Nyhedsbrev

Artikler med:

Nyeste artikler

Fra 79 til 150 pladser: Aalborgs sushi-favorit flytter i nye lokaler

En af Aalborgs mest populære restauranter får nu et helt nyt hjem.

Efter flere år med fulde borde og konstant efterspørgsel er Catch Sushi Bar nu i fuld gang med at pakke sushimåtterne og rykket få meter ned ad Vesterå – ind i de tidligere Tabu-lokaler.

Her åbner de officielt dørene tirsdag den 4. november, og gæsterne kan se frem til både mere plads, flottere rammer og en stemning, der som altid matcher restaurantens høje ambitioner.

Fra 79 til 150 pladser: Aalborgs sushi-favorit flytter i nye lokaler

Fra 79 til 120 siddepladser

Catch har gennem de seneste år haft så travlt, at der simpelthen ikke var plads til flere gæster i de nuværende lokaler.

“Vi har knap kunnet følge med efterspørgslen, og det er jo et luksusproblem – men også et signal om, at tiden var inde til at rykke,” fortæller medejer Vi Pham.

De nye lokaler i Vesterå 5 rummer nu 120 siddepladser – mod tidligere 79 – og i midten af lokalet er der blevet opført en ny bar, hvor man både kan nyde et glas vin, sake eller en hurtig cocktail, mens man venter på sin mad.

En ny og flot gårdhave

Udover flere pladser får gæsterne også glæde af en smuk gårdhave med omkring 30 siddepladser, som bliver en naturlig forlængelse af restauranten, når vejret tillader det.

“Vi har drømt om at kunne tilbyde udeservering, og den nye gårdhave giver os netop det – en lille oase midt i byen,” siger Vi Pham.

Selvom den nye adresse betyder et markant løft i rammerne, lover teamet bag Catch, at sjælen og konceptet forbliver det samme.

“Vi opgraderer lidt på både vinmenuen og enkelte retter, men det er ikke et helt nyt Catch – bare et endnu bedre ét,” fortæller Vi Pham.

Fra 79 til 150 pladser: Aalborgs sushi-favorit flytter i nye lokaler

Holder fast i de gamle lokaler

Og hvad så med de gamle lokaler på den anden side af gaden?

Dem beholder de ambitiøse folk – selvfølgelig.

“Vi har planer om et helt nyt koncept dér, som vi lancerer i det nye år. Det bliver noget helt andet end sushi – men stadig med samme kærlighed til håndværk og kvalitet,” afslører Vi Pham.

Catch Sushi Bar har længe været en fast favorit blandt aalborgenserne, og med flytningen til de større omgivelser bliver det nu endnu nemmere at få bord på en af byens mest travle spisesteder.

I forbindelse med flytningen holder Catch Sushi Bar lukket den 2. og 3. november.

Del artikel

Korte videoer

 


 


 


 


Udvalgte artikler

 


 


 


Top 3 i dag




 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Tilladelse til politiske reklamer

For at støtte den demokratiske samtale, vil vi gerne spørge om din tilladelse til at vise dig politiske reklamer på denne hjemmeside.

Du vil altid kunne se, hvem der er afsender af reklamen, og hvorfor du ser den. Vi anvender aldrig følsomme oplysninger som din politiske overbevisning til at målrette reklamer.

På alle reklamer kan du finde kampagne id, som du kan bruge til at finde al info på om kampagnen på https://politiskreklame.dk/

Dit samtykke er frivilligt, og du kan til enhver tid trække det tilbage.