Pas på!: Cyklister kørte i nødsporet på motorvejen

Opdateret: Kl. 10:43 fjernede Vejdirektoratet varslet igen.
Vejdirektoratets Trafikcenter melder i øjeblikket om cyklister på motorvej E45.
De kører i nødsporet i sydgående retning mod Nørresundby – så vær ekstra opmærksom.
Cyklisterne skulle ifølge Vejdirektoratet være mellem afkørsel 18 Vodskov N og afkørsel 19 Vodskov.
Ifølge Nordjyllands Politi var det en udenlandsk sømand, der var kommet på afveje.
Det fortæller de til Nordjyske.
“Der var en del bilister, der ringede ind og fortalte, at der cyklede en mand i nødsporet på E45 nær Vodskov.
Det var en udenlandsk mand, der var inde med et skib, og vi fik hurtigt gelejdet ham på ret kurs uden dramatik,” fortæller vagtchef Thomas Ottesen til mediet.