Blev hurtigt slukket: Brand i parkeringskælder i Aalborg

Søndag aften er Nordjyllands Beredskab blevet kaldt ud til en parkeringkælder på Budofli Plads.
Der var gået brand i en bil, og derfor kom der røg op fra kælderen.
Det skriver Nordjyske.
Beredskabet havde modtaget en 112-alarm og var heldigvis hurtige til at rykke ud til Budolfi Plads.
Branden blev derefter slukket på et øjeblik.
Alarmen gik nemlig klokken 19.19, og allerede kl. 19.40 oplyste beredskabet, at branden igen var slukket.
Læs også: En stor succes: Plusbus slår nye rekorder