinet om kap, anmelderne har kastet om sig med stjerner – og ingen længe kan aalborgensere igen være med, når den reumert-nominerede satiretrio PLATT-FORM indtager scenen.

De tidligere shows høstede 5 stjerner fra både Politiken, Berlingske og Jyllandsposten – og d. 11. november springer de endnu engang scenen på Betty Nansen Teateret i København.

Men først kommer turen til Aalborg, når Skråen d. 7. november står klar til at præsentere trioens nyeste forestilling, En smule i overkanten.

FOTO: OLIVER G. HOFFMEYER

Gruppen består af skuespillerne Laus Høybye, Mille Lehfehldt og Jakob Fauerby. Trioen har kendt hinanden siden barndommen og har gennem årene dyrket deres fælles (platte) humor.

I 2013 inviterede de første gang publikum med indenfor i deres komiske univers, og siden har der været fart på.

I anledning af den kommende forestilling har vi taget en snak med Laus Høybye, der bl.a. er kendt for sin hovedrolle i 1990’ernes ikoniske Krummerne og rollen som den neurotiske bror, Thomas, i DR-succesen, Lykke – med Mille Lehfeldt i hovedrollen.

Kan du fortælle lidt om, hvordan PLATT-FORM opstod, og hvad I står for?

“Vi er en satiretrio, der har fundet sammen, fordi vi kendte hinanden på kryds og tværs.

Jeg kender Mille helt tilbage fra barnsben, hvor hendes mor Kirsten (red. Lehfeldt) spillede min mor i en teaterforestilling.

Mille var ofte med på teateret, og så sad vi ude i garderoben, lavede ansigter og grinede enormt meget.

FOTO: OLIVER G. HOFFMEYER

Mange år senere mødtes vi alle tre på skuespillerskolen, hvor Mille og Jakob gik i København, imens jeg var i Odense.

Når vi var til fælles fester sammen, så sad vi altid i et hjørne og havde det sjovt.

På et tidspunkt kom vi til at snakke om at lave noget sjovt sammen, gerne med noget musikalsk inde over.

En dag blev det bare “Nu gør vi det!” og så satte vi os og skrev en sang, som vi optrådte med en aften.

Vi var rystende nervøse, for vi havde aldrig vist det til nogen før. Derfra voksede det bare.”

Jeres tidligere show høstede flotte anmeldelser over hele linjen. Hvad kommer til at være kendetegnende for En smule i overkanten?

“Vi kommer til at lave en indianergryde af musik, politisk satire og pølsehumor. Det er den gryde, vi bobler og laver på scenen.

Showet tager udgangspunkt i mange af de mærkelige, sociale ting, som vi selv synes, er sjovt i tiden.

For eksempel har vi skrevet en sang Jeg opgiver ikke min bøf, som tager lidt pis på hele veganerbølgen, og hvordan man bare nogle gange har lyst til en kæmpestor oksebøf!

Derudover går vi også ind og kigger på folks selvbilleder, og hvordan vi præsenterer os selv på de sociale medier.

Engang var det ekstremt selvsmagende og vildt overfladisk at lægge selfies ud – men min egen grænse er også rykket nu.

Jeg bliver også skuffet over ikke at få likes nok. Det gør vi også ret meget grin med.”

Hvordan er det at skulle udlevere sig selv, hinanden og resten af Danmark på den måde, som I gør?

“Det er selvfølgelig en svær balance, men vi forsøger hele tiden at tage udgangspunkt i os selv og bruge os selv på scenen.

For eksempel driller vi meget Jakob med, at han er den ældste – selvom han kun er et år ældre.

Det gør ham jo enormt gammel, og så er det for eksempel sjovt at gøre grin med, at han har fået vom, og det hele begynder at hænge.

Så længe man starter med at tage udgangspunkt i én selv først, så kan man altid tage pis på nogle andre bagefter.”

FOTO: OLIVER G. HOFFMEYER

I er alle tre skuespillere og har spillet mange forskellige slags roller gennem årene. Hvad det lige ved satiregenren, som I godt kan lide?

“Man kan være lidt frækkere – og vi kan godt lide at få folk til at grine.

Vi har det jo virkelig sjovt sammen, og det smitter af.

Derudover er det fedt at kunne tage nogle tendenser i samfundet op, der kan få folk til at spekulere og tænke lidt over deres egne til tider dumme holdninger.

Vi laver altså ikke kun pølsehumor – vi vil også gerne have, at folk reflekterer.

Man kan ligesom slippe af sted med at sige nogle mere alvorlige ting, når det gøres gennem latter.

FOTO: OLIVER G. HOFFMEYER

Siden jeres sidste show har I primært optrådt i radioen. Hvordan bliver det at komme tilbage til live publikum?

“Scenen og radioen er to ret forskellige formater, og det var også rigtig svært at vænne sig til radioen, når man var vant til at stå på scenen, hvor folks reaktion kommer med det samme.

I radioen optager man … og så er der bare helt stille.

Der er ligesom sådan en mærkelig, forsinket reaktion – for det meste god heldigvis, men det kan godt være lidt underligt.

Vi savner at komme ud og mærke den umiddelbare respons med en grinende sal lige nu og her. 

Det er samtidigt mere nervepirrende, fordi ting kan gå galt, og man kan ikke lige tage det om.

Under et show fik Jakob pludselig hold i lysken, så han kunne ikke danse og måtte gå ud flere gange … Folk grinede bare og forstod ikke, at det var alvor.

Der sker altså også nogle sjove ting med uforudsigeligheden; og det må man så prøve at gribe.”

PLATT-FORM gæster Skråen d. 7. november kl. 20.00. Du kan sikre dig din billet her.

På Instagram udlodder vi lige nu to billetter til showet. Se hvordan du deltager her:

JCD vandt Årets Arbejdsplads: Sådan forkæles medarbejderne i dag

Skrevet af: Michael Qureshi

Der lød et kæmpe jubelbrøl, da itvirksomheden JCD A/S blev udråbt som vinder i kategorien Årets Arbejdsplads til AALBORG AWARDS tilbage i marts.

Det var første gang, MigogAalborg afviklede det store award-show i Aalborg Kongres & Kultur Center.

Mange af Aalborgs bedste virksomheder som Cego og MapsPeople var også nomineret i kategorien Årets Arbejdsplads, men det var i sidste ende JCD, som juryen pegede på.

Næste år i marts 2019 løber AALBORG AWARDS atter af stablen, og her skal titlen igen uddeles.

Nederst i artiklen kan du se mere info på, hvordan du indstiller din virksomhed allerede nu.

Besøg hos vinderen

Det var derfor nærliggende at tage på besøg hos vinderne JCD for at spore os ind på, hvad titlen som Årets Arbejdsplads reelt har betydet for dem, og ikke mindst om forholdene på arbejdspladsen er blevet endnu bedre.

Jørgen Bønsdorff startede JCD for 27 år siden. Det er en veletableret IT-virksomhed i Aalborg, der har flere af Danmarks største virksomheder som kunder.

JCD har nemlig ekspertise i at lave it-løsninger på tværs af mange it-teknologier.

JCDs medarbejdere har titler som system-specialister, it-arkitekter, webudviklere, grafiske designere og Microsoft Dynamics (NAV + C5) udviklere – det tidligere Navision.

Alle disse it-fagfolk; side om side – samlet under ét tag.

Det er netop hér JCD skiller sig ud, og har mulighed for at lave mere sammenhængende it-systemer og nye løsninger for deres kunder.

Jørgen Bønsdorff, stifter af JCD, foran en af sine biler i kontormiljøet

Unikke forhold

For Jørgen Bønsdorff har fokus på medarbejderforholdene altid vægtet højt.

Der er investeret både tid og penge i at skabe unikke forhold, og derfor var selve titlen som Årets Arbejdsplads en anerkendelse af, at medarbejderforkælelse giver god mening.

“Det var da et stort skulderklap til hele vores ledelse i JCD om, at det vi gør ikke er helt skævt.

Jeg har fået rigtig mange lykønskninger på titlen fra nær og fjern, og det varmer da, fordi det vigtigste for en virksomhed er trods alt, hvordan ens medarbejdere går og har det.

Trives de, så præsterer virksomheden også endnu bedre. Det er min holdning,” forklarer Jørgen Bønsdorff.

Populær arbejdsplads

Prisen har Jørgen også kunne måle direkte på antal uopfordrede ansøgninger.

“Der er landet markant flere i min indbakke, end der normalt gør. Mange refererer også til selve prisen og skriver, at de rigtig gerne vil arbejde et sted, hvor medarbejdernes trivsel prioriteres så højt.

Det er vi glade for, da vi hele tiden er på udkig efter dygtige folk.

En anden ting der bekræfter mig i, at vi gør nogle gode ting er, at de medarbejdere, som trods alt engang imellem skifter til en anden arbejdsplads, stort set altid kommer tilbage igen,” forklarer Jørgen Bønsdorff.

JCD

Han lægger ikke skjul på, at JCD igen går efter at vinde titlen som Årets Arbejdsplads, når AALBORG AWARDS afholdes i marts 2019.

Fokus på yderligere medarbejderforkælelse er også øget.

“Vi arbejder hele tiden med nye tiltag. Senest har vi sørget for, at der kommer en frisør en gang om måneden.

Det er ikke lige altid, man har tid til at køre ud midt i arbejdstiden og blive klippet og finde en p-plads og så videre.

Så tænkte vi, at det var bedre, hvis frisøren kom ud til medarbejderne. Så der kan de booke sig ind, de dage hun er her,” forklarer Jørgen Bønsdorff.

Frokostfis fortsætter med endnu højere til loftet

Konceptet Frokostfis fortsætter også ufortrødent.

Blandt andet kørte man før sommerferien en pølsevogn ind i baggården, og så blev der ellers serveret “hottere”, og der var baconchips og popcorn til “dessert”.

Senest lavede man en dag i kantinen, som blev opbygget som et gammelt dansk smørrebrødssted med rød-ternede duge, broderede puder, cigaretfad, og skodder i askebægere og naturligvis dansk bøf med bløde løg, spejlæg og gammeldags æblekage.

Nostalgi til til den store guldmedalje.

Prisen betyder meget for medarbejderne

Blandt medarbejderne har man også mærket, at JCD absolut ikke hviler på laurbærrene efter de vandt prisen.

Der ydes stadig en stor indsats for, at de er glade og tilpasse og føler sig forkælet.

“Der er ingen tvivl om, at prisen har betydet noget for selve virksomheden og for stoltheden over arbejdspladsen blandt os medarbejdere.

Når jeg for eksempel møder nye mennesker, og de spørger ind til mit arbejde, så får jeg da altid lige nævnt, at vi vandt prisen som Årets Arbejdsplads.

Så bliver folk for alvor nysgerrige, og mange har også godt hørt om det,” fortæller Dann Bos, der er frontend udvikler på JCD.

Dann Bos fra JCD

Han understreger, at JCD er gode til at bakke op omkring, at medarbejderne laver sociale arrangementer på kryds og tværs.

“Hvis vi er nogle medarbejdere, der beslutter at lave noget socialt sammen efter arbejdstid, så støtter JCD op omkring det.

Vi kan bruge faciliteterne i huset, og de køber mad og drikke til os, så vi kan få en hyggelig aften.

Det kan være bio-aften eller FIFA-aften, og så er der bare sørget for alt fra firmaets side.

Det er med til at skabe noget fællesskab,” siger Dann Bos.

Merci-chokolade og en sød besked

Det er også de små detaljer, der gør, at medarbejderne føler sig forkælet.

“Her den anden dag, da vi vendte tilbage til vores skriveborde efter frokost, så lå der Merci-chokolade på vores borde og små sedler til os.

Det er jo det, som i sidste gør, at man gerne yder en ekstra indsats for virksomheden, for vi føler os værdsat,” forklarer Dann.

Der støttes op om tiltag

Kulturen er fed på arbejdspladsen, hvor medarbejderne selv er med til at skabe god stemning.

Det fortæller salgsansvarlig i Microsoft Dynamics, Lasse Elbæk da MigogAalborg møder ham i kantinen som er indrettet som en amerikansk diner.

“En ting er at virksomheden laver nogle sjove og skæve tiltag for at øge medarbejderglæden.

Noget andet er, at der bliver støttet op omkring det blandt medarbejderne. Der er ingen, som rynker på panden.

Alle bakker op, og jeg synes også, at fælles sociale arrangementer prioriteres selv om mange har familie derhjemme, og det ikke altid er let at rive en aften ud af kalenderen,” fortæller Lasse Elbæk.

Lasse Elbæk fra JCD

Han er ikke i tvivl om, hvorfor medarbejderkulturen er ret unik på JCD.

“Det handler om, at det går begge veje. Når man føler sig godt behandlet og værdsat af sin arbejdsplads, så har man intet imod også at blive de ekstra timer på jobbet, når det nu er nødvendigt.

Nu har jeg været her i otte år, og jeg har seriøst ikke haft en eneste arbejdsdag, hvor jeg har sagt; i dag gider jeg ikke.

Selvfølgelig er der mindre sjove dage, men det løftes altid op af det gode sammenhold og forholdene her på arbejdspladsen,” slutter Lasse Elbæk.

Zjakalen har tidligere besøgt JCD – se videoen her

Fra i dag åbnes der op for indstillingerne til Årets Arbejdsplads

Mener du, at du arbejder på Aalborgs bedste arbejdsplads, så send en mail med en kort og klar beskrivelse om, hvorfor din arbejdsplads skal nomineres.

Kravene er;

  • Arbejdspladsen ligger i Aalborg Kommune
  • Der er over 5 ansatte
  • Giv en beskrivelse af de medarbejderforhold som gør virksomheden ekstraordinær

De slutnominerede får alle et virksomhedsbesøg af MigogAalborg.

Send en mail til michael@migogaalborg.dk

Aalborgs vildeste Mortens Aften: Kæmpe navn spiller på Mortens Kro

Skrevet af: Michael Qureshi

Mortens Aften forbinder de fleste med and og lidt hygge i godt selskab.

Men på gourmetrestauranten Mortens Kro forholder det sig lidt anderledes i år.

Her er der lagt op til et brag af en aften, hvor et internationalt verdensnavn i DJ-branchen helt eksklusivt flyver til Aalborg for at spille.

Mortens Aften er også ret speciel for Mortens Kro. Det er nemlig også restaurantens 21 års fødselsdag som en af Aalborgs førende spisesteder.

Derfor plejer Mortens Aften at være en helt særlig aften med god mad, champagne, vin, natmad og ikke mindst fest.

Der plejer også at være en række kendisser fra hele Danmark på plads til fødselsdag på Mortens Kro.

Gennem årene har bl.a. Casper Christensen, Søren Raasted og andre celebre navne været med til at fejre Mortens Kro.

Mortens Kro fest 20 år
Sidste år gæstede bl.a. Søren Raasted Mortens Kro til 20 års fødselsdagen

DJ RAVIN er et verdensnavn

I år er det ret specielt, fordi Paris-DJ’en RAVIN kommer til Aalborg, og det falder endda på en lørdag d. 10. november i år.

“Vi er ret stolte over at kunne præsentere et verdensnavn inden for lounge/club musik. DJ RAVIN er en af dem, som har været med til at skabe Buddha Bar som et kæmpe brand i hele verden.

Buddha Bar er i dag en verdensomspændende virksomhed med restauranter, natklubber, hoteller og beach bars i flere af de største internationale byer.

Han er et kæmpe navn rundt omkring på de her hotte steder,” fortæller Morten Kok Nielsen til MigogAalborg.

DJ RAVIN

Der er også en helt særlig historik med netop DJ RAVIN, fortæller indehaveren af Mortens Kro.

“I 2004 flyttede Mortens Kro til vores nuværende adresse i Mølleå, og her spillede DJ RAVIN på åbningsaftenen.

Vi glæder os rigtig meget til at byde ham velkommen tilbage her 14 år senere.

Der bliver tale om en helt unik musik-oplevelse denne aften i en kosmopolitisk atmosfære, der vil få Aalborg til at minde lidt om en af verdens storbyer,” fortæller Morten Kok.

Selve menuen til denne særlige aften lyder også ret fortryllende

Velkomst drink Champagnen GRAND VINTAGE

Appetizers

5 Retters jubilæums menu med de største klassikere fra de sidste 21 år.

Tilhørende vinmenu med store vine

Kl ca 01.30 NATMAD Lunken AND A LA ONKEL TOM ( klasssik værtshus med nat restaurant på Vesterbro i Aalborg som var berømmet for deres lunkne and -serveret med rugbrød, rødkål, svedsker og sauce.)

Pris pr kuvert alt incl. 1598,- pr kuvert

Du kan læse mere, hvordan du booker bord her

Er du sulten?

Morgenmad, frokost eller aftensmad? Få inspiration til hvor i kan spise i Aalborg i MigogAalborgs spiseguide. I spiseguiden finder du blandt andet nøje udvalgte restauranter, caféer, take-away steder der ligger i Aalborg. Tjek det ud lige her.

 

Klik på billedet for at komme ind på Spiseguide