Nyhedsbrev

Artikler med:

Nyeste artikler

Trist melding: Butik i Bispensgade lukker

Midtbyen er i konstant forvandling, og i de seneste par uger har vi bl.a. kunnet berette om NORMAL’s åbning i Vestbyen, Restaurant Strukturs flytning til C.W. Obels plads, nye spændende planer i b.youngs gamle lokaler i Bispensgade, Helmuts indtog i Jomfru Ane Gade – og meget mere.

Men nu kommer der desværre en af de triste nyheder til listen.

Name It, der har flere år på bagen på adressen Bispensgade 10F, er nemlig snart fortid.

Siden starten af marts har Name It haft en pop up i lokalerne, men nu er det snart endegyldigt slut.

Børnetøjsbutikken lukker nemlig i midtbyen.

Det bekræfter distriktchef Trine Nørlund Andersen til MigogAalborg.

“Vi har ikke lyst til at have butikken længere. Vi vil hellere koncentrere os om den, vi har i centret (Aalborg Storcenter red.),” fortæller hun.

Pop up-butikken var altså blot en midlertidig løsning for at betale huslejen, men fremover må man tage turen ud til Aalborg Storcenter for at besøge Name It.

“Vi lukker butikken lige så stille. Det bliver ved udgangen af maj, men vi ved ikke præcis hvornår endnu,” forklarer Trine Nørlund Andersen.

Del artikel

Korte videoer

 


 


 


 


Udvalgte artikler

 


 


 


Top 3 i dag




 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Tilladelse til politiske reklamer

For at støtte den demokratiske samtale, vil vi gerne spørge om din tilladelse til at vise dig politiske reklamer på denne hjemmeside.

Du vil altid kunne se, hvem der er afsender af reklamen, og hvorfor du ser den. Vi anvender aldrig følsomme oplysninger som din politiske overbevisning til at målrette reklamer.

På alle reklamer kan du finde kampagne id, som du kan bruge til at finde al info på om kampagnen på https://politiskreklame.dk/

Dit samtykke er frivilligt, og du kan til enhver tid trække det tilbage.